💓20💓

317 28 0
                                    

"Δεν υπάρχει αγάπη χωρίς συγχώρεση και δεν υπάρχει συγχώρεση χωρίς αγάπη"

-Bryant H. McGill

***

Κέιλα

"πατέρα τι στο διάολο κάνει εδώ"

"ο πατέρας με κάλεσε...ούτε ένα γεια δεν θα πεις στην αδελφή σου;" λέει η πανέμορφη κοπέλα που αποδείχτηκε ότι είναι η αδελφή του.Και όντως...έμοιαζαν υπερβολικά πολύ! με τα γαλανά τους μάτια και τα κατάμαυρα μαλλιά ήταν εύκολο να καταλάβεις ότι ήταν αδέλφια

"πατέρα γιατί το έκανες αυτό;" ρωτάει ο Τζέιμς σοκαρισμένος στέφοντας την προσοχή του στον πατέρα του.

"Ήταν καιρός να επιστρέψει σπίτι, θέλω η οικογένεια μας να μείνει ενωμένη και σκέφτηκα ότι ήταν καιρός να τα ξαναβρείτε εσείς οι δύο" λέει σοβαρός στα παιδιά του.

"με συχγωρείτε" λέει ο Τζέιμς και βιαστικά φεύγει από το δωμάτιο.

"θα πάω εγώ, είναι στιγμή να μιλήσουμε επιτέλους" λέει η αδερφή του και ακολουθεί τον Τζέιμς.

"λοιπόν Κέιλα πες μου και άλλα για εσένα" λέει ο κ. Κρίς αφού κάθετε στο τραπέζι.

Τέλεια το δείπνο δεν μπορούσε να γίνει καλύτερο!!!!! Γιατί σε εμένα;;;

Τζέιμς

Το φεγγάρι έλαμπε πιο πολύ από ποτέ στον σκοτεινό ουρανό πράγμα που δεν βοηθούσε την διάθεση μου.

"Τζέιμς" λέει μια φωνή από πίσω μου.

"τι θες Ολίβια;" ρωτάω θυμωμένος.

"θέλω να μιλήσουμε...μου έλειψες"λέει και στέκεται δίπλα μου αγνατεύοντας τον ουρανό.

"δεν έχουμε τίποτα να πούμε...οι πράξεις σου τα είπαν όλα" λέω χωρίς καν να την κοιτάξω.

"κοίτα Τζέιμς το ξέρω ότι μου κρατάς κακία αλλά μπες και λίγο στην θέση μου, έπρεπε να φύγω! Δεν μπορούσα να κάτσω άλλο εδώ...ο θάνατος της μητέρας ήταν πολύ για εμένα" λέει λυπημένα.

"Δεν νομίζεις ότι θα ήταν καλύτερα αν έμενες εδώ...με την οικογένεια σου και όχι να φύγεις σαν δειλή...θα πενθούσαμε όλοι μαζί...ενώ εγώ ο μαλάκας έμεινα εδώ βλέποντας τον πατέρα να πέφτει με τα μούτρα στην δουλειά και τις γυναίκες.Ο θάνατος της μητέρας θα έπρεπε να μας φέρει όλους πιο κοντά όχι να μας χωρίσει"λέω θυμωμένος με την κατάντια μας δίχως να γυρίσω ακόμα να την κοιτάξω.

"Τζέιμς....έχεις δίκιο αλλά όλοι πενθούμε με διαφορετικό τρόπο...εγώ διάλεξα να φύγω γιατί αυτό το σπίτι με 'έπνιγε', εσύ το έριξες στο ποτό και στις γκόμενες και ο πατέρας στην δουλειά...δεν σας κατηγορώ όπως δεν πρέπει και εσείς...ο καθένας έκανε τα πάντα για να ξεχάσει"

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now