"Όταν το χαμόγελο ενός ανθρώπου ξεπεράσει τα χείλη και φτάσει στα μάτια τότε αυτό είναι πραγματική ευτυχία"
***
Κέιλα
Είχατε ποτέ αυτό το συναίσθημα της απόλυτης ευτυχίας όταν ξυπνάτε το πρωί;
Εγώ ναι!
Σήμερα το πρωί ξύπνησα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο μου και την διάθεσή μου στα ύψη.Δεν ξέρω που οφείλονταν αυτή η συμπεριφορά μου αλλά νομίζω ότι αφορά έναν πανέμορφο γαλανομάτη άντρα,αφού σηκώθηκα λοιπόν κατευθύνθηκα στο μπάνιο και έπλυνα τα δόντια μου και μετά πήγα στην κουζίνα για να κάνω έναν χαλαρό ζεστό καφέ.Αφού τον ήπια έβαλα μια κολλητή ροζ φούστα λίγο πιο πάνω από το γόνατο και μια απαλή ροζ μπλούζα και το συνδύασα με το ριγέ σακάκι μου να την άσπρη chanel τσάντα μου.Όταν έφτασα στην εταιρία,καλημέρισα τους συναδέλφους μου και κατευθήνθηκα στο γραφείο μου αλλά αυτό που δεν περίμενα να βρω την Σύνθια,τον Στέφανο αλλά και τον Τζέιμς εκεί να πίνουν καφέ λες και το μέρος ήταν δικό τους.
"καλημέρα Κέιλα "λένε και οι τρείς με χαμόγελο αλλά η Σύνθια δεν μου φαινόταν και πολύ καλά ,είχε σακούλες κάτω από τα μάτια της που ήταν κόκκινα και πρησμένα, λες και έκλαιγε όλο το βράδυ.
"Καλημέρα" απαντώ με το δικό μου χαμόγελο.
"μα καλά που χάθηκες εχθές... σε περίμενα για να πάμε να φάμε αλλά εσύ είχες φύγει" λέει η Σύνθια.
"εγώ την πήγα για φαγητό"λέει ο Τζέιμς πριν καν προλάβω να της απαντήσω.
"αχα! Το'ξερα! Μήπως παίζει κάτι εδώ;" ξαναλέει η Σύνθια.
"όχι!" λέω γρήγορα πριν ξανά πεταχτεί ο Τζέιμς.
"δεν συμβαίνει τίποτα μεταξύ μας απλώς βγήκαμε σαν φίλοι" λέω προσπαθώντας να την κάνω να καταλάβει και μόλις το λέω αυτό ο Τζέιμς παίρνει ένα ύφος θυμού αλλά μένει σιωπηλός.
"Λοιπόν, σε μερικές μέρες κάνω ένα πάρτι στο σπίτι μου και αναρωτιόμουν αν θέλατε να έρθετε "ρωτάει ο Στέφανος προσπαθώντας να αλλάξει την συζήτηση.
"Ναι γιατί όχι, καλό θα ήταν να περνάμε και λίγο καλά που και που"λέει η Σύνθια.
"Ναι οκ, Σύνθια θα φέρεις και τον Τομ;"την ρωτάω.
"εμμμ Όχι, εγώ με τον Τομ χωρίσαμε εχθές" λέει λυπημένη.
"ΤΙ; μα πως;!"ρωτάω σοκαρισμένη.
"τον βρήκα με άλλη αλλά δεν θέλω να το συζητήσω περαιτέρω"λέει στεναχωρημένη.
"λυπάμαι, είσαι καλύτερα τώρα; " ρωτάει ο Στέφανος με ένα λυπημένο βλέμμα...όπα όπα ο Στέφανος νοιάζεται για την Σύνθια...Κάτι παίζει εδώ...σκέφτηκα...
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...