"Οι φίλοι είναι άγγελοι οι οποίοι μας σηκώνουν ψηλά στον ουρανό, όταν τα δικά μας φτερά δεν μπορούν να πετάξουν"
***
Κέιλα
Το επόμενο πρωινό έφτασε, όλη η παρέα ήταν ενθουσιασμένη για τα Χριστούγεννα.Η μυρωδιά του φαγητού γέμισε όλο το σπίτι κάνοντας το στομάχι μου να γουργουρίσει.Γιορτάσαμε την μέρα τούτη με πολύ φαγητό και πάρα μα πάρα πολύ κρασί.Ο Στέφανος βέβαια νομίζω το είχε παρακάνει...
"ΟΟΟ ΕΛΑΤΟ...ΟΟΟΟ ΕΛΑΤΟ ΜΑΡΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΡΕΣΕΙΣ!!!" και ξεσπάει στα γέλια λες και είπε το πιο αστείο πράγμα.Δόξα το θεό που ήρθε και τον συμμάζεψε η Σύνθια γιατί το παιδί θα λιποθυμούσε άμα έπινε άλλο.Εκείνη την στιγμή ήταν που κατάλαβα ότι δεν έχει σημασία το πόσους φίλους έχεις ή το πως μοιάζουν εμφανισιακά , αυτό που μετράει είναι να είναι αληθινοί και πραγματικά να νοιάζονται για εσένα.
~*~Οι μέρες περνούσαν, η πρώτη βδομάδα διακοπών είχε φτάσει στο τέλος της. Η πρωτοχρονιά δεν άργησε να έρθει και ο νέος χρόνος μας βρήκε όλους ευχάριστα...σχεδόν όλους....
"Καλή Χρονιά!" φωνάζουμε όλοι και δίνω ένα γλυκό φιλί στον Τζέιμς το ίδιο κάνει και το άλλο ζευγαράκι.Αυτό που έγινε μετά μας εξέπληξε όλους αλλα ακόμα πιο πολύ την Ολίβια.Ξαφνικά την αρπαζει ο Φίλιππος και την φιλάει...και όχι το πεταχτό φιλί....νομίζω όλοι καταλάβαμε τι έγινε μετά....ο Τζέιμς με πρησμένο χέρι και ο Φίλιππος μια μελανιά στο μάγουλο.
Για να χαλαρώσουν λίγο τα πνεύματα αποφασίσαμε να κάτσουμε όλοι γύρω από το δέντρο και να ανταλλάξουμε δώρα...
"λοιπόν Κέιλα και Τζέιμς αυτά είναι από εμένα και τον Στέφανο" λέει η Σύνθια δίνοντας μας τα δώρα μας.Του Τζέιμς του πήραν το GTA V και η αντίδραση του ήταν ξεκαρδιστική, τα μάτια του είχαν γουρλώσει και ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του και μετά από πολλά ευχαριστώ άνοιξα και εγώ το δικό μου που ήταν ένα υπέροχο ζευγάρι τακούνια που θυμάμαι ότι είχα δει στο εμπορικό τις προάλλες και τα λάτρεψα και αφού τους ευχαρίστησα με την σειρά μου τους έδωσα τα δώρα τους.
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...