21.☘

3.2K 233 55
                                    

<>Levi szemszög<>

Rádőltem az alattam lévő fiú mellkasára. Kifáradtam és az élvezet még mindig hatással volt a testemre, megremegtem. Eren szorosan átölelt. Éreztem a lélegzetét, a teste forróságát és remegését.

-Eren...

-Hm?

-Szeretlek...

-Én is téged..

-Mindennél jobban szeretlek... rajtad kívül soha senki nem váltott még ki bennem ilyen erős kötődést..

-Nekem... pedig te vagy az első szerelmem... mindenben első voltál...

Egyre szorosabban ölelt, mintha soha többé nem akart volna elengedni. Az éjszaka gyorsan elrepült, hamar reggel lett. Lefürödtünk és felöltözünk. Mikor kiléptünk a szobánkból három nálam fiatalabbnak tűnő lány jött ki a mellettünk lévő szobából. Egyenesen ránk néztek és kuncogtak. Mi összenéztünk Levivel, és elindultunk volna mikor az egyik lány elindult felénk.

-Sziasztok.-Mondta még mindig kicsit vigyorogva. A barátnői drukkolva nézték őt.

-Szia.-Köszöntünk

-Elnézést hogy így leszólítalak titeket meg minden... csak megkaphatnám a telefonszámodat?-Nézett aranyosan rám amire Eren elég féltékeny arckifejezést vett fel.

-Miért kell neked az én telefonszámom?

-Hát... mert, első látásra beléd szerettem.. és hát reméltem hogy talán megismerkedhetnénk.-Nézett a lány még mindig aranyosan rám.

-Nem áll szándékomban megismerkedni veled.. sajnálom.

-Mi? Miért? Még egy esélyt sem kaphatnék?-Közelebb lépet hozzám, majdnem akkora volt mint én csak kicsit alacsonyabb, talán lehetett 157 cm.

-Sajnálom, nem.

-De...-Megfogta a vállaim és közeledett felém az ajkaival. Erre Eren hátrébb húzott engem és megszorította a karom.

-Ne érj hozzá... ő az enyém!.-Olyan ridegen mondta amilyennek még nem hallottam a hangját.

-Ő nem lehet a tiéd... hisz te is fiú vagy.

-Pedig... nekem rajta kívül más nem kell...-Mormogtam,amire az előttünk álló éppen szerelmet való lány pedig undorodva lépett hátrébb.

-De ez természet ellenes. Neked nem kellene buzinak lenned! Sokkal jobban éreznéd magad velem! Hisz én lány vagyok.! Ő pedig fiú, neki is olyanja van mint neked, nem undorodsz a testétől? Hogy tudsz vele lenni! Még csak nem is néz ki jól.

-Karin! Fejezd be... nem kellene így beszélned velük attól hogy egymáshoz vonzódnak... mert hát... semmi rossz nincs ebben..-Szólalt meg a lépcsőn feljövő félénknek tűnő lány. Amire ennek a bizonyos előttünk álló Karinak a két barátnője elkezdett röhögni, meg kis idő után Karin is.

-Óh.-Szólalt meg az egyik.-Megérkeztél te is? Reiren? Hoztad amit kértünk?

-I..igen..-Átnyújtott egy doboz cigit és két doboz sört.

-Akkor, most már elmehetsz.-Utasította Karin.

-De... azt mondtad ha idehozom ezeket akkor bulizhatok majd veletek...

𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now