🤎14🤎

355 33 0
                                    

"Τα αγοράκια θέλουν πολλές,ενώ οι άντρες λιώνουν μόνο για ΜΙΑ"

***

Κέιλα

Και έτσι και έγινε...μετά από λίγα λεπτά ήμασταν έξω από το σπίτι του Τζέιμς...

τι σπίτι...σαν παλάτι είναι αυτό!!! σκέφτομαι.

Ήταν υπέροχο!!! Με μια τεράστια πισίνα και πολύ πράσινο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ήταν υπέροχο!!! Με μια τεράστια πισίνα και πολύ πράσινο .Στην άκρη είχε μια σκάλα που σε οδηγούσε σε ένα τμήμα του κτηρίου που ήταν ξεχωριστό από τα άλλα.Μέσα ήταν ακόμα πιο ωραίο, μόλις έμπαινες, συναντούσες μια τεράστια σκάλα που σε πήγαινε στον επόμενο όροφο και παρατήρησα επίσης ότι δεν υπήρχε ούτε ένα κόκκος σκόνης, το μέρος ήταν πεντακάθαρο.

Μέσα ήταν ακόμα πιο ωραίο, μόλις έμπαινες, συναντούσες μια τεράστια σκάλα που σε πήγαινε στον επόμενο όροφο και παρατήρησα επίσης ότι δεν υπήρχε ούτε ένα κόκκος σκόνης, το μέρος ήταν πεντακάθαρο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

λυπάμαι αυτές που το καθαρίζουν,μήνες θα κάνουν για να το καθαρίσουν όλο...σκέφτομαι.

"θες να φάμε κάτι;"ρωτάει.

"ναι γιατί όχι, όλο αυτό το ποτό με έκανε πεινασμένη"

"οκ θα μας μαγειρέψω κάτι γρήγορο"λέει με ένα χαμόγελο και με πηγαίνει στην κουζίνα του,δεν νομίζω να θέλετε να πω για το πόσο καθαρή και μοντέρνα ήταν οπότε πάμε παρακάτω...Όπως έλεγα με πήγε στην κουζίνα και έβαλε νερό σε μια κατσαρόλα στη συνέχεια άναψε το μάτι.

"θα κάνω σπαγγέτι μιας που είναι και το αγαπημένο σου,γίνεται και γρήγορα οπότε...ναι"λέει αγχωμένος.

"οκ κανένα πρόβλημα, μήπως μπορώ να κάνω ένα ντούζ γιατί βρωμάω αλκοόλ" ρωτάω ντροπαλά

"μα φυσικά έλα"

Με πηγαίνει σε ένα πανέμορφο δωμάτιο που λογικά θα ήταν το δωμάτιο τον καλεσμένων αφού δεν είχε τίποτα προσωπικό.

"το μπάνιο είναι εκεί" μου λέει και μου δείχνει μια άλλη πόρτα "και αν θες μπορείς να μείνεις εδώ το βράδυ και αύριο το πρωί θα σε πάω στο σπίτι σου"

"ευχαριστώ"λέω με ένα χαμογελο.

Κοιταζόμαστε για λίγα λεπτά μέχρι που ξερόβηξα.

"λοιπόν να πηγαίνω εγώ τώρα"λέω κοκκινίζοντας από το έντονο βλέμμα του.

"εμμ...ναι...θα πάω να ελέγξω το φαί"λέει αμήχανα.

"οκ.."

***

Το καυτό νερό πάνω μου με έκανε να σκεφτώ πιο πολύ της πράξεις μου.

το πάμε πολύ γρήγορα; εννοώ ότι πριν από μισή ώρα ήμασταν μόνο φίλοι και τώρα είμουν έτοιμη να περάσω μια νύχτα στο σπίτι του!

μήπως υπερβάλλω; ούτος ή άλλος είμαστε και οι δύο υπεύθυνοι ενήλικες άνθρωποι...σιγά!

Όταν επιτέλους τελείωσα το χαλαρωτικό μου μπάνιο βγαίνω και βλέπω πάνω στο κρεβάτι μια μπλούζα που ήταν πολύ μεγάλη για εμένα αλλά την έβαλα όπως και να΄χει και ένα καθαρό του μποξεράκι και έτσι ρίχνω τα μαλλιά μου σε μια κοτσίδα και κατεβαίνω για να πάω προς την κουζίνα.Όταν επιτέλους την βρήκα είδα πάνω ότι το τραπέζι ήταν είδη στρωμένο και το φαγητό έτοιμο, η μυρωδιά της σάλτσας που πρόσθεσε στα μακαρόνια μου άνοιξε ακόμα περισσότερο την όρεξη...

"εντάξει με το μπάνιο σου;" με ρωτάει.

γυρνάω και τον κοιτάω αλλά πρόσεξα ότι αυτός κοιτούσε το σώμα μου με ένα βλέμμα πόθου και πάθους.Πρόσεξα ότι είχε αλλάξει και αυτός,τώρα φορούσε μια μαύρη απλή nike μπλούζα και μια μαύρη φόρμα και ακόμα και σε τέτοια ρούχα ήταν τόσο καυτός.

Αφού ξεκολλήσαμε τις ματιές μας ο ένας από τον άλλο,καθίσαμε να απολαύσουμε το φαγητό που μαγείρεψε με την συνοδεία κρασιού και μετά από 2 ποτήρια ένιωθα τον εαυτό μου να χαλαρώνει αλλά και να γίνεται πιο τολμηρός,το ίδιο και αυτός.Και σηκώθηκε από την καρέκλα του και με μια κίνηση με φέρνει πάνω στο σώμα του.

"τι κάνεις Τζέιμς; ρωτάω.

"αυτό που ήθελα να κάνω εδώ και καιρό"μου λέει και κολλάει τα χείλη του με δύναμη πάνω στα δικά μου...

Συνεχίζεται...

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Γεια σας...το ξέρω ότι αυτό το κεφάλαιο είναι μικρό αλλά don't worry, θα ανεβάσω και το επόμενο σύντομα....επίσης θα έχει σεξουαλικό περιεχόμενο γι'αυτό σε όσες δεν αρέσουν τέτοια πράγματα τότε να το προχωρήσετε (όπως κάνω εγώ μερικές φορές) και όπως συνήθως μην ξεχνάτε να πατάτε το 🌟ώστε να ξέρω αν πραγματικά σας άρεσε η ιστορία.

τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.... Bye

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷  -ΛΙΑ😆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
-ΛΙΑ😆

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now