2.Kötet 1.🍀

2.2K 185 27
                                    

10 év elteltével 

Lassan sétáltam be a szobámba, fáradtan és bűntudattal telten. Ledobtam a pisztolyt az ágyamra és a fürdőbe rohantam. Elhánytam magam, belenéztem a tükörbe. Vér foltok voltak az arcomon és a ruházatomon. Megmostam a kezem és lerángattam magamról a ruháimat. Lezuhanyoztam. Lemostam magamról a vért... habár a múltam nem tudtam, a múlt olyan mint egy tetoválás... rejtegetni lehet, de eltüntetni nem. Én rejtegettem, még magam elöl is. Már nagyon nem is emlékszem mit csináltam azelőtt hogy idekerültem... még gyerek voltam. Gyerekként piszkoltam be először a kezem vérrel, azóta egy hidegvérű gyilkosnak kellene lennem... és ennek ellenére 10 év alatt sem sikerült megszabadulni a marcangoló bűntudattól. Pedig nem vagyok gyenge... sőt erősebb lehetek mint voltam... biztosan.

Szoktam gondolkozni hogy vajon milyen életem lett volna ha nem kerülök ide? Milyen életem lett volna ha annak idején pár osztálytársam nem visz fel arra a hajóra? Már a nevükre sem emlékszem... ködösek az emlékeim. Elég kevés dolog maradt bennem. Az emlékeim közt.. alig van valami ami nem a vérhez és a gyilkoláshoz kapcsolódik. Mindössze annyi maradt meg ösztönösen bennem, hogy nem tudok szeretni, nem érzek ilyesmi érzéseket az emberek iránt. Az egyetlen dolog amit képes vagyok érezni, a hatalmas bűntudat... semmi egyéb. Jó ezzel most nem sajnáltatni akarom magam meg minden... csak, nem tudom mivel érdemeltem ki ezt... nem hiszem hogy bármi rosszat tettem volna...

*Kopogás*

-Szabad.-Mondtam ki hangosan.

-Az úr hívat téged.

-Még csak most értem vissza! Nem tudnátok legalább ilyenkor nem zaklatni?

-Vigyázz a szádra Eren! Ne feled hogy csak azért lehetsz itt mert az urunk olyan jó szándékú hogy befogadott anno.

-Hú,  Inkább hagytatok volna azon a hajón megdögölni....-Néztem fenyegetően rá.

-Haladj!-Kiment és becsukta az ajtót.

-Elegen van... inkább haltam volna meg!-Ordítottam utána, majd kimentem a szobámból és bementem az urunk termébe.

-Mit akar már megint tőlem? Ma már megcsináltam amit mondott! Kerek húsz embert küldtem a másvilágra, nem hagyna békén?

-Jaj Eren. Ne gorombáskodj már. Most nem kell senkit megölni nem azért hívtalak.

-Akkor meg mit akar?

-Csak szeretnék neked valamit adni.

-Heh?

-Mindenki menjen ki innen. Hagyjatok egyedül Erennel.-Szólt rá az őreire akik szó nélkül követték az utasítást.-Szóval... Gyere közelebb.

-Megyek...-Odaálltam elé.

-Eren, add ide a kezeid.

-Mit akar?

-Csak add ide.-Odaraktam elé a kezeim.

-Jó fiú.-Elővett egy kötelet és a kezeim köré csavarta, megkötötte ott és a kötél végét hozzákötötte a székéhez.

𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Onde histórias criam vida. Descubra agora