💗30💗

483 24 1
                                    


"Κι αν οι λέξεις, χωρίς να το θέλω ξεφύγουν, θα τις ψιθυρίσω τόσο σιγά που δεν θα τις ακούσεις.Θα ξέρεις πως για μένα ήσουν μια απλή γνωριμία και ας ήσουν η ζωή μου"

-Τ. Λειβαδίτης

***

Κέιλα

2 χρόνια μετά....

"Είδε κανένας την ανθοδέσμη μου;" φωνάζει έξαλλη.

"ναι γλυκιά μου εγώ την έχω σε παρακαλώ χαλάρωσε....θα πάθεις τίποτα" της είπα και της την έδωσα.

"ευχαριστώ Κέιλα, δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα" λέει ευγνώμων. 

Και ναι καλά καταλάβατε σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα-κυρίως για την Σύνθια- διότι σήμερα είναι ο γάμος της με τον Στέφανο.Πριν από 6 μήνες αρραβωνιάστηκαν και μπορώ να πω ήταν το πιο αστείο πράγμα που έχω δει.

Βλέπετε ο Στέφανος δεν είχε τα κότσια να της τα ζητήσει γιατί φοβόταν ότι θα πει όχι....κλασσικοί άντρες.Η Σύνθια από την άλλη το περίμενε πως και πως και τελικά ο Στέφανος έπεσε στο ένα γόνατο κατάπιε την υπερηφάνεια του και την ζήτησε σε γάμο.....στην είσοδο του σούπερ μάρκετ, καθόλου ρομαντικό το ξέρω αλλά δεν έχει νόημα που και πότε αλλά με ποιόν έτσι; 

Μετά από 6 μήνες λοιπόν αποφάσισαν να κάνουν το γάμο τους σε ένα μικρό χωριουδάκι της Χαλκιδικής με θέα μια από τις πολλές θάλασσες της.Φυσικά εγώ έγινα η κουμπάρα και όσο για τον κουμπάρο αποφάσισαν ότι ο Φίλιππος θα ήταν κατάλληλος διότι αυτός με τον Στέφανο έγιναν αυτοκόλλητοι τα τελευταία 2 χρόνια .

"λοιπόν ήρθε η ώρα..όλοι στις θέσεις σας" φωνάζει η Ρίτα η διοργανώτρια του γάμου.

~*~

Μετά από μια ώρα περίπου ο γάμος τελείωσε και όλοι κατευθυνόμαστε προς τον χώρο όπου θα γίνει το γλέντι.Το μέρος ήταν τεράστιο με πολλά τραπέζια σε αποχρώσεις του ροζ, με θέα την θάλασσα και στην μέση υπήρχε μια εξέδρα για τους νεόνυμφους μπορώ να πω ότι εγώ με την Ρίτα κάναμε καταπληκτική δουλειά...ήταν σαν παραμύθι πραγματικά πανέμορφο.

ήταν σαν παραμύθι πραγματικά πανέμορφο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now