♡Levi szemszög♡
-Na.. akkor ideje boldognak lenni.-A számba vetten az egyik tablettát és lenyeltem. A többit pedig letettem az asztalra. Perceken belül megjött a hatása a drognak. Röhögcséltem magamba és elmúlt a fájdalom.A székemben ültem, ittam a szer bevétele után, és dohányoztam Kinyílt az ajtó és Jean jött be rajta.
-Hello, törpe.
-Mit...akarsz te díszbuzi...-Mondtam részegesen.
-Bűzlesz az alcoholtol..
-Akarsz valamit vagy...csak kötekedni jöttél..?
-Szánalmas vagy törpi.
-Heh..?-Felálltam és odamentem hozzá. Közben majdnem elestem.Megfogtam a torkát.
-Még drogoztál is?...
-bajod?
-Tényleg hagyod hogy így elhappolják a csávódat?
-Ő döntött így...
-És miért döntött így?
-Mert... csak egy kis időre kellettem neki a szőkét szereti..
-Ezt ő mondta?
-Igen..
-Kicsit jobban kellene figyelned Erenre, és észrevenni a dolgokat...
-Ezt hogy érted?-Elengetem a torkát.
-Eren mostanában sokat kamuzik...
-H..hogy érted ezt? Mire gondolsz?
-Semmire, na nekem ideje mennem.
-Várj.. magyarázd el.
-Derítsd ki magad... Sziaa törpi.-Kiment az ajtón én pedig összeestem.
-Ennyit a boldogságról... ittam is drogoztam is... talán be kellene vennem mégegy tablettát. Vagy...inkább altatót..Kinyitottam az éjjeliszekrényben lévő kis dobozom amiben gyógyszerek voltak. Kivettem az altatóm és az ágyamba feküdtem.
Drogra szabad altatót bevenni?... Nem tudom... áh nem érdekel..Bevettem 2 db altatót, egyből kiütött, az altatós dobozt kiejtettem a kezemből ami leesett a földre és becsúszott az ágyalá. Pár tabletta pedig az ágy elé esett.
♥Eren szemszög♥
Jean kiment Armin szobájából én pedig az ágyba ültem és gondolkoztam azon amit mondott. Hogy érti hogy nem olyan erős mint amilyennek tűnik?
Bejött Armin a szobába
-Szijaaa Eren~
-Szia Armin.
-Na, áthoztad a cuccaid?
-Igen.
-Akkor újra lakótársak vagyunk.
-Igen... hová pakoljam a cuccaim?
-Ebbe a szekrénybe.Kibontottam a csomagom és elkezdtem kipakolni.
-Á... ez Levi felsője.
-Hm?-Figyelt fel Armin.
-O... add ide. Átviszem neki te csak pakolj nyugodtan.
-Rendben...♡Armin Szemszög♡
Átmentem Eren régi szobájába.
-Levi... Erennél volt a felsőd, Levi?-Ránéztem az ágyra és ott feküdt Levi teljesen izzadt felsővel és piros fejjel.
-Hmh?-Megfogtam a homlokát.
-Lázas lenne?-Lenéztem a földre ahol egy csomó tabletta volt. Benéztem az ágyalá ahol volt egy altatós doboz. Az asztalon mindenféle alcoholos ital volt és cigaretta na meg kettő droghoz hasonlító sárga tabletta.
-Ezeket egyszerre vette be.. és ivott is? Ez halálos is lehet... Idióta.. magas láza lehet.. és nincs is magánál.. szólnom kellene Erennek hogy hívja a mentőket...de.. ha nem szólnék akkor örökre megszabadulhatnék tölle és sohasem aggódnék többé amiatt hogy elveszi tőlem Erent... Igen ez lesz a legjobb csak visszamegyek úgy mintha mi sem történt volna.Csendes és nyugalmas halált kívánok Levi Ackerman...
(köszi hogy elolvastad ♥
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám