•○♡♥Eren szemszög♥♡○•
Levi elment.. már két napja itthagyott, beszéltünk telefonon de úgy nem olyan...
Hiányzik nekem... és az albérletben is teljesen egyedül vagyok. Mindig elszoktam menni a koliba Mikasahoz, Rei-chanhoz és Sashahoz. Armint is szivesen látnám már megbocsájtottam neki.
Rájöttem hogy ő csak szeretett.. és azért tette.-Eren!!-Ordított Mikasa az albérlet ajtaja elött.
-Nyitom...-Kinyitottam az ajtót.
-Sziaa Eren~
-Sziaaa Mikasa
-Bejöhetek?
-Gyere.. érezd otthon magad.-Bement és leült a nappaliban.
-Eren...
-Igen?
-Még mindig nem mondtad hogy mi van Levivel..
-H..hát...
-Eren ne legyél már beszari...
-.... Eggyütt vagyok vele..
-Micsoda?
-Tudod... kapcsolatom van vele.-M..milyen kapcsolat?
-Hogy érted?
-Milyen a kapcsolatotok...izé meddig jutottatok?
-Lefeküdtünk...
-Lefeküdtetek?...
-Igen.. még két és fél hónapja...
-Eren...fájt? Ráderőszakolta magát?
-Nem dehogy...
-Meséld el! Mégis hogy kerültetek ti ilyen kapcsolatba?
-Túl zavarbaejtő lenne elmondani...
-Eren...
-Jó oké oké... szóval... egyszer segített nekem bejutni zárás után a koliba és eléggé megtettszet... utána pedig hozzá költöztem mert amiért segitett takarítanom kellett a szobába... és azt mondta csak úgy aludhatok az ágyán én is ha ő fürdet hogy elèg tiszta legyek. Mikor elmentünk fürödni... vagyis még előtte eléggé ráizgultam... és mikor megláttam meztelenül kőkemény lettem... ő pedig kőnnyített rajtam... mert még sohasem csináltam azelött..-Mondtam egész végig lefelé nézve mikor felnéztem Mikasa pirongó arca tárult elém.
-Téged.. ő elégített ki először?
-Igen..
-Eren..-Megölelt.
-Mi az?..
-Semmi csak... olyan hamar felnőttél...
-Jaj Mikasa... nem az anyám vagy...
-Jólvan tudom csak örülök hogy boldog vagy.°•○Levi szemszög○•°
-Leviii
-Bell?
-Szia, felébredtél?
-Igen gyere be.-Miútán szoltam bejött a szobába.
-Csak azért jöttem hogy a mai programról beszéljek neked.
-Akkor hajrá.
-Ma itthon leszünk és sütögetünk.
Farlan és Kana mennek vásárolni én te és Naho pedig tüzet rakunk és elintézzük az ilyen dolgokat.
-Rendben. Ez jó lesz.-Megszólalt a telefonom.Eren: Szia Levi, már ébren vagy?
Én: Szia Eren, igen. Hogy aludtál?
Eren: Jól csak hiányzott hogy hozzádbújjak...
Én: Nekem is hiányzott hogy nem tudlak ölelni.
Eren: Ami azt illeti... merevedésem is volt...
Én: És kiverted?
Eren: Nem... mert veled akarom...
Én: De az még nyolc nap
Eren: Én akkor is veled akarom... hallani akarom a hangod meg minden...
Én: Ez megoldható.
Eren: Mire gondolsz?
Én: Este felhívlak, és kiverjük úgy miközben beszélünk... ha szeretnéd kamerát is kapcsolhatunk.
Eren: Komolyan?
Én: Igen, akkor szeretnéd?
Eren: Igen nagyon! De akkor kamerát is szabad?
Én: Igen... akkor 22:30? Jó lesz mert nekem közbben mennem kellene. Elkezdödtek a programjaink.
Eren: Igen az jó lesz. Akkor szia puszi. Szeretlek ♥
Én: Én is szeretlek ♡♥ Szia.
-Kivel beszéltél eddig Levi?
-A barátommal.
-Jah akiről Farlan mesélt?
-Igen... Na menjünk. Kezdjük.
-Okés.◀°•°▶Jean szemszög◀°•°▶
eh... úgy látszik megint kezdenek érdekesek lenni a dolgok. Armin magába fordult. Levi elutazott Eren pedig a barátaival van.
Azt hiszem ideje kicsit megkavarni a szálakat.-Gondoltam majd benyitottam a szobába.-Szia... régen találkoztunk lenne számodra egy munkám.
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám