<>Levi Szemszög<>
-Eren... nem akarunk még egy gyereket?
-Nem... még Annára is meg kell tanulnunk vigyázni.
-De Anna szeretne egy tesót....
-Meglesz ő egyedül is, már úgy is épp beíratni készültem az óvodába.
-Mi?
-Levi... tudod a háromévesek már oviba járnak... ő meg nemsokára már négy.
-Ohh... igaz is.
-Holnap már vihetjük is az oviba.
-Máris?
-Igen, lebeszéltem velük és azt mondták jöhet.
-Rendben... Eren.. szerinted be tud majd illeszkedni?
-Miért ne tudna? Három évesek... akármiről elbeszélgetnek majd...
-Igazad van.
Másnap...
-Anna, ideje felkelni, ma lesz az első napod az oviba, a ruhácskáid oda raktam, vedd fel őket.-Ordított át Eren Anna szobájába.
-Eren... hogy nézek ki?
-Öhm... jól? Miért?
-Hát mert... ma fogunk először találkozni a többi szülővel aki viszi a gyerekét az oviba.. jó benyomást kell tennünk.
-Biztos...
Felöltöztem és nézegettem magam a tükörbe majd elérkezett az idő mikor indulni kellett. Eren átment Annáért és beültünk mindannyian a kocsiba, elindultunk és megálltunk egy boltnál, vettünk reggelit Annának utána egyenesen az oviba mentünk. Mikor odaértünk már pár szülő és a gyereke ott volt. Kiszálltunk a kocsiból és az óvónőre bíztuk Annát, elbúcsúztunk tőle és mondtuk neki hogy délután jövünk érte. Nem sírt, ügyes kislány volt és felfogta hogy biztonságban van.
<>Anna szemszög<>
Anna nem látott még ennyi gyereket maga körül... és vannak nagyok is... Anna találni fog magának póni partnereket?
-Hé... te... mi a neved?-A hang irányába fordultam.
-Te most Annát kérdezted?
-Hmm.. ezek szerint Anna a neved. Ugye?
-Igen... de te ki vagy? Anna nem tudja...
-A nevem Kynja.
-Ky...nja... te mennyi éves vagy?
-6 éves vagyok... nagycsoportos.
-Ááá...Anna érti.
-Figyelj... az a két férfi veled ki volt? Tudod... az anyukám megkért rá hogy kérdezzelek meg róluk... az az alacsonyabbik... mert tudod... a mamának ő bejön.. vagy mi.
-Az alacsonyabbik....? Ő Anna mamája.-Válaszoltam.
-Hogy érted hogy a mamád?
-Hát... úgy hogy ő Anna mamája... a magasabbik pedig a papája...
-Ezek szerint... ők ketten a szüleid?
-Igen... és képzeld.. a mama azt mondta hogy Annának kis tesója is lesz!
-Hmm? Ez érdekes akkor a szüleid buzik... mégis hogy lenne kis tesód? Férfiaknak nem lehet gyerekük... Anna.
-Hazudsz... a mama mondta hogy a papa és ő kis tesót csinál... Anna pedig hisz nekik!
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám