2.Kötet 12.🍀

1.5K 163 27
                                    

<>Eren szemszög<>

Hány napja is lehetünk ide bezárva?

4-5? Nem tudom... lehet hogy több... Azóta Nate minden nap beugrik ide és megkínozza Levit... és mikor arra kerülne a sor hogy engem is bántson.. Levi mindig véd... s teste árán is.. 

-Levi...-Fájó hangsúllyal mondtam ki a nevét mélyen a szemébe nézve, ahogy végig tapintottam a sebekkel teli felsőtestén.

-Hagyd csak ez semmiség...

-Nem az!.... Nézz magadra, tele vagy sebekkel..ezt abba kell hagynod.. mond el végre nekik amiket akarnak...-Ismét megérintettem a testén lévő hegeket, még ha sötét is volt, ismertem már a testét. Végig csókoltam  a sebeken.

-Eren...  nem adhatok ki semmilyen információt...

-Már nem mindegy?

-Nem...

Elhajoltam a hasától és visszahúztam rá a felsőjét.

-Értem...

Hallottam a lépteket, Nate az. Elérkezett a mai időpont a kínzásra.

Kinyitódott az ajtó.

-Hát sziasztok... hiányoztam?

-Kicsit sem...-Vágta rá Levi.

-Jaj ne legyél ilyen durci... hoztam neked játékokat... látod? Ma ezt a kis játékot fogjuk használni.-Előhúzott a zsebéből egy kotont.

-Mégis, mit akarsz azzal kezdeni?-Kérdezett rá.

-Nem egyértelmű? A fater végül is azt mondta bármit tehetek veletek.. és Lysa olyasmit mondott hogy ti ketten egy pár volnátok... és mivel Erent eddig nem sikerült kínozni.. most biztos sikerülni fog. Ugyanis én most kurv4r4 meg foglak rakni Levi... ráadásul a szeme előtt... és még élvezni is fogod... mert ha nem látom rajtad az élvezet jeleit... ezzel a pisztollyal fogok belelőni a seggedbe... vagy inkább Erenébe. Nah... tetszik igaz?

-Te nem vagy normális...-Kikerekedett szemekkel mondtam.

-Tudom... Akkor... fáradj ide Levi... gyere csak.

Levi rám nézett és mosolygott egy aprót majd visszafordult és elindult felé. Megint megalázkodik... miattam. 

-Rendben Levi.. most térdelj és el is kezdhetsz szopni.

Letérdelt előtte... és kis habozás után kicsatolta a nadrágját Nate-nek és lehúzta róla a nadrágot s a boxert. Utána a szájába vette a férfi tagját és mozgatni kezdte a fejét. A szemeim könnyesek lettek.

-Igen... így Levi.. tiszta profi vagy.. elmennél egy kurvának...

Szemét... dög! Ő az enyém..

Percek múltán Levi felállt a földről és a fehér cuccos folyt ki a szájából.

-Most pedig.. vedd le a nadrágod...

Mikor Levi elkezdte kigombolni a nadrágja övjét egy óriási robbanás törte be a falat és egy ágyúgolyó fúródott a falba. Bevilágított rajta a napfény és egy elég ismerős hanggal találkozott a fülem... (Ez értelmes volt tudom XD)

-Teli találat! Gyere... ez a kütyü azt jelzi itt van! Törpe bent vagy? 10 éve felszívódtál hülye....-Két régi ismerős lépett be most bevilágított helyre... az újra szőke hajú kis barátom... és a fekete hajú második anyám. -Haladjunk gyere...hé...az...az ott...Eren!?

Eren!?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang