"Μου λείπεις,σημαίνει ότι όπου και αν είμαι,όσους ανθρώπους και να έχω γύρω μου, εκείνη την στιγμή σε χρειάζομαι"
***
Κέιλα
Ξύπνησα με τον ήχο της βροχής και τις σταγόνες τις να κυλάνε στο παράθυρό μου...
Πάντα μου άρεσε η βροχή με έκανε να νιώθω γαλήνη και ηρεμία. Συνήθιζα να κάθομαι για ώρες στο παράθυρό μου και να βλέπω τις στάλες του νερού να πέφτουν απαλά στον δρόμο...θυμάμαι μια μέρα που καθόμουν επί ώρες να βλέπω την βροχή, δεν είχα προσέξει την μητέρα μου να φωνάζει με αποτέλεσμα να έρθει πάνω αγχωμένη νομίζοντας ότι έχω πάθει κάτι! Ακόμα θυμάμαι το τι άκουσα εκείνη την μέρα...
Μου λείπουν...σκέφτομαι μελαγχολικά.
ίσως σήμερα να τους επισκεφτώ!
Και έτσι και έκανα! Αφού ντύθηκα ζεστά πήρα την ομπρέλα μου και ξεκίνησα για το κοντινότερο ανθοπωλείο.Μετά από λίγα λεπτά έφτασα στο κοιμητήριο με μία τεράστια ανθοδέσμη με κίτρινα τριαντάφυλλα αφού ήξερα ότι ήταν τα αγαπημένα της μαμάς μου...
Μετά από λίγο περπάτημα έφτασα επιτέλους στους δύο μαρμάρινους τάφους που στεκόντουσαν ο ένας δίπλα στον άλλο.Αποφάσισα να κάτσω λίγο παραπάνω και να τους πω για την ζωή μου τις τελευταίες βδομάδες και για το πόσο μου λείπουν.
"Γεια σου μαμά και μπαμπά,μου λείπετε πολύ,η ζωή δεν είναι εύκολη χωρίς εσάς.Δεν θα μπορέσω να σας ξανά κρατήσω στην αγκαλιά μου για μια τελευταία φορά και αυτό με καταρρακώνει...Ακολούθησα την συμβουλή σας...σταμάτησα να κρατάω κακία σε όλους και όλα και προχώρησα...αποδέχτηκα αυτό που μου είπατε και κατάλαβα ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο.Με τον Τζέιμς είμαστε μαζί" λέω με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου.
"Και το ξέρω ότι είναι πολύ κλισέ αλλά πρώτη φορά νιώθω κάτι για κάποιον τόσο δυνατό...με ξέρετε ότι ποτέ δεν πίστεψα στον έρωτα αλλά φοβάμαι ότι αυτό έγινε στην περίπτωσή μας...Μου φέρεται καλά και δεν ήταν ο ηλίθιος που είχα γνωρίσει στην αρχή,άλλαξε...Πάντα πίστευα ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν αλλά ο Τζέιμς ήταν αυτός που με έκανε να αλλάξω γνώμη .Μακάρι να μπορούσατε να τον γνωρίσετε, θα τον λατρεύατε από την πρώτη στιγμή! Δεν ξέρω για το μπαμπά πάντως" λέω γελώντας πικρά.
"όσο αφορά την δουλειά όλα πάνε καλά και αυτό το χρωστάω στον κύριο Κόλλινς...Χωρίς την δουλειά μπορεί να ζούσα στους δρόμους τώρα αλλά σκέφτομαι να γράφτω στο τοπικό πανεπιστήμιο δεν είναι τίποτα το σπουδαίο αλλά προσφέρουν μερικά Δωρεάν Μαθήματα για λογιστικά και οικονομικά οπότε είναι μια καλή ευκαιρία...." και έτσι πέρασαν δύο ώρες με εμένα να μιλάω στους γονείς μου για διάφορα.Μετά από λίγη ώρα το κινητό χτυπάει ειδοποιώντας μες ότι έχω ένα μήνυμα...
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...