Ah Istanbul. Oncelikle turklerin bu kadar guzel arapca konustugunu bilmiyordum. Taksimde dolanirken dikkatimi sadece suriyeli cocuklar cekti. Kim bilir kac domuz, ayi onlara tecavuz maksatli yanasiyordur. Amaaan be sende icin kotu kizim her seyi tersden anliyorsun, her neyse kendimi anlamakta gucluk cekiyorum evet ama o minicik cocuklarin heleki bu sogukta mendil satmasi, sokaklarda, agaclarin altinda uyumasi insanin icini burkuyor. Allahin siyasetin belasini versin.
Bugun geri donuyorum yasasiiin !!! Hic bir zaman Istanbul bu kdar sikici olmamisti, cunki orda beni bekleyen bir Talo var. Bekliyor mu acaba? Bilmiyorum. Bugun bana mesaj cekmis : sesini ozluyorum, yuzunu ozluyorum, seni cok ozluyorum - diye. Okuyunca o salak gulucuk kondu suratima cunki ben her boka inanan ve her kucuk sacmaliga kanan bir insanim. Ic sesim ise : Salak, kac gundur burdasin dogru duzgun seni aramadi, dogru duzgun konusmadiniz, hatta mesajlasmadiniz bile, tabi bugun gidiyorsun ya, Talo efendi baslasin simdi ozledimm, ozledim ayaklarina. Neden bu kadar gerizekalisin? Niye daha once soylemedi bunlari ? Ne yaptigindan haberin bile yok, o sikik arap arkadaslariyla kim bilir ne eyleniyordur.
Hmmmmmm. Ic sesime bu kez hak veriyorum, ve onun izinden gidiyorum. Cok kisa kisa cevapladim, Esyalarimizi toplayip, erkenden hava limanina gittik. Icerde security musallat oldu, adam skype mi, face mi felan istedi, vermedim tabiii. Bogle sacma sapan insanlari anlamiyorum, Sanirsin sikleri ellerinde kalmis, dayamaya yer ariyorlar, ne kadar sacma ya ilk kez gordugun birine bu ne yakinlik, ne samimiyet, alt tarafi gorevlisin yani, bu yaptigin hic yakisiyor mu gorevine, neyse ya cok sinirlenmiyim simdi adam ogle cok sey yapmadi, zaten salak suratlinin tekiydi, begenmis olsam bogle der miyim hic?
Artik talonun hic ustune gitmiyorum, tamamen cool takiliyorum, kafamdan kiskancliktir, bilmem nedir hepsini cikartip attim. Amma simdi de acaba ben bu adami gercekten seviyor muyum? sorusu takildi kafama. Talo benim icin ne kadar onemli? Gunde kac saat onu dusunuyorum ? Bu sorulari kendime sorarken de cevap vermekten ziyade kendimi ondan sogutmaya ve onu sevmediyime kendimi inandirmaya calisiyorum. Neden bogle yaptigimi bilmiyorum ama gercekten suanki psikolojim bu. Acaba donunce talonun evinde mi kalsam ? Aslinda kosa kosa ona gitmek isteyen ben simdi bogle bir sorunun altinda eziliyorum ve cevabim galiba "hayir" oluyor. Tamam zamana birakalim, zaman her seyi cozecek ve eminim ki Allahim bana dogru yolu gosterecek.
Hava limanina 5 saat onceden giden tek ilerizekali insanlar herhalde biziz, sebebi kurban bayraminda olusan kuyrukta magdur kalisimizdir. Erkenden islemlerimizi yapip oturduk ve bekledik, Allahtan garson turizm sirketinin wireless sifresini soyledi de zamanimizi gecirdik. Bu TTnet dedikleri sey her neyse, her yerde insanin gozune giriyor ama neymis efendim sadece uyeler kullanabilirmis, cok sacma..Koysana kardesim sifreyi 123456789, nolur sanki, olur musun? Duty free de dolanirken talonun bana Almanyadan gelirken aldigi parfume baktim oha lann 108 euro mu o ? Canim ya kiyamam. Ayni markanin benzeri daha ucuzlari da var ama iste benim Talom, en pahalisini almis..Ucaga bindik ve 3 saatlik yolculuktan sonra evimize donduk, Vallahi Insanin evi gibisi yok. Talo mesaj atmis hemen cevapladim. -Welcomeeeee - diye gelen cvp beni cok mutlu etti. Bu saatte uyumamis acaba ne yapiyor? hemen acip kluplerin instagram sayfasindan resimlere baktim, yok talo gozukmuyor. Ama sarhos oldugu yazdigi welcome dan belli oluyor. Zaten bi kere de sarhos olmasa sasarim. Sabah kalktigimda ilk is elime telefinumu aldim, yok hic bir shey yazmamis. 1 saat sonra aradi, konusamadim. Ardindan faceten 2 3 tane soguk bir mesajlasmaa. Noluyoooo lan, ben bu kadar gelmisim, kac km, kac mil otelerden gelmisim, noluyooo sana yaaa, Allahin okuzu. Kesin bir haltlar karistiriyor, tamam kizim sakin olmalisin, boyle fevri davranmamalisin, sakin olmalisin, nasil sakin olayim bu cocuktan bir ses seda yok, acaba gaz mi doldu eve oldu mu ya? acaba iranlilar mi katletti talomu ? yok yok bi gidip bakayim, kesin gece sirfintilarla dusup kalkmaktan yoruldu ve uyudu, acaba eve mi atti ne yapti bu .. Yok yooook ben bi ugriyayim buna : ya kapiyi kadin acarsa, ya daha once bahsettigi o kazakistanli ororspu gelmisse, o kazagin agzini carrrt diye yirtarim lan ben, onun o cekik gozlerini kulaklarina kadar cekip, kazakistana surgun ederim o orospuyu, hadi kizim goster kendini git ve o orospuya gununu goster ve taloya da sunlari soyle : yaziklar olsun sana, yarin papos gelip sendeki esyalarimi alacak, de ve kapiyi kapatip cik, hic bozmadan, dumduz, asaletini bozmadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!