Jag fnissade in i kyssen tack vare Harrys hand på min midja. Plötsligt verkade den varma beröringen kittlas och jag kunde inte låta bli att avbryta kyssen för att skratta. När jag öppnade ögonen såg jag ett leende på Harrys läppar innan han återigen lutade sig in för att försöka en gång till.
Kyssen var rörig och intensiv på det bästa sättet möjligt. Försumligt rörde sig våra läppar mot varandra medan jag var pressad emellan byggnaden Harry ägde en lägenhet i och Harry han själv. Redan i bilen på väg hem från festen lyckades jag förutspå att med sättet Harrys hand låg på mitt lår att vi knappt skulle lyckas ta oss innanför dörren.
Det var i princip inga folk ute och vi utnyttjade alla möjligheter som kom med det.
Harrys händer åkte nedför mina sidor, från min midja ned till mina höfter och jag tryckte mig närmre honom, något som egentligen borde vara omöjligt. "Fuck." andades han emot mina läppar.
Det tog mig ett litet tag att inse att det inte var en svordom av lust utan en svordom av ånger. "Vad?" Jag rynkade på pannan.
Harry lutade sig ifrån kyssen för att titta in i mina ögon, suckade, "Har inga kondomer." Jag kände mitt humör falla på samma sätt hans hade gjort.
Något om kyssen vi nyss hade delat, hela kvällen, viljan och lusten som rev inom mig varmt fick mig att långsamt slicka mina läppar, öppnade munnen för att föreslå att göra det utan med några regler. "Närmsta affär är tio minuter bort." Hans ord var på något sätt någon slags nobb, trots att jag inte ens uttryckte min tanke i ord. Jag började rodna åt mig själv, trots att Harry inte direkt kunde höra tanken som just flög förbi mitt huvud.
"Okej." instämmer jag, steg undan när Harry backade ifrån mig.
Han lämnade mig efter en enkel puss på pannan som fick mig att le. Jag lade mina armar om mig, tittade efter honom, och observerade sättet han gick. Plötsligt vände han sig om och min blick åkte direkt åt sidan som för att dölja det faktum att jag stirrade på honom, "Fyra, tre, sex, fem." ropade han, innan han försvann runt hörnet.
Jag stod kvar förvirrat, med några siffror i mitt huvud jag inte hade någon aning om vad jag skulle göra med. Tills, jag vände mig om mot dörren och fick en uppenbar påminnelse om att det var portlås på vägen upp till Harrys lägenhet.
En aning stolt över att han litade på mig nog för att ge mig koden slog jag in siffrorna jag blivit tillsagd.
Att gå upp ensam för alla trappor kändes konstigt med avsaknaden av en man med charmiga smilgropar som går bakom mig för att kommentera sättet min rumpa ser ut när jag kliver upp för trappan.
Ändå hade jag inte gått upp ofta för trapporna med honom, utan bara några få gånger, trots det så hade jag på något sätt redan vant mig vid det, som om det var det självklara istället för att gå upp själv.
Vad som kändes ännu konstigare var att låsa upp dörren och stiga in, som om det var min lägenhet. Jag stängde dörren efter mig och lade nycklarna långsamt på bordet, tittade runt mig i frågan om vad fan jag exakt ska göra i ungefär tio minuter. Tja, tio minuter, fram och tillbaka. Tjugo minuter blir det, och det är ungefär all matte jag orkade och behövde göra innan jag gav ifrån mig en högljudd suck och gick in längre i lägenheten.
Med någon sorts spänning i kroppen så gick jag runt lägenheten långsamt, försökte tänka ut saker jag inte kunde göra när Harry var där. Mina fingrar snuddade alla lådor och hyllor jag passerade, men vågade inte riktigt ta tag i dom och öppna dom.
Efter några sekunder som jag hade spenderat genom att bara stirra på hans möbler beslutade jag mig för att gå in i köket när jag blev påmind om att klockan var elva och jag hade inte ätit mycket.
ESTÁS LEYENDO
It Will Come Back ➸ Harry Styles (sv)
FanficHarry Styles är så enkel att bli beroende av. Arielle begär hans beröring och smilgropar på samma sätt som han känner ett starkt behov efter hennes läppar och hennes doft. Det var menat att vara ett tillfälligt engångsligg men Arielle inser att det...