26.☘🍀ÉVAD ZÁRÓ

2.2K 210 21
                                    

♥Levi szemszög♥

Már esteledik... nemsokára hívom Erent...
Huh.. soha nem csináltam még ilyen telefonos valamit..
-Levi bejöheteek?
-Gyere Bell..
-Mit csinálsz?
-Öltözök...-Vettem le magamról a felsőm.
-Leviii de megizmosodtál..
-Jah.. igen...
-Megfoghatom?
-Töllem...
-Ezaz...-Megfogta a karomon lévő izmokat, végig simitott rajtuk, majd ugyanezt a hasammal. Utána közelebb lépett. Átölelt.
-Bell?
-Levi... kedvellek..
-Jah én is téged... hiszen olyanok vagyunk mint a testvérek..
-De én nem úgy..
-Hm?
-Én szeretlek...
-Jaj ne bolondozz már Bell...
-Nem bolondozok!...-Előre hajolt és megcsókolt, nen viszonoztam, eltaszítottam magamtól.
-Te.. mit csinálsz?..
-Hát te nem így érzel...?
-Nekem barátom van...
-És...?.. Szeretsz engem nem?
-Nem! Én őt szeretem...
-De Levi...
-Most menj ki a szobából..!
-Levii
-Menj ki!...
-Jó...-Kiment a szobából.

Elegen van... haza megyek, inkább leszek Erennel...

Pakolni kezdtem a cuccaim.

♡Eren szemszög♡

Sétálgattam a folyóson és nem figyeltem. Beleütköztem egy magas szőkés hajú srácba.
-B..bocsi..
-Semmi baj, oh te vagy Eren?
-Igen... de te ki vagy?
-Ohh én, Levi egyik barátja.
-Értem.
-Azért jöttem hogy elvigyelek hozzá.-Vigyorgott.
-Mi?
-Lett egy üres hely a szobába erre a pár napra te is velünk jöhetnél.
-Jó lenn megyek össze szedem a cuccaim.
-Nen kell. A csomagtartóba minden benne van. A többiektől pedig a nevedbe elköszöntem.
-Jah rendben. Akkor induljunk.

Kimentünk a kocsihoz. Kinyitotta nekem az ajtót. Ezutáb erős ütést éreztem a fejemnél.

-Szép álmokat Eren...

♡Levi szemszög♡

Erent nem hívom fel. Meglepetés lesz hogy estére otthon leszek
Elpakoltam a csomagjaim és elindultam a repülőre. Pár percet kellett csak várni és jött a gép. Sok sok óra után pedig Japánba értem. Taxival elmentem Eren albérletéhez.
Csöngettem de semmi válasz. Felhívtam de azt írta ez a szám nem létezik.
Jó.. gondoltam elmegyek a koleszba hátha ott van. Elmentem, kerestem az ő szobájába ott sem volt. Elmentem Mikasa szobájához.

-Sziasztok! Eren itt van?
-Levi? Te mit keresel itt?
-Haza jöttem! Eren hol van?..
-Pár órája elment...
-De sehogysem érem el! Nincs sehol sem...

Megszólal a telefon

Megnéztem az üzenetet. Ismeretlen számtól volt viszont a rajta szereplő embereket ismertem. Eren volt kikötözve. Mellette ált Jean, Isabell és Erwin meg valakik akiket nem ismertem. A hátérbe egy hajó volt.
Az üzenet pedig alatta ez...
"Cső törpe. Mit ne mondjak... egy idióta vagy. Ezt a játékot úgy látszik én nyertem. Szerintem... nem fogod többé látni Erent. Felraktuk egy Yakuza hajóra. Csoda ha életbeb marad... na most hogy elolvastad az üzenet törlődni fog. Jól szorakoztattál Levi Ackerman. Köszönöm neked a játékot. De ne légy mérges magadra.. a nyomomba se érhettél volna hiszen én is yakuza vqgyok... na sziaa törpe remélem még látjuk egymást...

-Erent... elrabolták..?

1.ÉVAD VÉGE

(Nos igen, ifjabb Cedari már itt tudta hogy kell lezárni valamit kereken kérdések nélkül xD
Csak tisztázzuk, nem javítottam ki semmit, tudom hogy tele van helyesírási hibákkal. Majd egyszer egy szép napon újraírom.)

2019. Június 12.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now