◆Eren Szemszög◆
-Akkor te is ezeket érzed mint
én?
-Igen...-Válaszolt Levi.
-De.. még alig beszéltünk... ráadásul most olyannak tűnhetek aki akárkinek odadja magát...
-Alig beszéltünk... igaz. De szerinted véletlen voltam pont én az ablaknál? Véletlen tudtam hogy melyik szobában laksz? Egész évben figyeltelek.
-Egész.. évben?..
-Bár... az okát ennek egész idáig nem tudtam... hogy mégis mit akarok én egy nállam négy évvel fiatalabb sráctol aki ráadásul magasabb is mint én.Nagyra nyitott szemekkel és elvörösödött arccal figyeltem minden eggyes szavára amit mondott.
-Ez.. mit jelent?
-Azt hogy érzek irántad valamit.
-É...érzel valamit... irántam..?
-Tch... nem mondom ki mégegyszer.
-Senpai...-Elszorított hangal néztem fel rá közben a pir erődödött az arcomon.Megérintette az arcomat aminek hatására felnéztem rá még mindig égő arccal belenéztem a gyönyörű szemeibe , ő pedig egyre közelebb és közelebb hajolt hozzám majd végül hozzáérintette az ajkát az enyémhez.Ledöntött a földre és úgy csókolt tovább. Ez most kicsit más volt mint tegnap... ebben a csókban rengeteg érzelem volt, szenvedély és gyengédséggel együtt.A csókunkat a levegő hiánya szakította meg... de mihelyt egy nagy levegőt tudtam venni újra megcsókolt. Itt értettem meg azt... hogy amit eddig mondott nem volt hazugság, tényleg vannak érzelmei irántam, amik egyenlőek azzal hogy most már van gyengesége is. Az érzelmei hasonlóak mint az enyémek... Már nem vágyom másra csak arra hogy a közelében legyek, hogy rám nézzen... hogy a karjaiban tartson.Kimutassa nekem a gyengeségeit... és a vágyit... Még ha férfiak is vagyunk mindketten én akkor sem tartom undorítónak amit egymás iránt érzünk. Már nem érdekel hogy más mit gondol erről.Egy mohó tini vagyok... aki belé szeretett és most már soha többé nem akarja őt elengedni.
ESTÁS LEYENDO
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfic-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám