<>Levi szemszög<>
Fáj a fejem...és olyan puha dolgon fekszek... Ez ... Eren? Tegnap...egy buliban voltunk.. ittam... valaki bedrogozott és utána.. Eren... csinálta nekem.. az arca vörös volt és kíváncsisággal teli..
kinyitottam a szemeim és ránéztem Erenre, megsimogattam a fejét amire egy picit elkezdett mocorogni. Nem szeretném felébreszteni tegnap nem lehetett könnyű ezt végigcsinálnia. Addig míg fel nem kel így maradok.
Percek múlva Eren is felébredt.
-Levi... Jól vagy..?-Kérdezte álmosan.
-Jól... és köszönöm...-Nehezemre esett kimondani ezt a szót de végül megtettem.
-Nem kell megköszönnöd. Örülök hogy nem lett semmi bajod.
-Viszont!... Eren, megmagyaráznád hogy az ujjad hogy került olyan helyekre ahová nem kellett volna?
-Huh?.. Hát te is beraktad oda nekem és azt mondtad csináljam amit te szóval...
-De azt nem mondtam hogy az ujjaiddal is csinálhatsz dolgokat!
-De hát... élvezted, nem?
-Most nem ez a lényeg! Én vagyok az aktív fél!
-Te alacsonyabb vagy és... kisebb testalkatú.
-Viszont tapasztaltabb vagyok és nem fogadom el, nem leszek passzív.
-De én nem akarom hogy a micsodádat rakosgasd belém mindennap... az fájna!
-Szóval... nem akarod érezni belülről azt?..
-N..nem erről van szó, csak fájna és... félek.
-Megszoknád egy idő után.
-De az első nagyon fájna!
-Bízol bennem nem?
-De...
-Ha rendesen felizgatlak akkor nem fog fájni.
-Oké... de! De! Ha fájna... akkor azonnal kivennéd igaz?
-Igen.-Megsimogattam a fejét.
-Akkor... elfogadom a passzív fél szerepét..
-Amúgy, Eren nem kellene haza menned? Szombat van otthon nem várnak?
-Az anyám meghalt, az apám pedig eltűnt... ilyenkor mindig Mikasával és Arminnal voltam...
-Sajnálom... és ma mit tervezel?
-El kellene mondanom nekik is hogy milyen kapcsolatban vagyunk.
-Még nem mondtad nekik?
-Nem nagyon volt időm velük beszélgetni.
-Veled menjek?
-Nem... boldogulok egyedül. Mennyi az idő?
-9:45
-Akkor szerintem átmegyek Arminhoz, Mikasa is biztos ott lesz... addig pihend ki magad.
-Rendben.
<>Eren szemszög<>
Felvettem valami ruhát és átsétáltam Armin szobájába. Benyitottam de nem a szokásos látvány fogadott. Teljesen megdöbbentem a látottaktól. Armin ágyában ott feküdt Jean is. Sőt, Armin hozzá volt bújva Jeanhez, a karján feküdt. Jean rám nézett és a szájához rakta az egyik ujját hogy ne ébresszem őt fel. Ő pedig óvatosan kibujt az ágyból és kitessékelt a szobából a folyóson pedig szembe állt velem.
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám