<>Levi szemszög<>
Idióta... itt ijesztget aztán meg csak rohadt papír kell neki! És én még vittem is neki... Tch... Kiakaszt ez a gyerek... Iszok valamit... Merre vannak az italok... ah ott. Odamentem az asztalhoz ahol az italok voltak.Úgy gondoltam most az egyszer belefér ha kicsit többet iszok a kelleténél.Öntöttem magamnak egy pohár sört.
-Hé! Ackerman. Kérsz bele ilyet? Az italodba kérsz ilyet?
-Az mi?...
-Egy kis ízesítő... tartalmaz alkoholt is szóval egy kicsit jobban üt de alapból jobb íze lesz az italodnak.
-Nem hiszem hogy kell... így is elég jó.
-Ohh, ugyan már...-Beledobta a kis tablettát az italba.-Próbáld ki... hidd el hogy tetszeni fog.
-Oké...
-Levi, készen vagyok.-Sétált oda hozzám Eren.
-Ackerman! Ez ki?-Kérdezte közben nézett Erenre aki kíváncsian várta a válaszom.
-Hogy is mondjam... a szeretőm?-Mondtam, erre pedig Eren csillogó bociszemekkel tekintett rám.
-Egy fiú?
-Igen... egy fiú.
-Heh... Egy fiúval vagy?
-Lehet hogy fiú, de attól még ő Eren, én pedig szeretem őt.
-Levi~-Eren megölelt amire egy jó páran felfigyeltek.
-Hát, sok boldogságot.-Elsétált másfelé én pedig belekortyoltam a sörbe ami "ízesítve" volt.
-Semmi különösebb íze nincs...
-Hm?
-Az előző csávó adott valami ízesítő sz4rt.
-És.. finom?
-Semmi extra íze nincs ugyanolyan.
-Meg kóstolhatom?
-Feltételezem nem bírod az alkoholt úgyhogy... inkább nem.
-Izé vagy...
Megittam az egész pohárral.
A háttérben egy beszélgetés
..............................................................................
-Várd ki a végét... másodpercek kérdése és hatni fog...
-Remélem igazat beszélsz, nem akarok haszontalan tablettát venni...
-Ő az egyik legerősebb diák... ha még pici is, rajta pontosan le lehet tesztelni hogy milyen erős is ez a szer. Csak figyelj pillanatokon belül hatni fog és ha láttad már veheted is meg tőlem.-Kuncog.
-Figyelem.
..........................................................
-M..mi ez?-Összerogytak a lábaim és hirtelen olyan melegem lett.
-Levi! Valami baj van?-Eren megtartott a kezeivel.
-Olyan furcsán érzem magam...
Mi ez?... melegem van ég az egész testem, a végtagjaim pedig nem hallgatnak rám.. mi ez?.. egyre keményebb vagyok odalent!... Várjunk... az a tabletta. Biztosan... ez valamilyen drog..?... Erős...
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám