20.🍀

3.3K 288 23
                                    

Eren szemszög~

Levettem magamról a ruháim és az ágyra feküdtem. Volt bennem félelem, igen, de ez keveredett a vággyal amit éreztem, sóvárogtam az érintéséért ez a szemeimben is látszódott égett a vágytól. A testem tűzforrósága... ahogy Levi megérintette a testem. Mikor a szemeibe néztem láttam hogy küszködik azzal hogy visszafogja magát hogy kellőképpen feltudjon készíteni. Átcsókolta az összes porcikám a nyakamtól a bokámig, végig simított a combomon, nyomokat hagyott szerte a testemen, bizonyítékképp hogy hozzá tartozom. Rálehelt a fülemre, óvatosan megharapta, megnyalta és haladt lefelé, szívogatta a bőröm a nyakamnál. A mellkasomat simogatta, nyalogatta és szívta, eközben a szemeivel az arcomat kémlelte, a legapróbb reakciómra is felfigyelt, egy halkabb nyögésemre, a lihegésemre és egy testrészem kisebb megmozdítására is. Figyelt rám, tudta mit akarok éppen, tudta mire vágyom, és meg is adta. Megcsókolt, az ajkai puhák és melegek voltak, átkarolt egymáshoz simultunk éreztem milyen kemény odalent, már ő is. Belefúrta a fejét a nyakamba, végig csókolta egészen a vállamig, majd újra rám nézet és levándorolt a keze a merev tagomig. Megfogta, húzogatta közben még mindig az arcomat bámulta amit erősen próbáltam takarni a kezemmel, takarni azt hogy milyen vörös is az arcom. Az egyik kezével folytatta amit az előbb elkezdett a másikkal pedig elhúzta a kezeim az arcomtól és a szemembe nézett, újra megcsókolt utána elhajolt tőlem és a szájába vette. Kirázott a hideg teljesen, megremegtem attól a kellemes érzéstől ami akkor elkapott. Mozgatta a fejét, körülölelt a szájával, belülről nyalogatta. Kicsit megtoltam a csípőm az élvezet miatt amire a szemeivel felnézett és kivette a szájából. Kicsit a kezével izgatta még. Utána az egyik ujját óvatosan belém tolta, könnyen becsúszott úgyhogy még egyet bevezetett oda, az már kicsit feszített amit egy hanggal jeleztem is neki ismét önkéntelenül. Kicsit várt, majd megmozdította az ujjait bennem, a hátam ívbe feszült. Más mint amikor tegnap magamnak tettem be az ujjam. Most ő csinálja, ő aki már kicsit tapasztaltabb és akit szeretek.... Egy idő után kihúzta az ujjait, készen álltam egy kicsit nagyobb dologra is. Rám nézett, levetkőzött és visszaült az ágyra.

-Eren, ülj az ölembe.

A pillantása elárulta, már nem áll szándékában visszafogni a vágyait, már hetek óta várta hogy ezt megtehesse. Először az arcát néztem majd kicsit lefelé kószált a tekintetem. A férfiasságát néztem, nagy volt nem tudtam hogy belém fog-e menni de... meglehetősen reméltem hogy igen. Odamásztam az ölébe majd letérdeltem és a kezem segítségével próbáltam beleilleszteni a merev tagot a pici kis lyukba. Sikerült is, egy kis része már bent volt, Levi csak figyelte a kis akcióm amint épp magamba gyömöszölöm őt. Próbáltam ráülni, kicsit fájdalmas volt, belenyögtem de élveztem is amint épp belém hatol. Egyre lejjebb nyomtam magam, míg végül az egész bement. Rádöntöttem Levi vállára a fejem és próbáltam szokni a méretét. Kis ideig ő is várt, utána megmozdította kicsit a csípőjét, nehezebben mivel én voltam fölül és kicsit súlyosabb voltam mint ő.

-Eren... mozogj..-Adta ki az utasítását amire bevörösödött az arcom.

-N...nekem kell mozognom?

-Szeretném... ha te mozognál.-Szólalt meg rekedt hangján amin hallatszott az élvezet.

Megmozdítottam magam, és átkaroltam a nyakánál összeérintettem vele a homlokom a szemeibe néztem, megcsókolt. Mozogtam kicsit gyorsabban szaporán véve a levegőt.Megfogta a férfiasságom és húzogatta azt, én eközben egyre gyorsabban mozogtam rajta. Az egyik pillanatban átfordított, ő került fölülre. A lábaimmal körbefontam a csípőjét. Most ő mozgott én pedig megfogtam a sajátom és dörzsölgettem. Ezt Levi nézte... nézte ahogy verem magamnak, eközben ő mozgott. Éreztem hogy már nem sokáig bírom, az élvezet határain vagyok.

-Le..vi nem bírom már..

-Nyugodtan menj el...-Erre bólintottam.

Ismét ívbe feszült a testem, éreztem az érzést ami most intenzívebb volt mint valaha. Elmentem, de ő nem vette ki, mozgott tovább, lihegtem és hangokat adtam ki. Majd ő is elment, bennem, éreztem ahogy hátul valami meleg folyik bennem. Kellemes volt. Levi ráborult a mellkasomra és kapkodott levegőért. Átöleltem és a fejét simogattam. Rám nézett és megcsókolt. Hosszadalmas egy csók volt amit a levegőhiány miatt abba kellett hagynunk.

Most már... teljesen a tiéd vagyok... Levi..

 Levi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now