2.☘

5.4K 351 84
                                    

Visszamentem Arminhoz a szobába és mesélni kezdtem neki a kis kalandjaimat.
-Szóval... ma én takarítottam a tesi termet.-kezdtem el mosolyogva a történetet.
-Igen?
-És mikor ideértem zárva volt a kolesz.
-Akkor hogy kerültél be?
-Hát... bemásztam egy ablakon.
-Egy ablakon?Kinek az ablakán?
-Senpai...
-Mi? Levi-sama ablakán?
-Igen...
-A harmadéves Levi Ackerman aki minden iskolai vizsgán első és még a fiúk is felfigyelnek rá?
-Igen...
-Te..te te veled szóba állt?
Erre már csak bólintottam egyet.
-Na és milyen volt? Azt mondják hogy nagyon bunkó a beszédstílusa... ennek ellenére sokan imádják.
-Igen, szóval elég bunkó... de segített szóval... ja..
-Na...és tényleg olyan vonzó a férfiak számára is?
-Hát nos... elég alacsony és aranyosnak tűnik.-Megvakartam a fejem mire Armin nevetni kezdett, majd mindketten elhalkultunk én pedig lefeküdtem az ágyamba.

Tulajdonképpen... most volt először hogy közelebbről láttam Senpait.
Mérges lehet rám amiért feltartottam? Majd bocsánatot kell kérnem... és még egyszer megköszönni.

-Eren!-Senpai rontott be a szobába ideges arccal.
-Senpai?
-Levi-sama?
-Eren! Azonnal gyere a szobámba!-Összeráncolta a homlokát.
-M...miért?
-Haladj!-Megfordult és kiment a szobából.
-Armin..? Mit akar tőlem?
-Nem tudom, de siess elég idegesnek tűnt.
-Igen.. pont ezért tartok ettől.
-Eren-Ordibált át Levi a szobájából.
-Sok szerencsét Eren.
-Köszi.-Félve apró léptekkel indultam Senpai felé a szoba ajtaja ki volt nyitva. Megálltam az ajtóban ő pedig az ablaknál állt.
-Gyere ide.
-Ühm...-Lassan elindultam felé.
-Tudod miért hívtalak ide?-ijesztően nézett rám.
-N...nem
-Nézz le.

Lefelé néztem de semmit nem láttam.
-Senpai... itt nincs semmi.
-Tch...-Megfogta a hajam és közel húzott az arcához.A méreg látszott a szemein.
-Ühm..?-Alacsonyabb nálam de erősebb, ezt gondoltam.
-Ott... a cipőd nyoma... tegnap egy csomó koszt hoztál be... az én szobámba.-Még ingerültebb fejet vágott.
-Mih... sajnálom, tényleg.
-A sajnálatod nem elég! Pont tegnap takarítottam ki erre... erre te ... Tch..
-Sajnálom!
-Az nem elég! Takaríts ki.
-Mi?
-Netán valami gondod van?
-N.. nem.
-Te csináltad te is oldod meg.
-Rendben... de, mivel?
-A szekrényemben megtalálod az eszközöket. Mától egy hónapig te takarítasz.
-De... csak tegnap voltam itt!
-Igen, de segítettem is neked.
-Igen de...
-Holnap már fizetséget is kaphatsz ha ma jól végzed a dolgod, mivel csak tegnap piszkoltad be a szobám.
-Milyen fizetséget?
-Lehet mindennap egy kérésed, és erre a hónapra ideköltözhetsz.Sőt költözz ide.
-Hát... rendben mivel segítettél, de pontosan milyen kéréseim is lehetnek?
-Olyanok amiket én is teljesíteni tudok.
-Értem... akkor áthozom a cuccaim.-Kimentem a szobábol és visszamentem Arminhoz.
-Eren! Túlélted?
-Igen, viszont hozzá kell költöznöm.
-Micsoda?
-Tegnap összepiszkoltam a padlóját és egy hónapig nekem kell takarítani.
-Eren! Úgy léptél be a szobájába hogy nem tudtad hogy tisztaság mániás?
-Nem tudtam.-Elkezdtem pakolni a cuccaim.
-Segítek.

Armin segített nekem összepakolni a cuccaim majd átvittük a leendő szobámba.
Lepakoltunk ezután Armin visszament a szobájába.

-Eren.
-Hm?
-A földön alszol.
-Mi?Mért?
-Mert csak egy ágy van és az az enyém...
-De nagy az ágy...
-Ezzel azt mondod hogy egy ágyba kellene veled aludnom?
-Nos... igen.
-Kizárt, az ágyam tiszta te meg Eren vagy... a kettő együtt nem működik.
-Senpai, én nem vagyok büdös...
-De annyira tiszta sem.
-Mit tegyek azért hogy aludhassak az ágyon?
-Az én tusfürdőmmel kell fürdened... vagy, nem én fürdetlek!
-Le tudok egyedül fürdeni!
-De úgy nem leszel elég tiszta én pedig koszos emberrel nem alszok.
-De..
-Nincs de, vagy ez vagy a földel fog találkozni a csinos kis pofikád.
-Oké... akkor mától én takarítok te pedig fürdetsz...de ez nagyon furcsa...
-A tisztaság a fő. Most pedig takaríts... addig én alszok.
-Rendben...-Elkezdtem a takarítást. Feltörölten a padlót utána felsepertem. Letöröltem az ablakokat is.Utána felsóhajtottam.

-Kész...-Odafordultam Senpai ágyához.-Alszik?-Odasétáltam az ágyhoz és letérdeltem elé.

-Így sokkal aranyosabbnak tűnik mint mikor ébren van... És a haja is összevissza áll.-Megérintettem a haját és igazítgatni kezdtem.Egy kinyíló szempárral találtam szembe magam.
-Büdös kölök!Miért fogdosod a hajam?
-Cs...csak megigazítottam...
-Ne igazítgasd.-Felkelt az ágyból és kiment a fürdőszobába... gondolom megtisztítja ahol hozzá értem.

Lefeküdtem az ágy mellé mivel az ágyba nem mehettem fel.

▲Levi szemszög▼

-Ez a kölyök... Komolyan...-Megmostam az arcom.
Mostantól minden nap fürdetni kell... de várjunk hozzá kell érnem egy férfihez.Mégsem érzek undort... Semlegesen érzem magam.-Visszamentem Erenhez aki a földön feküdt
-Eren!
-Senpai?
-Menj az ágyra...
-De... még nem fürödtem ma.
-Csak menjél már nem akarom hogy megfázz...
-Mi?
-Nem nem aggódom csak nem akarom majd elkapni tőled.
-Értem...
-Na menj fel az ágyra.

Felmászott az ágy belső felére.
-Ott szoktam aludni...
-B..bocsánat arrébb megyek.
-Nem kell.-Bemásztam mellé.

□Eren Szemszög□

Hangtalanul feküdtünk egymás mellett. Valahogy zavarban éreztem magam, még ha egy férfi is feküdt mellettem, neki akkor is nagyon szexi testalkata volt és elég vékonyka is és alacsony volt... sohasem gondoltam még ilyet egy férfiről.
Óvatosan felé fordítottam a most egy kis vöröskés fejem és bámultam őt. Egy kis idő után ő is rám nézett és csodálkozva látta a pírt az arcomon.
-Kölyök.. lázas vagy?
-Ne..nem.
-Akkor miért vagy ilyen vörös?
-Nem tudom.-Elfordultam hogy ne lásson.
-Biztos jó vagy?-Felém emelkedett és jobban megnézte az arcom.
-Jól vagyok...
-Vörös vagy...
-Most... elmegyek fürdeni.-Felkeltem az ágyból.-Majd...pár lerc múlva gyere... és fürdess meg... vagy mi.
-Oké...

Kimentem a fürdőszobába és levetkőztem. A ruháimat ledobtam a földre és vizet engedtem a kádba utána belemásztam.Pár perc múlva Senpai jött be a fürdőbe kettő törölközővel egy samponnal és egy tusfürdővel. Lepakolt, az én cuccaim is felvette a földről utána ő is elkezdett vetkőzni. Levette a pólóját .
-S..senpai?-Elvörösödtem... tényleg olyan szép testalkata van.
-Én is fürdeni akarok..

Ilyen nincs... miért tartom elképesztően vonzónak őt?
Férfi vagyok és ő is az akkor... most miért lettem kemény?

(Azt mondja Levi-sama 😂😂 kiégek magamon
2019 Június 11)
De jól esik magamon röhögni

𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now