"Ηρωισμός είναι να ανοίγεις το ψυγείο, να βλέπεις το κουτί με τα γλυκά και να πάιρνεις το γιαουρτάκι δίπλα..."
***
Κέιλα
2 βδομάδες μετά...
Πέρασαν 2 ολόκληρες βδομάδες από την μέρα που πήγα στην εταιρία.Η κηδεία των γονιών μου έγινε πριν από 1 εβδομάδα και οι εφιάλτες δεν σταματούσαν να έρχονται στον ύπνο μου, κάθε βράδυ και ένας διαφορετικός αλλά πάντα με το ίδιο θέμα ''το ατύχημα των γονιών μου'' ακόμα προσπαθώ να ξεπεράσω το γεγονός ότι δεν είναι εδώ στο ίδιο σπίτι μαζί μου...Ποτέ μου δεν ήμουν μόνη μη ξέροντας πως θα τα βγάλω πέρα.Όλα τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό τελείωσαν....
πρέπει να βρω δουλειά και γρήγορα! σκέφτομαι..
Μετά από λίγη ώρα σκέφτηκα να ζητήσω δουλειά από τον κύριο Κρις, είναι η μόνη μου ελπίδα...δεν ξέρω κανένα εδώ γύρω και μπορεί άμα ζητήσω συγνώμη για αυτά που του είπα να με δεχτεί,οπότε πέταξα την υπερηφάνεια μου στα σκουπίδια και αποφάσισα να πάω να του ζητήσω μια θέση στην εταιρία του.
Το απόγευμα δεν άργησε να έρθει και έτσι μπήκα στο μπάνιο να κάνω ένα χαλαρωτικό ντούζ, φόρεσα ένα άσπρο υφασμάτινο παντελόνι και μια φλοράλ τιραντέ μπλούζα, μια άσπρη ζακετούλα και τις άσπρες μου μπαλαρίνες. Βάφτηκα ελαφριά και ξεκίνησα για την εταιρία του κ. Κόλλινς.
Μόλις έφτασα έξω από την πόρτα του γραφείου, δίστασα για λίγα λεπτά δεν ήμουν απολύτως σίγουρη αν μου δώσει την δουλειά αλλά από την άλλη μου το χρωστάει, τις σκέψεις μου διακόπτει η πόρτα που ανοίγει και από μέσα βγαίνει ο άνθρωπος τον οποίο δεν σταματούσα να σκέφτομαι της τελευταίες βδομάδες, κοιτιόμαστε για λίγα δευτερόλεπτα που μου φαινόταν αιώνες μέχρι που κάποιος ξερόβηξε και και μετά έστρεψα την προσοχή μου στον νεαρό που στεκόταν δίπλα στον Τζέιμς, από που ξεφύτρωσε αυτός;!!σκέφτομαι αλλά δεν προλαβαίνω να σκεφτώ κάτι άλλο γιατί ο νεαρός γυρνάει με ένα χαμόγελο στα χείλη και μου λέει...
"Γεια" λέει και μετά συνεχίζει "Στέφανος χάρηκα" μου λέει και μου δίνει το χέρι του.
χωρίς να σκεφτώ απαντάω "Κέιλα χάρηκα" του λέω με ένα μικρό χαμόγελο και ρίχνω μια φευγαλέα ματιά στον Τζέιμς όπου με κοιτάζει με ένα βλέμμα το οποίο δεν μπορούσα να καταλάβω, είδα το σαγόνι του να σφίγγεται και κατάλαβα πως θύμωσε, έτσι αμήχανα συνέχισα την συζήτηση με τον Στέφανο μόνο και μόνο για να σπάσω τα νεύρα του Τζέιμς...
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...