3.Kötet 1.☘

1.2K 137 21
                                    

<>Levi Szemszög<>

Felébredtem, de egyedül találtam magam a szobámban. Átmentem Anna szobájába de ott sem volt senki. Az egész házat körbejártam de sehol senki. Gondoltam elmentek valamerre. 

Visszamentem a szobámba, felöltöztem utána lementem a konyhába hogy összedobjak valami ehetőt mire hazaérnek tudjanak mit enni. El kis kezdtem készíteni a kaját de egy hirtelen zajra lettem figyelmes. Az ajtó felől jött. Oda mentem és kikerekedett szemekkel néztem végig az ott álló FBI-os embereken. Azt hittem vége... nagyon is tévedtem.

Nem volt vége. Most itt állnak velem szemben egy pisztolyt szegezve rám.

-Levi Ackerman! 

-I..igen?

-Te vagy... aki elárulta az FBI-t és segített a terroristáknak? 

-Igen...

-Te vagy az, kinek az ereiben a terroristák vére folyik?

-Igen...

-Köszönöm a válaszaid. Most velünk kell jönnöd. De nem csak neked... hol a fiú? Hol van a Jaeger?

-Levi!-Eren hangját hallottam az ajtón kívülről.

-Oh... emlegetett szamár. Jaeger, kérlek fáradj a házba Levi mellé és válaszolj nekünk pár kérdésre.

-Mi?..Miért?

-Nincs duma! Takarodj befelé.

Eren mellém állt, de Anna nem volt vele.

-Te vagy Eren Jaeger?-Hangzott el az első kérdés.

-Igen.

-Te vagy az aki a terror szervezetben lévő másodcsalád vezetőjének a fia?

-Igen.

-Ott voltál Levivel mikor elárulta az FBI-t és segédkezni próbáltál nekik?

-Igen..

-Rendben. Köszönöm a válaszaid. Most velünk kell jönnötök. Ha nem jöttök itt helyben megölünk titeket.

Összenéztünk Erennel és bólintottunk. A kezeinket összefogták hátul és egy kamionba tettek minket. Hátul elengedték a kezünket és mondták hogy tíz órás utazást kell ott elviselnünk. Miután ezt elmondták bezárták a kamion ajtót ott hátul vagy mi a izét.

Egy nagy tér volt semmi kijárat csak amit bezártak. Egy alig világító lámpa volt csak bent és pár pléd hogy tudjunk aludni.

-Eren!... Anna hol van? Miért nem volt veled?

-... Mikor megláttam a házunk körül azt a sok autót... mondtam neki hogy menjen el.. hogy menjen olyan messze amilyen messze csak tud és találjon magának egy normális családod... ami nem is tudja őt védeni...

-Miért nem mentél vele te idióta?! Miért kellett visszajönnöd? Te eltudtál volna menekülni...

-De... nem akartam..nélküled nem...

-Idióta..!-Döntöttem neki a fejem a mellkasának.

-Levi... szeretlek... és nem akartam hogy egyedül legyél... Anna pedig túl fogja élni... talál magának egy rendes családot..

-De neki mi vagyunk a családja!... Te és én Eren!-A szemeibe néztem.

-Tudom... majd egyszer... mikor ez megoldódik.. megkeressük őt... és újra egy család leszünk... igaz?

-Nem Eren... tudod hogy ez nem így van... mi már nem fogunk ide visszatérni....

 mi már nem fogunk ide visszatérni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now