"Csendes és nyugodt halált kívánok, Levi Ackerman."
♥
Armin szemszög♥
Akkor rezzenéstelen arccal küldtem a halálba ősellenségem, nemgondolva a következményekre.
Visszamentem Erenhez.
-Ereeen, ittvagyoook...-Ugrottam a szerelmem nyakába.
-Örülök neki.-Mosolyodott el.
-Vissza adtam neki a felsőt. Képzeld, mikor benyitottam a szobába éppen Petrával volt... az ágyba.-Hazudtam Eren szemébe hogy bebíztosítsam magam mellette.
-Mi...csoda?...
-Igen tudod a harmadéves Petra.. alacsony barnahajú csajszi.
-Ohh igen.-Vigyorodott el.
-Ezekszerint ő sem gondolt többként arra az estére.
-Igen... figyelj én elmegyek lefürdök jó?
-Nem fürdünk együtt?
-Bocsi Armin majd holnap.-Mosolygott rám.
-Értem.-Mosolyogtam vissza.
-Akkor én mentem.
-Okés. Siess visszaaa~.Eren kiment a szobából. Én közben izgatottan vártam hogy vissza jöjjön és együtt töltsük az egész éjjszakát. Egymás karjaiban. Eren, mostantól ne gondolj senki másra csak egyedül rám.
♥Eren szemszög♥
Elmentem lefürödni.. abba a kádba ahol először érintett meg... ahol először mosott meg. Ahol bevallottam magamnak az érzéseim. Ahol belészerettem... Ahol először...csókóltuk egymást... ahol először éreztem olyat amit eddig nem... ahol szerelmes lettem abba a törpe feketehajú irtó szexi és flegma srácba... Levi Ackermanba.
Engedtem magamnak vizet és belefeküdtem a kádba. Megmosakodtam és percekig gondolkoztam olyanokon hogy "Mi lett volna ha?"
♡Jean szemszög♡
Végig sétáltam a folyóson és megáltam a törpi szobájánál.
Megmondtam hogy nem olyan erős mint amilyennek tűnik... Mit teszel most, Eren Jaeger? Még mindig a szőke javait nézed... nem pedig a saját őnző vágyaid és hagyod meghalni a szerelmed?Én aki a háttérből kavarom a szálakat... és egyre bonyolultabbá teszek mindent mindenkinek a hallgatásommal... Egyre izgalmasabb ez a kis játék... nézzük vajon ki fog összeomlani a végén, egyre kíváncsibb vagyok a végkimenetelre...
Hallgatok és a szereplőkre bízok mindent... úgyis mindenki egyaránt irritáll..Elindultam a szőke kis barátom szobája felé és benyitottam.
-Hali Armin!
-J..Jean?!
-Nyugi van.. nem akarok bajt.. a törpi haldoklik tudod?
-Miröl beszélsz?
-Ohh ne add az ártatlant Armin.. én mindent látok... de nyugodj meg nem szólók senkinek. A te döntésed... de jól dönts...Eren múlhat a döntéseden...
-Erent nem érdekli ő..
-Biztos vagy benne?Ez az legyél csak még bizonytanabb...
-B..biztos vagyok benne..
-Akkor jó.. most mennék, Eren nemsokára visszajön.♥Eren szemszög♥
Kiléptem a kádbol és elindultam a szobába onnan Jean lépett ki.
-Jean! Mit csináltál a szobámba?
-Beszéltem kicsit Arminnal. Meséltem neki pár dologról.
-M..miről?
-Kérdezd meg tőle.-Kuncogott.
-Rohadék...
-Kőszi a dícséretet.. de szerintem siess vissza.
-Megyek is....♡Armin szemszőg♡
Eren visszajött a szobába egyböl mikor Jean kiment.
-Mit akart itt?-Tette fel a kérdést.
-Csak.. mondott dolgokat..
-Micsodát...?
-...Figyelj.. te szereted a törpét..?
-Mih? Nem.♥Eren szemszög♥
-Mih? Nem.-Dobbant óriásit a szívem.
-Az sem érdekelne ha meghalna?
-N..nem hisz... semmi közöm hozzá...-Fájt ezt kimondani... de ez van.♥Jean szemszög♥
Tikk-Takk ketyeg az óra... telik az idő.. nemsokára itt az idő Levi Ackerman... most az életed annak a kezében van aki észreveszi az állapotod. A sorsod megbéklyózódott.
(Tikktakktakktakk takk
2019. Június 12.
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám