"That girl is a real crowd pleaser." Jag hade ingen aning om vad låten hette, men den hade spelats åtminstone åtta gånger på festen. Nynnandes på låten gick jag med skakiga steg på vägen. Klockan var runt ett, och jag var på väg hem från festen.
Jag var full, det visste jag. Jag hade den kunskapen så väl att jag till och med viskade det för mig själv efter jag ramlat några gånger, snubblat över absolut ingenting.
"Small world..." fortsatte jag nynna, skrattade högt och anstötligt när jag inte kunde resten av texten. Norah vet jag inte var hon är. Någonstans på festen kanske. Jag hade suttit i soffan med några människor jag inte ens kände, konverserat och skrattat tillsammans med dom i deras fulla tillstånd, tills jag helt enkelt kände att jag var trött, och då gick jag bara helt enkelt upp ur soffan och ur igenom dörren.
Problemet var, jag hade ingen aning om vart jag var. Norah och jag tog bussen hit men jag kommer inte ihåg vilket håll det ens låg åt. Det var därför jag gick runt i en stand jag inte ens vet och sjunger låtar jag inte ens kan.
Staden verkade väldigt livlig för att vara ett på natten. Flera barar var öppna och flera persoer stod utanför och pratade och rökte.
"Tjenare, tjejen." Jag vred på huvudet för att ta in synen av två mörkhåriga män som satt på en bänk och observerade mig med en hungrig blick. Jag himlade med ögonen, för full för att tänka på alla risker som fanns, och fortsatte gå framåt.
Mannen var snabb på att reagera, "Nej, gå inte, vi kan ha det roligt." Jag hörde hur de både männen ställde sig upp och jag slängde en blick bakom axeln för att ge dom en kall blick.
"Det roligaste jag kommer ha i närheten av dig är att antagligen gå härifrån eller slå dig i ansiktet." Killarna skrattade, började gå efter mig, och jag kände hur något i min mage bubblade upp. Rädsla.
"Det var brutalt." sade en av killarna, inspekterade mig uppifrån och ner. "Tror du att du skrämmer mig?"
Jag kände hans hand snudda vid min höft och snabbt snurrade jag runt och smällde bort hans hand.
Mannen såg ställd ut först men började sedan le. Leendet var inte vackert och såg nästan hånfullt ut. "Ta det lugnt, tigern."
Den ena mannen gick runt mig, och jag började genast backa undan, "Tiger? Mer som en kattunge." observerade han, och jag spände min käke, pressade samman mina tänder, försökte hålla tillbaka orden på tungan men misslyckades,
"En kattunge som kan bita av dig kuken så håll käften." Wow. Jag själv rynkade på pannan vid mina ord, nästan lila förvånad som männen verkade vara. Tja, det är resultaten av att vara med Norah för mycket, gissar jag, plus, stt vars full. Männen delade en blick innan dom skrattade, såg orden som tomma hot. Jag stirrade på dom argsint, tänkte precis uppmana dom att låta mig vara ifred när precis en röst hördes bakom mig.
"Vilket vulgärt ord ifrån en sådan vacker liten mun." Den rösten. Jag vände mig om, nästan så snabbt att jag kunnat ramla framför hans fötter. Min blick fästes vid Mr. Mysko, i egen hög person, där han stod leendes, lutandes mot en vägg med någon sorts mörker i dom annars gröna ögonen. Såklart. Såklart är han här.
Männen blev genast tyst, jag likaså. Såklart. Såklart är han här. Jag, i mitt berusade tillstånd, log stort när jag mötte hans blick. Allt mitt druckna sinne verkade kunna registrera var att det var ett bekant ansikte. Mannen gick långsamt fram emot oss, drog ut på tystnaden.
Mannens blick åkte bakom mig, och jag förmodade att han tittade på dom två männen. "Ni två borde hitta hobbys som inte omfattar att stöta och ansätta unga kvinnor." Jag blickade tillbaka på männen, som stirrade på mannen,
VOUS LISEZ
It Will Come Back ➸ Harry Styles (sv)
FanfictionHarry Styles är så enkel att bli beroende av. Arielle begär hans beröring och smilgropar på samma sätt som han känner ett starkt behov efter hennes läppar och hennes doft. Det var menat att vara ett tillfälligt engångsligg men Arielle inser att det...