💚17💚

350 28 6
                                    

"Είτε το πιστεύεις είτε όχι, υπάρχει κάποιος εκεί έξω που ελπίζει να γνωρίσει κάποιον σαν και εσένα"

***

Κέιλα

Η επόμενη μέρα δεν άργησε να έρθει και έπρεπε να πάω στην δουλειά.Εχθές πέρασα ολόκληρη την μέρα με τον Τζέιμς και ακόμα δεν τον χόρτασα...

έτσι νιώθεις λοιπόν όταν είσαι με κάποιον που σου αρέσει... αναρωτιέμαι.

Αφού έκανα την πρωινή μου ρουτίνα πήρα ένα καφέ στο χέρι και ξεκίνησα για την πόρτα.Όταν την άνοιξα αντίκρισα τον Τζέιμς πιο σέξυ από ποτέ , με το χαρακτηριστικό του κουστούμι και καταγάλανα μάτια να με κοιτάει με ένα σέξυ χαμόγελο.

"καλημέρα όμορφη" μου λέει δίνοντας μου ένα παθιασμένο φιλί.

"καλήμερα" του απαντάω μόλις τελειώσαμε.

"μου έλειψες" μου λέει χαμηλόφωνα ενώνοντας τα μέτωπα μας.

"και εμένα, παρόλο που χθες ήμασταν όλη την ώρα μαζί" λέω με ένα μικρό χαμόγελο κοιτώντας τον.

"λοιπόν πάμε γιατί θα αργήσουμε" μου λέει και έτσι με γρήγορα βήματα κατευθυνθήκαμε στο αμάξι του.

Όταν επιτέλους φτάσαμε βγήκαμε και οι δύο από το αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για τις μεγάλες πόρτες της εταιρίας αλλά πριν μπούμε πιάνει το χέρι μου και μπλέκει τα χέρια μας, έκπληκτη γυρνάω και τον κοιτάω.

"μην δείχνεις τόσο έκπληκτη, είμαστε μαζί και θέλω όλοι να μάθουν ότι είσαι δική μου" λέει κοιτώντας με.

Και εγώ φυσικά κοκκίνισα σαν την ντομάτα όπως πάντα...

Κουνάω το κεφάλι καταφατικά και παίρνω μια βαθιά ανάσα προετοιμάζοντας τον εαυτό μου και μπαίνουμε από της μεγάλες πόρτες.Στην αρχή κανένας δεν μας πρόσεξε αλλά μέσα σε δευτερόλεπτα μπορούσα να νιώσω τα βλέμματα όλων πάνω μας αλλά και στα ενωμένα χέρια μας, ψίθυροι ακούγονταν και μπορούσα να νιώσω τα βλέμματα τους πάνω μου σαν φωτιά.Όταν επιτέλους φτάσαμε στο γραφείο του Τζέιμς άφησα μια ανάσα ανακούφισης και κάθισα στην αναπαυτική καρέκλα.

"πάει και αυτό, τώρα θα είμαστε το κουτσομπολιό της εταιρίας"  αναφωνώ χωρίς να έχω πάρει χαμπάρι ότι ο Τζέιμς ήταν ακόμα μαζί μου,στο ίδιο δωμάτιο.

Με γρήγορα βήματα έρχεται από πίσω και αρχίζει να τρίβει τους ώμους μου χαλαρωτικά.

"μην ανησυχείς μωρό μου, όταν επιτέλους ο μαλάκας ο φίλος μου βρει τα κότσια να τα ζητήσει από την κολλητούλα σου τότε εμείς θα ξεχαστούμε" λέει αφήνοντας ένα απαλό φιλί στην κορυφή του κεφαλιού μου.

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now