"Θέλεις να προσπαθήσουμε και όπου βγει;
Οχι...θέλω να προσπαθήσουμε και ας μην βγει..."-Ζωή Μ.
***
3 χρόνια μετά...
Ολίβια
"ρε Λίβ σου είπα να μην βάζεις τόσο αλάτι, λύσσα το έκανες το φαγητό!" λέει ο Φίλιππος φτύνοντας την μπουκιά του σε μια χαρτοπετσέτα.
"συγνώμη ρε Φίλιππε, είμαι καινούργια σε όλο αυτό" λέω δοκιμάζοντας από το απαίσιο πιάτο κάνοντας μια γκριμάτσα.
"γιατί απλά δεν μπορείς να παραδεχτείς ότι δεν το κατέχεις το άθλημα,θα μαγειρεύω εγώ από εδώ και πέρα" λέει βάζοντας τα πιάτα μας στο νεροχύτη.
Εγώ και ο Φίλιππος τώρα πια συζούμε...δεν είναι και τόσο εύκολο όσο νόμιζα αλλά όταν αγαπάς κάποιον τον δέχεσαι και με τα καλά του αλλά και τα κακά του αλλά απορώ πως ακόμα δεν με έχει παρατήσει.
"σε τίποτα δεν είμαι καλή!"λέω ξεφυσώντας απογοητευμένη με την κατάντια μου.
"όχι ρε Λίβ μου, μην λες τέτοια....είσαι καλή σε πολλά πράγματα" λέει αγκαλιάζοντας με σφικτά
" απλώς θέλω να κάνω κάτι χρήσιμο...εσύ δουλεύεις όλη την ώρα και εγώ κάθομαι όλη μέρα σπίτι...δεν είναι σωστό"
Και είναι αλήθεια....δεν έχει σταματήσει να δουλεύει όλη μέρα.Εγω του είπα ότι οικονομικά είμαστε καλύτερα από καλά αλλά δεν θέλει χρήματα από εμένα...θέλει να τα κερδίζει λέει...
Τώρα δουλεύει ως γραμματέας του Στέφανου και μπορώ να πω πως είναι αρκετά περίφανος για την δουλειά του.
"Λίβ δεν χρειάζεται να νιώθεις άσχημα, εσύ έχεις λεφτά για να ταΐσουμε δύο ακόμα γενιές.Δεν φταις εσύ για αυτό...αν θες μπορώ να σε γράψω σε μαθήματα για να μάθεις να μαγειρεύεις, δεν χάθηκε και ο κόσμος" λέει και με καθησυχάσει για χιλιοστή φορά.
"γιατί πάντα πρέπει να είσαι τόσο γλυκούλης;"ρωτάω με ένα χαμόγελο.
"είναι στο αίμα μου" λέει αυτάρεσκα με ένα λοξό χαμόγελο και με μια γρήγορη κίνηση με σήκωσε στην αγκαλιά του "θες να σου δείξω πόσο γλυκούλης μπορώ να γίνω" λέει με την βαριά αισθησιακή φωνή του και κατευθύνεται προς την κρεβατοκάμαρα μας...
αχ αυτή είναι ζωή...
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Γεια σας...σας έλειψα; Ελπίζω πως ναι γιατί, εσείς μου λείψατε περισσότερο😙.Σας είχα υποσχεθεί μερικά μπόνους κεφάλαια. Αυτό είναι με το αγαπημένο μας ζευγάρι την Λιβ και τον Φίλιππο...το ξέρω ότι είναι μικρό αλλά ήθελα να δείξω μια μικρή μάτια στην ζωή του ζευγαριού μετά από χρόνια.Επίσης φτάσαμε στους 1,6k αναγνώστες και θέλω να ευχαριστήσω όσους διάβασαν και έδωσαν μια ευκαιρία στην ιστορία μου <3Όπως πάντα αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο πατήστε το ⭐ και σχολιάστε για να μου πείτε την γνώμη σας...
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
-ΛΙΑ😁
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...