♡Levi szemszög♡
Mikor felébredtem, nem találtam Erent magam mellett.
Felkeltem az ágyambol és az asztalomhoz menten ott volt egy felirat az asztalon hogy "Arminhoz mentem"
Felöltöztem és elindultam Armin szobája felé, ki akartam nyitni az ajtót de hangokat hallottam. Eren... és Armin hangját...
Dühös lettem... és csalódott... beakartam menni de végül mégsem tettem.. csak visszamentem a szobámba.
Miért...? Tegnap.. még azt állította hogy szeret... most meg a szőkével hancúrozik...
Bevágodtam az ágyamba, belefurtam a fejem a párnámba és sírtam... talán.♥Eren Szemszög♥
-Ah..Armin... már.. nem birom..
-Éh...én sem...
Armin gyorsított a kézmozgásán majd én is gyorsítottam az enyémen, ő hamarabb ment el egy kicsit mint én..
-Ez... csodálatos volt Eren..
-Igen...-A gondolataim egész végig Levi körül forogtak...Borzasztó ember vagyok...-Armin... most vissza megyek a szobámba.. összepakolok mindent és visszaköltözök.
-Eren!Én olyan boldog vagyok!Felvettem a ruháim és visszamentem a szobámba. Levi az ágyon feküdt a telefonját olvasgatva.
-Szia... Eren na, kibékültetek?
-I..igen viszont... visszaköltözöm..
-Miért?
-Nem akarom egyedül hagyni.
-Akkor... nem kell sokat pakolnod.. már elraktam a cuccaid... ott vannak az asztalon.-Mondta lenézően és kissé alol vörös szemekkel.
-Huh?...
-Nem akarsz nekem valamit elmondani Eren?Példáúl.. hogy mik azok a foltok a nyakadon..?
-Azok...
-Az igazat akarom hallani.
-Armin csinálta őket...
-Mikor?
-Mikor elmentem hozzá..
-Lefeküdtél vele?
-Igen..
-Szereted?...Màsodperceket haboztam mire válaszoltam.
-Igen...
-Akkor eddig miért voltál velem?
-Mert..-Elgondolkoztam... és rájöttem hogy meg kell utáltatnom vele magam... hogy ne fáljon neki annyira.-Azért mert.. olyan kedvem volt.
-Szerettél valaha?..
-Nem...-Rezzenéstelen arccal mondtam mindezeket.. közben belülről mentem tönkre.
-Most hazudtál?
-Nem..
-Akkor vége?
-Igen...
-Most menj el innen...Eren...
-Szia...-Nem kaptam rá választ... de tudtam hogy így lesz a legjobb.."Szeretlek ..."
♥Levi szemszög♥
Hazug... beléd szerettem.. te pedig elárúltál... beléd szerettem.. egy férfiba.. te voltál az első igazi szerelmem akit tényleg szerettem... idióta..
Kimásztam az ágyambol és elmentem inni egyett a harmadéves haverjaimhoz.
-Marco... van valami... ütős szered?
-Mi? Levi eszednél vagy?
-Csak jól akarom érezni magam nyugi már... kifizetem.
-Van.. tegnap hozta a fönök... Mennyit kérsz..?
-Először is.. milyen erős? Mennyit vehetek be egyszerre és mik a mellékhatások?
-Elég erős cucc, max 1 darabot a tablettából... a mellékhatások... eléggé dili leszel.. és előfordulhat erős merevedés is... utána viszont fájni fog a fejed. De jegyezd meg. Csak egyet vehetsz be. Ha többet fogsz az veszélyes lehet.
-Adj hármat..
-Minek?
-Pár napra kell..
-Oké..
Odadta nekem a drogokat utána visszamentem a szobámba.
-Na akkor... ideje boldognak lenni...
♥Eren szemszög♥
-Armin, itt vagyok.. Armin?
-Helló Eren..
-Jean? Hol van Armin?!
-Elment enni..
-És azt mesélte hogy eggyütt vagytok..
-Igen.
-De te a törpét szereted.
-N..nem.
-Ohh dehogyisnem, tegnap még ezt mondtad... lefogadom hogy csak azért dobtad hogy ne legyen velem Armin... öcsém te tényleg egy idióta vagy...
-De... nem tehettem mást..
-Akkor is az vagy.. feladod a saját boldogságod az övéért?
-Pontosan ezt teszem...
-Meg fogod bánni...
-Nem fogom...
-Tudod... lehet hogy ezt nem vetted számításba de a törpe nem olyan erős mint amilyennek mutatja magát.
-Ezt hogy érted?
-Majd később rájössz..(Sad
2019. Június 12.
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám