Türkiye'den gelenler

31 0 0
                                    

Her kese keyifli ve güzel haftasonları.

Hayırlısıyla mezun oluyorum, aslında hiç heyecanlı değilim, bu sene üniversite benim için tamamen anlamını kaybetti. Hoca tarafından disipline verilmem, 3 haftalık uzaklaştırma almam, 2 sınava girememem neticesinde iyice üniversitete olan sevgimi, hocalarıma olan saygımı, arkadaşlarıma olan güvenimi kaybettim. Olayın başından sona it oğlundan özür dilemeyerek bu hallere geldim aslında, çünki özür dilenecek bir şey yapmamıştım ve onun maksadı özür dilettirmekdi, bunun aksine savunmada dayadım buna eleştiriyi. İnşAllah mezun olursam bunun acısını çok fena çıkartacağım, nasıl bilmiyorum ama yapıcam. Göt oğlu göte haddini bildireceğim.

Universitenin ilk yıllarında Türkiyeden gelenler vardı sınıfa, her kes onlara merakla bakıyordu, farklıydılar, giyimleri, haraketleri, konuşmaları filan. İlk iki tanr çocuk geldi, saçları kaldırmış yukarı, sigara falan içiyor bunlar, küpesi de var. Bizim için çok ilginç tabi biz 16 17 yaşındayız, Türkiyeden gelenler 22 23 yaşında koca adamlar. Çocuğun bir tanesi geldiği gün bana aşık oldu, diğeri de bir hafta sonra bibere aşık oldu.. Hayatımızda görmediğimiz müameleyi bunlardan görüyoruz güzel sözler, faceten yazmalar filan bide 2010 da ilk kez face açmışım kendime. Bana çarpılan çocuk koyu bir beşiktaşlıydı, ne istesem yapıyordu ama ben çok ağırdan alıyordum. 16 yaşımda birinin sevgilisi olacak değildim elbet. Zamanla bende de bu çocuğa karşı sıcak duygular başladı ama hiç bir zaman onu sevmedim. Bir gün bana hayatını anlattığında eskiden narkotik kullandım dedi, çok korkmuştum, zaten tipinden de belliydi, çok zayıf ve uzun boylu biriydi ama gözleri güzeldi. Aramızda 2 ay kadar birlikte okula gelip gitme gibi şeyler oldu, hep kolektif takıldık, yalnız kalmadık. Öpüşmedik yani anlayacağınız, sonra kavga ettik hatırlamadığım nedenden dolayı ve arkadaşlığımızı bitirdik. Faceten sildik bir birimizi, ben kendime yeni sevgili buldum, o da tamamen kayboldu. Hiç sevgilisi olmadı. Bi ara o kadar meşguldum ki, öğle birinin varlığını bile unutmuştum. Diğer tütkler hepsi arkadaşlarıma yamuk yapıp onları üzdüler ama bu çocuk kesinlikle beni hiç üzmedi, sadece aksi biriydi ve kendine kapalıydı. Yıllar geçtikçe sınıfta türklerle bizimkiler iyice ayrımcılık yapmaya başladılar. Ne onlar bizi sevdi ne biz onları. Hiç konuşmadık, yüzlerine bakmadık, insan yerine koymadık onları. Ama tabiki hepsini değil. Son sınıfa geldiğimizde yani bu sene yeniden kaynaştık onların değiştiğini farkettik artık bizimle dalga geçmiyorlar, bizi küçük görmüyorlar, bizimle yardımlaşıyor, kızlara kötü gözle bakmıyorlardı. O çocuk ta galiba bu sene mezun oluyor..

Türkiyeden gelenler denildiği zaman bizim anladığımız : sigara, alkol ve madde bağımlısı, derslere katılmayan, sınavları geçemeyen, sakallı, 5 kuruşsuz, kızları sevgili yapmaya çalışan, korkak, iftiracı, kendini bir şey sanan tiplerdi.

Ama aslında öğle değildi : biz de geri kafalıydık, hiç modern deyildik, onları kendimizden çok uzak görüyorduk.

Ama gerçekten 4 sene içerisinde her şey deyişti...

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin