💝26💝

272 23 0
                                    

"Η αγάπη είναι μία υπόσχεση, ένα σουβενίρ...που αν ποτέ δοθεί, δεν θα ξεχαστεί,ποτέ μην την αφήσεις να εξαφανιστεί"

-John Lennon

***

Τζέιμς

Η επιστροφή στην δουλειά ήταν δυστυχώς αναπόφευκτη και από τις 7:00 ήμουν παρόν.

"Κύριε Κόλλινς ο πατέρας σας κάλεσε το τμήμα σε ένα επείγον μίτινγκ και σας θέλει εκεί" με ενημερώνει ο γραμματέας μου.

"εντάξει Δημήτρη ενημέρωσε τους ότι θα είμαι σε 5' εκεί" λέω και κατευθύνομαι προς την αίθουσα συγκεντρώσεων.

~*~

"Καλησπέρα σε όλους, θα κάνω αυτό το μίτινγκ σύντομο σήμερα αλλά έχω πολύ καλά νέα που σίγουρα θα χαρείτε να τα ακούσετε , πριν από λίγες μέρες κατάφερα να κλείσω μία πολύ σημαντική συμφωνία με κάποιους Ιταλούς επενδυτές και έχω την τιμή να ανακοινώσω την επέκταση τον ξενοδοχείων μας στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα στην Ρώμη" λέει και η αίθουσα ξεσπά σε δυνατά χειροκροτήματα. "Επίσης θα ήθελα να ανακοινώσω ότι ο γιος μου Τζέιμς θα αναλάβει τα ξενοδοχεία στην Ρώμη και θα τα διευθύνει διότι πιστεύω ότι είναι ο κατάλληλος για αυτήν την δουλειά" λέει και γουρλώνω τα μάτια από την έκπληξη και το σοκ.Πριν προλάβω να απαντήσω όμως χειροκροτήματα ξεσπάν και πάλι στην αίθουσα και όλοι με συγχαίρουν, όλοι εκτός από ένα άτομο....τα όμορφα μπλε μάτια της βούρκωσαν και βγήκε άρον άρον από το δωμάτιο.

Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο περίπλοκα..... σκέφτομαι και ξεφυσώ.

~*~

"πατέρα γιατί εμένα; έχεις τόσους υπάλληλους εδώ με πιο πολλή εμπειρία από εμένα...δεν την θέλω την θέση...όχι τώρα που για μια γαμημένη φορά στην ζωή μου νιώθω ευτυχισμένος και ολοκληρωμένος, δεν θέλω να το χάσω για μία θέση" λέω εκνευρισμένος στον πατέρα όταν επιτέλους μείναμε μόνοι μας.

"Τζέιμς αυτήν η θέση είναι δικιά σου και δεν ακούω αντίρρηση, Μπορείς να κάνεις καινούργιες γνωριμίες εκεί που θα πας και επίσης είσαι ο μόνος που εμπιστεύομαι για αυτήν την δουλειά και ξέρω ότι δεν θα τα θαλασσώσεις" λέει.

"πατέρα...πες μου, δεν θες να με βλέπεις ευτυχισμένο; εγώ την Κέιλα την αγαπώ και δεν πρόκειται να την αφήσω πίσω" λέω αποφασιστικά κοιτώντας τον στα μάτια.

"τότε φοβάμαι πως θα πρέπει να σε απολύσω και να δώσω την εταιρία σε κάποιον ικανότερο από εσένα, θα αναγκαστώ να σου κόψω τα έσοδα,να σου πάρω το αμάξι και τα διαμερίσματα και θα δώσω την διεύθυνση στην αδερφή σου,τουλάχιστον αυτή θα βάλει την οικογένεια πρώτη " δηλώνει με ένα αυτάρεσκο βλέμμα.

"με απειλείς πατέρα" ρωτάω εξαγριωμένος πια.

"πάρτο όπως το θέλεις, εγώ σε προειδοποίησα"

"το ξέρεις ότι η οικογένεια είναι το παν για εμένα και δεν θέλω να μαλώνουμε....θα δεχτώ την θέση πατέρα αλλά θέλω να ξέρεις ότι δεν το κάνω για εσένα" δηλώνω ηττημένος.

"πολύ καλά, πετάς για Ρώμη σε 7 μέρες" ανακοινώνει" και χωρίς άλλα λόγια φεύγω βιαστικά από το γραφείο κατευθύνομαι προς την καταστροφή μου, την Κέιλα μου, μήπως και σώσω ότι απέμεινε από την σχέση μας.

Κρίνοντας από το βλέμμα της πριν....χλωμό το βλέπω.








🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Γεια σαςςςς...το ξέρω ότι τα κεφάλαια τώρα τελευταία είναι μικρούλια αλλά τι να κάνουμε, ζητώ συγνώμη....επίσης ξέρω ότι μπορεί κάποιοι να με βρίζουν για την εξέλιξη του αυτού κεφαλαίου αλλά οι σχέσεις τα εμπόδια τους τα θέλουν διότι έτσι γίνονται πιο δυνατές...συμφωνείτε; (στην φώτο επάνω είναι ένα από τα πανέμορφα ζευγάρια μας...Σύνθιαα + Στέφανος)

Επίσης μην ξεχάσετε να πατήσετε το πανέμορφο αστεράκι στο κάτω μέρος της σελίδας και να αφήσετε το σχόλιο σας...όλα τα σχόλια είναι αποδεκτά ;)

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο....

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺-ΛΙΑ😇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
-ΛΙΑ😇

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now