7.🍀

3.7K 306 58
                                    

<>Eren szemszög<>

Aznap az utolsó óra helyett mindketten a tetőtéren voltunk, általában csendben feküdtünk egymás mellett kézen fogva, viszont volt olyan mikor beszélgettünk is. Felmerült az is hogy már eléggé idegesítőnek tartja hogy senpai-nak hívom, ezért mostantól a nevén kell szólítanom. Nem tudom pontosan most milyen kapcsolatban is vagyunk hiszen erről nem beszéltünk... csak érzünk egymás iránt dolgokat... meg ilyesmi.

A csengő hallatán visszaindultunk a kollégiumba.Furcsa érzés volt, mellettem sétált teljes csendben, csak a madarakat lehetett hallani, az ég szürkés volt a felhők pedig alig látszódtak... Igen, ez is egy olyan dolog volt amire régóta vágytam, sétálni valaki mellett hangtalanul akit szeretek.

-Eren.-Szólalt meg Levi.

-Huh?

-A harmadévesek bulit tartanak ma. Mindenki azt hív akit akar... esetleg akarsz velem jönni?

-I..Igen!-Örömmel vágtam rá a kérdésére a válaszom, hát persze hogy mennék vele... annyi időt szeretnék együtt tölteni amennyit csak lehetséges.

-Akkor vegyél fel valami értelmes göncöt.

-Hogy érted hogy értelmes?

-Valami.... nem hétköznapit?

-Jah.... értem, de nekem olyanom nincs.

-Hogy hogy nincs?

-Nem szoktam bulizni járni.

-Meg se lepődök... Gyere, nézd meg hogy van-e valami olyan ruhám ami jó rád.

-Oké.-Odasétáltam a szekrényéhez ő pedig mutogatott nekem ruhákat. Nehezen de találtunk valami olyat ami nem kicsi rám.

-Jól áll..

Várjunk... most megdicsért engem? Komolyan?

-Senp...azaz Levi... mikor indulunk?

-Mihelyt felöltöztem.-Levette a felsőjét én pedig zavaromban elfordultam habár a szemem sarkából mégis figyeltem őt.

Elindultunk a buliba ami az iskola pincéjében volt tartva, ott szokták tartani, már a lépcsőn hallottuk a zenét ami lent ment olyan hangos volt. Mikor beléptünk az ajtón nagy tömeget láttunk. Sötét volt és sok színes fény körözött felettünk.

-Levi, merre van a mosdó?

-Arra.-Mutatott a mosdó felé.

-Akkor pár perc és jövök...

-Okés, ott leszek a haverjaimnál.

<>Levi szemszög<>

-Hali... Mike.

-Szia Levi, hol voltál az utolsó órán?

-A tetőn Erennel.

-Azzal a sráccal aki azért nem akart veled beszélni mert a barátnőjénél lesz?

-Jah... nincs is barátnője...

-Nincs?

-Neki.... barátja van.

-Meleg?

-Igen... a barátja pedig én vagyok...

-Az lennél?

-Netán bajod van ezzel?

-Nem, nincs... csak meglepett a dolog, végül is kigondolná hogy a tiszteletre méltó örök évfolyamelső Levi meleg...-Elkezd kuncogni.-Na és hol van most ez az Eren gyerek?..

-A mosdóban...

-Egy ilyen helyen hagyod egyedül mosdóba menni? Tudod ez a hely veszélyes.

-Tud ő vigyázni magára... azt hiszem

/Hirtelen megszólal a telefon/

Eren: Levi! Segíts!!!

Én: Történt valami?

Eren: Siess!

Én: Tarts ki. Megyek.

-Bocs Mike... Tévedtem. Nemsokára itt leszek...-Futottam a mosdó irányába és berohantam az ajtón.

-Eren!! Eren! Hol vagy? Minden rendben?

-A második ajtó...

Odafutottam Erenhez és bementem a második ajtó wc-jébe.

-Jól vagy? Mi volt az az üzenet?

-Jah...csak nincs papír... gondoltam hozol nekem valami zsepit vagy hasonlót.. -Mutatott rá a wcpapír tekercsekre amin már egy darab papír nem volt.

-Heh? te... Menj az anyádba te idióta!

(Eskü ez a fejezet annyira nem gáz
2019. Június 11.

 Június 11

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now