Beyefendi durdu durdu beni akşamüstü aradı, sinirliydim açmadım, wats appdana - seni aradım !!! diye mesaj attı , aradıysan aradın, gerizekalımıdır nedir bi kere ben coolum, hem ben kendime bir söz verdim canım sana yalakalık yapacağımı sanıyorsan yanılıyorsun.
-Evet, sonunda hatırladın (gülücükler)
Tekrar aradı açtım, sinirliydi. İki laf etmeden, dersine çalıştın mı - ya ders denilince beni büte bırakan o ayyaşı hatırlıyorum yaeee.. Allah belanı tez zamanda versin hoca, cenneti iki sevapla kaçır inşAllah.
Talonun konuşma şekli - nasılsın bebeğim, seni özlüyorum, ne yapıyorsun, bye ! - lan ne o bye , o bye ne yaniii ordaaa ? Dank diye byei yapıştırıyor daha dur da bir lafımı bitireyim değil mi kaç kere yüzüme kapattı bye dedi devam ediyordum yaee.
Sonra gün içinde ben hiç bir şey yazmadım, tabi yazmammmm, kadınım, kendime güveniyorum, 1 adım öndeyim, ne yazacakmışım, baktım bu dayanamadı yazdı... -Ben seni hatırlıyorum ama galiba sen beni hiç hatırlamıyorsun.
-Hafta sonunu güzel geçir, seni rahatsız etmek istemiyorum.
Okudu ve cevap yazmadı.
Acaba çok mu şaaptım ya, acaba sorun bende mi? Acaba çok mu büyütüyorum, lan galiba özledim, seviyor muyum lan, aşık ta ola bilirim, aşık mıyım.. Düüüt düt çalıyor, arıyorum. Bakalım neredesin talo efendi, bakalım canlı müzik ya da cansız müzik sesi varmı. Şu teknolojiyi icat eden bilim adamlarına sesleniyorum, telefondan adamların yanlarındaki kokuları alma gibi bir imkanımız var mı acaba? Lütfen bu ayrıntıyı dikkate alın saygılar...
Yine sinirli konuşuyor, -napıyorsun?
-arkadaşlarımla beer içiyoruz, oturuyoruz.
- sen ne yapıyorsun?
- benim uykum var, uyicam herhalde.
- tamam.
- şey ben sadece erkek arkadaşımın sesini duymak istedim.
- benim senin erkek arkadaşın olduğumdan emin misin ?
- bu ne biçim bir soru? Evet dün geceden sonra emin değilim.
- neden dün gece ?
- klübe gideceğini bana söylemedin, başkasından duyuyorum. Bana yalan söyledin.
- 5 dakika önce karar aldık ve söyleme fırsatım olmadı, bunları telefonda konuşmak istemiyorum. Eğer bana söylemek istediyin şey varsa söğle, saklayarak çözemeyiz.
- benim mi ? Benim sana söylemek istediğim hiç bir şey yok. Senin yaptıklarına kızgınım sadece.
- tamam konuşuruz, iyi uyu.
- tamam
- bye.
- bye.
Bye ! Al o bayı kıçına sok, bye dedi yaaa yine bye dedii, hiç bir açıklama yok, direk bayı dayadı resmen yaaaa, gerizekalı, dengesiz ya....
Dayanamadım açtım wats apptan her şeyi izah eden mesajlar attım. İçkili geldin, annemle konuşuyorum diyip kulaklık taktın, aramızdakı problemleri umursamıyorsun ve çözmeye çalışmıyorsun ve s. kocaman bir mesaj çektim, sonuna da şöyle - ve gelmiş bana ben hala senin erkek arkadaşın mıyım diye soruyorsun? Ben sana soruyorum, sen benim erkek arkadaşım mısın değil misin ? Baktım cevap yok bitane mesaj daha çektim :
Bazen beni her kesten daha iyi anladığınu düşünüyorum hatta gözlerimden ama bazen de sanki başka dünyaların insanıymışız gibi, seni bana çok uzak hissediyorum. Emin ol ki ben sana her şeyimi ya direk ya da bir kaç saat saklaya bildikten sonra söylüyorum, nasıl gizleye bilirim ki ? Bu imkansız.. U dont need to be nervous about me !
Onca şeye yazdığı cevap : Seninle buluşunca bunların hepsini açıklayacağım.
Açıklama bee, siktir git şurdan !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!