💛24💛

255 19 0
                                    

"Υπάρχουν δύο είδη ανδρών:

1. Αυτοί που σε θέλουν, στο δείχνουν και διεκδικούν.
2. Και αυτοί που πάμε και μπλέκουμε..."

***

Κέιλα

"Κέιλα, τι στο διάολο κάνεις με το τηγάνι στο χέρι;" ρωτάει ο ξένος βγάζοντας την κουκούλα του.

"Φίλιππε εσύ είσαι! μας κατατρόμαξες! τι κάνεις τέτοια ώρα εδώ;" ρωτάω ανακουφισμένη.

"Το κινητό μου είχε κλήσει από μπαταρία και πριν από λίγο είδα το μήνυμα σου οπότε αποφάσισα να σου κάνω έκπληξη" λέει με ένα χαμόγελο και με αγκαλιάζει.

"γκούχου γκούχου" ακούμε και κοιτάω τον Τζέιμς που είχε μια νευριασμένη φάτσα στο πρόσωπο του και βγαίνω από την αγκαλιά του Φίλιππου ντροπιασμένη.

"λοιπόν Φίλιππε τον Τζέιμς τον ξέρεις...να σου συστήσω την κολλητή μου την Σύνθια Γουίλιαμς, την γνώρισα όταν έπιασα δουλειά στην εταιρία και το αγόρι της, τον Στέφανο Γεωργίου" λέω και κάνουν μια χειραψία χαμογελώντας ευγενικά " και τέλος την Ολίβια Κόλλινς την αδελφή του Τζέιμς"

"χάρηκα για την γνωριμία Ολίβια" λέει ο Φίλιππος φιλώντας το πάνω μέρος του χεριού της σαν σωστός τζέντλεμαν.

Κοκκινίζοντας η Ολίβια απαντά "ναι και εγώ" προσπαθώντας να κάνει την αδιάφορη αλλά την πρόδωσαν τα κόκκινα μάγουλα της.

εγώ με την Σύνθια ανταλλάσσουμε ένα βλέμμα όλο νόημα.Χμμμμ....

Μου φαίνεται θα έχουμε ακόμα ένα ζευγάρι στην παρέα μας...σκέφτομαι και κλείνω διακριτικά το μάτι στην Ολίβια κάνοντας την να κοκκινίσει ακόμα περισσότερο.

"λοιπόν καλύτερα να αφήσουμε την ταινία για άλλη φορά....θα ήθελα πολύ να την δω αλλά η ώρα πέρασε και εμμ...αύριο θέλω να ξυπνήσω νωρίς....γιατί αύριο είναι Χριστούγεννα και πρέπει να ετοιμάσω τόσα πολλά και...θέλω ξεκούραση οπότε να πηγαίνω εγώ τώρα" λέω και με γρήγορα βήματα κατευθύνομαι προς το δωμάτιο του Τζέιμς.

"ναι...εμ.. και εγώ συμφωνώ με την Κέιλα....καληνύχτα" λέει η Σύνθια και πηγαίνει τρέχοντας στο δωμάτιο που μοιράζεται με τον Στέφανο.

Αναστενάζοντας λέει ο Τζέιμς "υποθέτω και εμείς καλύτερα να πηγαίνουμε, αύριο έχουμε μεγάλη μέρα μπροστά μας...λοιπόν Λίβ μπορείς να δείξεις στον Φίλιππο το δωμάτιο του σε παρακαλώ;" ρωτάει.

"ναι οκ" λέει και με αυτό οι δύο άντρες κατευθύνονται στα δωμάτια τους.

Ολίβια ;)

Τέλεια!! σας ευχαριστώ με αφήσατε μόνη μου με τον πανέμορφο ξένο και τώρα δεν έχω ιδέα τι να κάνω....σκέφτομαι.

Οπότε προσπάθησα να κάνω αυτό που κάνω σε κάτι τέτοιες στιγμές...να το παίξω χαλαρή.

"εμμμ....θες να δούμε την υπόλοιπη ταινία μαζί;" ρωτάω με ένα αγχωμένο χαμόγελο κοιτώντας στο υπέροχα μελί του μάτια.

"ναι γιατί όχι...λατρεύω τα θρίλερ" λέει με ενθουσιασμό και κάθετε στον καναπέ και εγώ στην πολυθρόνα...ησυχία κυριαρχεί στο σπίτι.

Όταν τελείωσε η ταινία ήμουν σχεδόν έτοιμη να πέσω ξερή αλλά η φωνή του Φίλιππου με έβγαλε από τον λήθαργο μου.

"Ολιβια...ξύπνα θα πιαστείς στον καναπέ έλα να σε πάω στο δωμάτιο σου" λέει προσπαθώντας να με σηκώσει.

"όχι μην με σηκώνεις μπορώ να περπατήσω" λέω και μου δίνει το χέρι του για να με βοηθήσει να σηκωθώ.

αχ Φίλιππε μακάρι να ήταν όλοι σαν και εσένα...ευγενικοί και αληθινοί Τζέντλεμεν...σκέφτομαι.

"λοιπόν αυτό είναι το δωμάτιο σου" λέω μετά από μερικά λεπτά και του δείχνω την πόρτα που κατά σύμπτωση είναι απέναντι από την δικιά μου!!!

Τέλεια! όλο και πιο πολλά προβλήματα.

"λοιπόν χάρηκα ξανά για την γνωριμία Ολίβια...όνειρα γλυκά" λέει με ένα χαμόγελο.

"Επίσης" λέω χαμογελώντας και μπαίνω στο δωμάτιο μου.

Αναστενάζοντας ξαπλώνω στο κρεβάτι έχοντας στο μυαλό μου ένα ζευγάρι υπέροχα μελί μάτια.

Δεν γίνεται να ξανά ερωτευτώ! Δεν θα ξανά περάσω το ίδιο μαρτύριο με το ίδιο αποτέλεσμα...
Μια πληγωμένη καρδιά....

Αχ ρε Φίλιππε τι μου κάνεις!!!! σκέφτομαι και σιγά σιγά με παίρνει ο ύπνος...

👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

Hey..... Ναι το ξέρω ότι αυτό το κεφάλαιο ήταν μικρούλι αλλά τι να κάνουμε συμβαίνουν αυτά....

Τι νομίζεται ότι θα γίνει μεταξύ της Ολίβιας και του Φίλιππου;

θα χαρώ να μάθω την γνώμη σας για αυτό το κεφάλαιο απλά σχολιάστε ή άμα δεν θέλετε απλά πατήστε το 🌟 στο κάτω μέρος της σελίδας...(πάνω στην φώτο είναι ο Φίλιππος με την Ολίβια)

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο...

👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄-ΛΙΑ😄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄
-ΛΙΑ😄

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now