19.🍀

3K 262 20
                                    

<>Eren szemszög<>

Tegnap elég hamar elaludtam ami miatt már korán reggel ébren voltam. Megnéztem a mobilom és jött rá egy üzenet hogy mehetek Leviért holnap 7.00 után. Ránéztem az órára 6.30 volt. A kórház elég közel van ide úgyhogy van időm lezuhanyozni. Lezuhanyoztam langyos vízben utána felöltöztem. Megszárítottam a hajam majd megfésültem. 6.50 volt úgyhogy elindultam a kórházba. Szokásosan odamentem a recepcióshoz és elkértem Levi szobaszámát mert elfelejtettem, majd pedig jött a lépcsőn futkározás. Felértem és benyitottam Levi szobájának az ajtaján. Ő az ágyon ült felöltözve, mikor beléptem odarohant hozzám és átölelt.

-Eren... menjünk haza.-Megsimítottam a fejét és bólintottam.

Elindultunk a kórházból a kolesz felé de Levi megállított.

-Eren... nem akarsz inkább beugrani egy hotelba? A kolesz olyan messze van.

-Hát.. jó.

Vicces lett volna ha megtudja hogy  egy hotelban aludtam ezelőtt én is. Ugyanabba a hotelba mentünk be amelyikbe voltam.

-Jó napot. Egy napra szeretnénk egy szobát...

-Oh, Jó napot fiatal ember, az jó lesz amiben tegnap aludt? Még nem takarítottuk ki.-Levi rám nézett ilyen mi van szemekkel hogy miért aludtam én tegnap hotelba.

-I.. igen jó lesz.

Odaadtam a pénzt a nőnek és felmentem Levivel a szobába. 

-Miért is aludtál itt tegnap?

-A kolesz messze volt... le kellet hűtenem magam...

-Na és sikerült?

Itt átfutottak az agyamon a történtek és úgy gondoltam hogy jobb ha azt mondom igen

-Igen...

-Akkor ez itt mi?-Mutatott az ágyon lévő foltra.

Basszus... tényleg. Nem takarították még ki azóta, és én tegnap azon az ágyon..

-eh...-Bevörösödött a fejem ő pedig megfogta a kezem és az ágyra rántott.

-Szóval mégis csak csináltad magadnak?... Mi vett rá?-Felém magasodott és vándorolt a keze a testemen.

-Ühm... nem használt a hideg zuhany... utána tv-t akartam nézni... viszont... az összes csatorna pornó csatorna volt... -Félrenéztem. 

-Ezek szerint egy fiú és egy lányra verted ki?-Összeráncolta a szemöldökét.

-N..nem... mindketten fiúk voltak..

-Ohh... így már más. Felizgatott a látvány hogy a két srác csinálta?

-Igen... még jobban.

-Miket csináltak benne?

-Hát... egymást kényeztették... meg leszopták és... betette az egyik a másiknak.. 

-És te hogyan csináltad magadnak?-Látszott a kíváncsiság az arcán, közben felhúzta a felsőm és a kezeivel a mellbimbóim csipegette, dörzsölgette játszott velük. Amire akaratlanul is egy apró nyögéssel válaszoltam.

-Válaszolj... hogy csináltad magadnak?

-Ú..úgy ahogy te csináltad nekem..

-Ezek szerint rám gondoltál?

-Igen..

-Oh, milyen aranyos.-Hozzáért a már kidudorodott nadrágomhoz.-Megint? Ilyen hamar?

-Nem tehetek róla...hogy így reagálok... hiszen.. már csak egy kis érintésed is ilyet vált ki belőlem..

-Tegnap azt mondtad azt teszek veled amit akarok igaz?..

-Igen...

-Vetkőzz le..

-Oké..

-Utána, pedig végre... teljesen magamévá tehetlek...

 teljesen magamévá tehetlek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now