(Lol régi pici Cedari itt tanult meg tuti szív emojit írni xD
2019 Június 11.♥Eren szemszög♥
-Levi, azt hiszem elveszítettem a legjobb barátomat...-Elkezdtek húllani a könnyeim és az elöttem álló fiú mellkasába furtam a fejem.
-Eren! Mi történt..?
-Armin..
-Mi van Arminnal?-Aggódóan tekintett végig rajtam én pedig csak bőgtem. Percek kellettek ahoz hogy lenyugodjak és értelmesen eltudjam mondani azt ami történt.-Szóval... Armint kihasználja Jean?
-Igen! Segítenem kell neki!
-Eren...
-Muszáj neki segítenem.-Elindultam az ajtó felé de egy kéz visszarántott.
-Eren... nem kellene most odamenned.
-De! Segítenem kell neki.. ő .. ő a lehjobb barátom.
-Nyugodj meg. Ma semmiféleképpen ne menj oda.Holnap kitalálunk valamit rendben?
-Rendben...
-Most menjünk el fürdeni jó?
-Jó.♡Levi szemszög♡
Próbáltam megnyugtatni Erent. Nagyjából úgylátom sikerűlt is.
-Akkor... gyere fürdeni.
-Jó.-Összeszedte a cuccait és megindúlt a fürdö felé.
Mikor beért egyhelybe megált és nem szólt semmit.
-Eren?..-Aggódóan érintettem meg az arcát erre nem túl nagy reakciót kapva.
-Eren. Vetkőzz...-Ismét mozdulatlanul maradt.
-Akkor...-Elkezdtem ki gombolni a rajtalévő inget utána levettem róla. Kicsatoltam az ővét és lehúztam a nadrága cipzárát. Levettem róla a nadrágot. Már csak a szürke boxere maradt, azt is levettem róla.. majd rajtam támaszkodva elvánszorogtunk a kádig. Beleültettem Erent és a kezembe vettem a szivacsot. Az ölébe ültem és dörzsöltem a karját a szivaccsal, majd a felsőtestét és a lábait is. Néha beleborzongott.
-Levi...
-Eren!?
-Érints meg...
-Hogy mit szeretnél?
-Érints meg... engem.
-De..
-Csak csináld már... okozz nekem örömöt...
-Nem...
-Miért...?
-Mert nem akarok ilyenkor ilyet csinálni veled. Most nem vagy önmagad, és ha valami olyat tennék ami neked kellemetlen... szótlanul tűrnéd nemigaz?-Eren oldalranézett.
-Igen..
-Hidd el... szeretlek és szeretnélek is minél hamarabb érezni.. hogy milyen vagy belülről. De nem úgy hogy közben depressziós vagy. Az egyetlen ami most a fejedben van az Armin és Jean nemde?
-De...
-Akkor, ha ezt az ügyet megoldottuk és még mindig akarod hogy teljesen az enyém legyél.. örömmel a magaméváteszlek... addig is legyen elég ennyi.Végighúztam az egyik ujjam az ajkain résnyire szétnyitottam, és egy rövidke csókot adtam neki.
-Mihelyt vége lesz ennek.. teljesen az enyém leszel... Eren!
(Na itt már látom a fejlődést hogy nem írtam instant 18+ fejezetet xD
2019. Június 11
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám