Aşk

222 1 0
                                    

Bayılıyorum şu arapça müziğe, biraz kısayım da sesini üst kattakı mal yine saldırmasın eve.(it oğlu it) Onun evinde olmayı çok seviyorum, evin her köşesinde kokusu var, kendisi yok ama :( şu iki gün çabuk geçse de gelse artık, aman tanrım daha koskoca 2 gün 2 gece var. Bugünümü geçirmek için onu evi süper fikirmiş, acaba gece burda mı kalsam, bilemiyorum ki. Bilgisayarımı da keşke getirseydim, canım talo ya interneti de çalışıyo, ev sıcacık. Kendime bi tost bide çay yaptım, açtım talonun arapça cd lerinden birini.. Şimdi siz merak ediyosunuzdur Talo da kim demi yani ? Talo benim erkek arkadaşım kendisi Arabistanlı, arapçayı ve arapça müziği sevmeme neden olan şahıs. Durun daha aşık mıyım deyil miyim bilmiyorum ama çok özlüyorum ve de kimseye bakmıyorum, gözümü bağladı sanki, kimseyi umursamıyorum, en yakışıklı erkek gelsin siktiri çekerim. Ama bu aşık olduğum anlamına gelmez tabiki de, acaba o bana aşık mı ? - beni sevdiğini söylüyor ama benim buna inanmam mümkün mü ? - ne yalan söyliyim kendimi ons çok yakın hissediyorum, güveniyorum, yanında mutluyum, huzurluyum ama tamamen güvenemiyorum ve inanmıyorum. Arap olması ile alakası yok, tamamen benim yıpranmamdan kaynaklanan bir durum. Ona ilk kez seni seviyorum dememi hatırlıyorum : söz ağzımdan benim kontrolüm dışında çıkı verdi. Halbuki kendimi söyleme diye tembihlemiştim. Ama nasıl olduysa bi anda çıkıverdi ağzımdan, olsun)

Şimdi size biraz Talodan bahs edeyim. Talo 32 yaşında, burada büyükelçilikte çalışıyor, yaklşık 5 aydır burada. Tanışmamızı başka bi yazımda anlatırım. (Çok sıradışı oldu) Ama gözlerimin içine bu kadar güzel bakması yaşadığım onca abuk sabuk hikayeden sonra çok hoşuma gidiyor. Talo uzun boylu ama topuklu giyersem 2 santim ben öndeyim, türk erkeklerine çok benzeyen bir yapısı var. Kel - heralde bu dünyanın en tatlı keli o :) yani saç istemediği için kel. Hafif sakalı var, bembeyaz teni var. Gözlerinden dikkatlice bakılırsa arap olduğu anlaşılıyor ve gözleri çok güzel. Ses tonu müzik gibi, ara sıra bana arapça şarkılar söylüyor...

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin