"Σε κάθε τέλος υπάρχει πάντα μια αρχή"
***
Κέιλα
Όλο το βράδυ αναρωτιόμουν γιατί είχε αντιδράσει έτσι ο Τζέιμς...Μήπως επειδή του μίλησα άσχημα; εδώ που τα λέμε αντέδρασα λίγο υπερβολικά και το μόνο που ήθελε ήταν να μου επιστρέψει τα χαρτιά που ξέχασα στο γραφείο....ντάξει το αποφάσισα θα του ζητήσω συγγνώμη! σκέφτομαι αποφασιστικά.
Αφού λοιπόν έκανα την καθημερινή μου ρουτίνα και το(φυσικό) μακιγιάζ μου,έβαλα ένα μαύρο υφασμάτινο παντελόνι που σχημάτιζε τα καλλίγραμμα πόδια μου και μια άσπρη μπλούζα με ένα κρεμ σακάκι και ξεκίνησα για το γραφείο .Όταν έφτασα στην είσοδο,τον είδα μαζί με τον Στέφανο να μιλάνε αλλά μόλις με είδαν σταμάτησαν και έτσι κατάλαβα ότι η συζήτησή τους αφορούσε εμένα.Δεν το έδωσα περαιτέρω σημασία και κατευθύνθηκα προς αυτούς.
"Καλημέρα Στέφανε" τον χαιρετώ.
"βρε βρε βρε κοίτα ποια είπε να μας τιμήσει με την παρουσία της" λέει ο Στέφανος ενώ ο Τζέιμς δεν μιλάει και μας κοιτάει με θυμό.
"χα.χα.χα. γελάσαμε" είπα ειρωνικά "τέλος πάντων Τζέιμς μπορώ να σου μιλήσω για λίγο;"ρωτάω διστακτικά.
Ξαφνιασμένος δέχεται και έτσι τον πιάνω από το χέρι και πηγαίνουμε σε ένα πιο ήσυχο μέρος.
"άκου για εχθές ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη για τον τρόπο που μίλησα,δεν ήθελα να σε προσβάλω....Το ξέρω ότι ήμουν λίγο απότομη.Ευχαριστώ για τα χαρτιά δεν ήταν ανάγκη να μπεις σε τόσο κόπο...." λέω με ένα μικρό χαμόγελο.
"ουαου! δεν το περίμενα αυτό από εσένα"λέει με ένα έκπληκτο ύφος.
"ούτε και εγώ αλλά ένιωσα άσχημα που σου μίλησα έτσι και ήθελα να ζητήσω συγγνώμη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σε συμπαθώ!"
"οκ αλλά και εγώ θέλω να ζητήσω συγγνώμη ...αντέδρασα λίγο υπερβολικά "
"λίγο το λες εσύ αυτό;"ρωτάω.
"ναι" λέει.
"περίμενε λίγο...Ο Τζέιμς Κόλλινς μόλις μου ζήτησε συγνώμη, ποιος φούρνος γκρεμίστηκε;" λέω με ειρωνεία και έκπληξη ταυτόχρονα.
"Ναι σου ζήτησα και αυτό πρέπει να είναι μεγάλη τιμή για εσένα οπότε πρέπει να με ευχαριστείς.."λέει με ένα αέρα αλαζονείας.
"Ναι σίγουρα, Τέλος πάντων να πηγαίνω εγώ τώρα"
"Ναι οκ τα λέμε υποθέτω"
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...