En varm dusch var verkligen vad jag behövde.
Temperaturen på vattnet på internatet var bara lite mer än rumstempererat. Förstående för att femhundra elever skulle dela på begränsat varmvatten hade jag, men när jag hade stått i duschen i en kvart så tappade jag lite utav den.
Tanken att komma till Harry och hoppa in i hans dusch varje gång jag ville duscha var frestande, men inte rättvist, och det förstod jag trots att varmvattnet minimerade mitt tänkande till mer självcentrerade tankar.
Det var inte förens jag steg ut ur duschen som jag såg den mörkhåriga mannen som stod i dörröppningen. Harry stod lutad mot dörrkarmen armarna i kors och hans blick var nedtyngt av något som jag inte hann tyda innan hans ögon snabbt hittade mina.
Trots att jag var medveten om att han hade sett mig naken flera gånger så kände jag tvånget att skyla mig själv, och jag lade armarna i kors och försökte istället låtsas som jag frös.
Jag insåg varför han stod där när han efter ett litet tag räckte ut en handduk mot mig jag inte insett att han höll i. Jag log när jag tog emot den, och skyndade mig med att linda den runt min kropp. "Tack."
Harry slickade sig om läpparna, och lade huvudet på sned mot dörrkarmen. "Jag gillar dig såhär." Jag tittade på Harry, krävde tystlåtet efter att han skulle utveckla det han nyss sade. Harry log snett, "Våt." Jag himlade med ögonen tydligt bara för att han skulle kunna se det, och en bekräftelse att han hade gjort det var skrattet som lämnade hans läppar direkt efteråt.
Jag gick förbi honom i dörröppningen och ställde mig framför sängen i sovrummet, tittade mig omkring efter mina underkläder, som jag tror inte ens Harry visste vart han hade slängt dom.
Harry tog sig själv friheten att sätta sig ned framför mig på sängkanten och titta på mig, som om det var någon sort utav föreställning som skulle börja. Desto längre tid som passerade där jag blickade åt Harry menandes, desto större växte det sneda leendet på hans läppar. Tillslude verkar han fatta vinken och skymde hans ögon med hans hand.
Snabbt lät jag handduken falla till golvet och tog tag i t-shirten som slarvigt låg på skrivbordet bakom mig, och krånglade den över min blöta kropp. Tyget klänger sig fast vid min hud på ett obehagligt sätt, men jag glömde helt bort det när jag vände mig om för att inse att Harry hade på fingrarna och tittade på mig.
Jag kände hur en rodnad direkt steg till mina kinder och Harry skrattade åt synen, "Ta det lugnt, inte något jag inte redan sett." Trots att det är sant skakade jag på huvudet utan att veta varför. När jag gick närmre så sträckte Harry ut armarna mot mig och jag gick in i hans famn.
Direkt blev jag nedknuffad i hans famn och jag släppte ifrån mig ett alldeles för glatt fniss. Jag hamnade gränsle över honom, med mina knän mot den svala madrassen. Jag lät mitt huvud falla åt sidan och landa med min panna på hans axel, vilade huvudet där och njöt diskret av hans doft. "Jag måste gå snart." Harry lämnade kyssar på sidan av min nacke som var vänd mot honom.
"Varför?"
Jag slöt ögonen, "Norah." mumlade jag trött. Jag tillät inte mig själv tänka på hur jävla trygg jag kände mig i hans famn. Jag känner mig inte ens såhär rofylld på internatet, och absolut inte hemma i Cardiff.
Harry hummade mot min hud, "Skit i henne." Jag log, som om orden var absurda att ens tänka på när jag egentligen hade tänkt samma tanke i duschen flera gånger. Jag drog upp mitt huvud för att titta på honom, skulle precis prata men jag avbröt mig snabbt när jag såg att Harrys blick hade landat på tröjan jag bar och han log plötsligt inte längre.
ESTÁS LEYENDO
It Will Come Back ➸ Harry Styles (sv)
FanficHarry Styles är så enkel att bli beroende av. Arielle begär hans beröring och smilgropar på samma sätt som han känner ett starkt behov efter hennes läppar och hennes doft. Det var menat att vara ett tillfälligt engångsligg men Arielle inser att det...