3.Kötet 5.☘

1K 109 17
                                    

<>Anna Szemszög<>

Historia...-Ezt a nevet hangoztattam el egymásután többször is, majd a földre rogytam és a könnyek csak úgy folytak le az arcomon. A szőke lány képe a fejemben volt...

-Anna?... Anna! Mi bajod?

-Nem.. nem... nem megyek oda vissza. Nem...-Elájultam, s a pár hónapja történt dolgok jutottak eszembe...

A nevem Anna Reiss... A Reiss család legfiatalabbik gyermeke. Historia Reiss húga. 3 Éves vagyok... és el kellett rejtőznöm a nővéremmel. Megszöktünk otthonról, mert meg akartak minket ölni. A nővérem árvaházba adott engem... ő pedig eltűnt. Akit pedig ma Historia néven ismernek nem más mint a legidősebb testvérem... akinek a feladata hogy megtaláljon engem és az elveszett nővérem... és ha ezzel meglenne... végezzen velünk. Mert mi tudjuk azt amit nem kellene.

Pár hónapot töltöttem árvaházban... majd megjelent ő... papa... aki kivitt abból a házból, és megmutatta milyen az ha valódi családom van. Ők törődtek velem... és most elvitték őket...

....

Három óráig lehettem eszméletlen.. utána kinyitottam a szemeim és Mikasa aggódó arcával találtam szemben magam.

<>Levi Szemszög<>

Kivittek minket a kamionból és bekötötték a szemünk. Sokáig sétáltunk úgy majd egy idő után levették rólunk a szemfedőt és egy sötét cellában löktek minket.

-Holnap tárgyalásotok lesz és eldől hogy mi lesz a büntetés. Valaki mindig itt fog őrködni, testi érintkezés nincs... a kocsiba eleget csináltátok... 

Csendben maradtunk, nem szóltunk semmit... kiment az ember és bezárta a cella ajtót. Az őr pedig elé állt.

Semmi rés a falon.... semmi ki jutási esély...a tárgyaláson fog eldőlni hogy élünk vagy halunk..

a tárgyaláson fog eldőlni hogy élünk vagy halunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now