<>Eren szemszög<>
"-Armin!"
Csak álltunk és néztük az előttünk álló teljesen megváltozott fiút. A haja rövidebb lett, a frufruja is eltűnt. Fekete szálak vannak a szőke fürtjei között és a ruházata is más. A tekintetével ölni is tudna.
Besétált a szobába és köszönt, ledobta a cuccát a földre és kijelentette hogy mától a szünetre ő is itt fog lakni.
-Armin...mi történt veled?-Kérdeztem döbbenten.
-Ohh, Eren talán már érdekel mi van velem?
-Eddig is érdekelt! Csak te eltűntél...
-Heh... pedig helyettem a törpét választottad...
-Mert szeretem őt...
-Na és ő hol van most?
-Nyaralni.
-És te miért nem vagy vele?
-Mert a barataival ment...
-Ohh.. kicsi naív Eren...
-Huh?
-Mire a törpe visszajön már távolról sem a tiéd lesz a parányi kis teste..
-Miről beszélsz Armin?
-Semmiről...
-Egyáltalán mit keresel itt?-Tette fel a kérdést Annie.
-Találkám van valakikkel.
-Na és kikkel?
-Jean barati körével.
-Már megint vele vagy?...
-Tudod Eren... nem olyan rosz ember Jean, csak jobban meg kell ismerni.
-De rosz ember! Kihasznál téged..
-Ohh hidd el nállad még ő is jobb... most pedig mennék is. A cuccaimhoz ne nyuljatok.
-Nem áll szándékunkban...
Armin elment.
-Ez ki volt?-Szólalt meg Rei-Chan.
-Egy régi barát...-Mondta Mikasa.
♡Armin szemszög♡
-
Hali Jean.
-Szia szőke, egész jól nézel így ki..
-Hagyd a süket dumát mutasd be az embereid.
-Ő itt Erwin, ő fogja Erent elcsábítani, Ő Ymir olyan mint én... megfigyeli az esemémyeket. A telefonban a hívásban pedig Isabell, aki Levit csàbítja. Mellettem Kagura, a nővérem. Egyenlőre ennyien vagyunk.
-De pontosan miért is akarjuk tönkretenni Levit és Erent?
-Mert mindannyian gyülőljük valamiért a törpét mellesleg, élvezem ha szenvedni látom az embereket.
-Érdekes ember vagy Jean... ez tetszik...
-Heh... oké Erwin. Te... csak fuss össze valahogyan Erennel, és... ismerkedj össze vele... ezután pedig erőszakold meg... fotozd le az arcát és küld el Levinek... hogy szenvedjen...-Pontosan mit is tett ellened Levi, hogy ennyire szenvedtetni akarod Jean?-Kérdezte Isabell.
-Az... lényegtelen, nem mondom meg.
-Hát rendben.
-Isabell.
-Hmm?
-Ma feküdj le Levivel...
-Rendbeen~ viszont most leteszem mert vissza kell mennem Farlanékhoz.-Oké. Sok sikert szia.
-Te pedig Armin... zavard össze Erent...
-Rendben.
-Oké elmehettek... ezennel... a kis játékunk elkezdődik.
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám