<>Levi szemszög<>
Mikor felébredtem, egy sötét helyen találtam magam, Eren mellettem feküdt, még kiütve. Végigtapicskoltam a földön ugyanis semmit sem láttam tiszta por volt az egész. Aztán hallottam egy hangot, és a hang irányába fordítottam a fejem. Egy ajtó nyílt ki azon egy tizenéves gyerek lépett be. Vöröses haja volt és fekete szemei.
-Oh.. hali felébredtél ?-Lépett be elég hangulatosan a gyerek.
-Ki vagy? És miért vagyok itt?
-Tudod... a fater nem igazán bírja ha valaki nem teszi amit mond... és te pont ezt tetted a Jaeger gyerekkel... nem szolgáltok nekünk információkkal... nekünk pedig szükségünk van rájuk hogy örökre kiiktassuk az FBI-t.
-Nem a családot akarjátok megmenteni a kísérletektől?
-Dehogy.. hülye vagy? Akiket elkaptak magukra vessenek, mégis ki mondta ezt a hülyeséget? Minket nem érdekel a család... vannak hasznos rokonok és haszontalanok.. pont mint amilyenek ti vagytok.
Szóval... Lysa hazudott nekem? Én pedig egyenesen a csapdájába sétáltam...
-És, mi a tervetek velünk?
-Hát... nemtom' tulajdonképpen fater azt mondta azt teszek veletek amit akarok... Szóval.. szerintem információkat szedek ki belőletek...
-Azt megnézem...-Röhögtem el magam.
-Akkor... talán el is kezdhetnénk a kis mókánkat... mi lenne ha bemutatkoznánk először egymásnak? Nate Ackerman.
-Levi... Ackerman
-Ohh.. szóval igaz... tényleg a testvérünk vagy...és a melletted lévő gyereket hogy hívják?
Mi ez valami szekta..? Komolyan...
-Eren Jaeger.
-Szóval tényleg Jaeger.... Levi... mivel szeretnél kezdeni? Talán... verjelek meg? Vagy inkább... bántsam őt ott?
-Egyikre sem lennél képes...
-Valóban?-Megindult felém ökölbe szorított kezekkel és az arcomba ütött, mikor visszaütöttem volna hárított.-Nem, Levi ez nem lesz ilyen egyszerű... tudod volt kitől tanulnom...-Felemelte a lábát és a nyakamba rúgott. Eren eközben még mindig teljesen nyugodtan aludt.
-Tch.. Még hogy ti a családom vagytok... egy frászt.. csak gyilkosok vagytok.. igen! Terroristák...
-Ki ne ejtsd ezt még egyszer a szádon!-Elővett egy bicskát és megvágta az arcom. Ellenállni felesleges... ő túlszárnyal engem. Sokkal erősebb. Addig ütött míg már kék lila foltok voltak a felsőtestemen. Vért köptem. Ő pedig elvigyorodott és szadista röhögésbe kezdett utána az ajtó felé vette az irányt és kiment. Én a földön feküdtem, megalázva s becsapottan.
Közben Eren is felébredt... és ahogy tapogatott a kezeivel a korom sötétben az arcomra tette a kezét.
-Levi...? Te vagy az?..
-Eren... felébredtél?
-Igen.. hol vagyunk?
-Fogalmam sincs.. valahol... a családunknál...
-Akkor most miért van sötét?
-Mert rabok vagyunk.
-De azt mondtad a családunknál vagyunk.
-Igen. Ott, de Lysa hazudott... a család csak az ország élére akar kerülni... eszük ágában sincs kiszabadítani a kísérleti alanyokat..
-Akkor... most mi fog történni?
-Nem tudom Eren... de sajnálom amiért ilyen helyre hoztalak.
-Nem kell sajnálnod, bárhová megyek ahová te. És... biztos vagyok abban hogy egyszer kijutunk innen...
-Nem tudom Eren... de várj, lenne egy ötletem, ha nálam lenne valami.-Belenyúltam a cipőmben lévő zsebbe és ott volt a mobilom, nem vették el! Azonnal megnyomtam a bekapcsolást reménykedve hogy nem merült le, bekapcsolt!
<>Valaki szemszög :"D<>
-Armin! hiszem megvan! Bemértem... tudom hol van!
-Komolyan?!
-Igen!... De innen rohadt messze... hogy került ő... Amerikába?
-Nem tudom... de meg kell próbálni. Írd fel a koordinátákat és értesítsd a többieket. Indulunk érte.
....Valyon ki az a valaki...?
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓵𝓪𝓶𝓲 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Fanfiction-Úgy érzem te egy olyan ember vagy akit nem szabad elveszítenem. -Olyan ember vagyok... akit nem szabad elveszítened? -Talán...tévedek? Ezt a könyvem legszivesebben letagadnám