Allahım bana yardım edecek misin?

99 0 0
                                    

Arkadasim tre donuyormus, bu cocugun bana bunca yardimi deymis bi bulusup hoscakal demeliyim. Bizimkileri aradim ya iste falanca arkadas gidiyormus turkiyeye hadi bir toplanalim gitmeden once her kes razilasti tamam dediler. Bende kendi evimdeyim, teyzemler doktor icin gelmisti, o yuxden bi kac gundur eve geridonus yapmis bulunuyorum. Teyzemler de saat 5 gibi cikacaklar memlekete donecekler, iyi ben de saat 7 de rahat rahat bulusurum arkadaslarimla... Spora gittim ve saatin 7 e geldigini ancak orada farkedebildim. Aramislar neredesin sen diye baktim olmayacak tamam siz gidin bir saat sonra ordayim dedim, tabi benim uygun gordugum mekan da degisti. Eve giderken yolda ya ben ne giyecegim sorusu takildi aklima, hemen metronun cikisindaki ucuz magazalari alt ust edip kendime 20 30 tllik etek bluz alip ciktim, eve gidip hazirlanip ciktim. Kasli... Evet kasli da bir taraftan wats appima yaziyor. Kasli kim .... Foursquarede beni bulup facten ekleyen turk bir cocuk, acayip yakisikli ve cok guzel kaslari var, bir haftadir yazisiyoruz, aslinda taloda kalmadigim icin serbestce yazisiyorum, dikkatimi cekmek icin cok ugrasti, sonunda ceke bildi, bakti spor yapiyorum konuya oradan girdi, cok bisey bilmiyorum hakkinda ama taloya kus, kirgin ve kizgin oldugum bir donemde cikti karsima ve farli seyler soylemeye basladi, yaptigim tek igrenclik cevap vermek, yapmamam gerekirken ona cevaplar veriyorum paposa yakiniyorum o da : sacmalama lutfen; sadece arkadas gibi yazisiyorsun iste dedi. Aslinda kaslinin bana teklif etmek istedigi iliski ciddi bir iliskiydi. 5 ay sevdigim ve birkikte yasadugim adam ile hic bir zaman evlenemeyecektim, annemin korktugu belki de basina gelecekti, belki ben yurt disinda okuyup geldikten sonra kimse almayacakti beni ama kasli bana ciddi bir iliski teklif ediyordu, yani benimle evlenmek istiyordu, beni cok met ediyordu, surekli guzelkigimden bahs ediyor, hic yankis bir kelime, yanlis bir soz soylemiyordu. Tipini cok begeniyordum, dahs yazisiyoruz ve beni kiskaniyor, sahip cikmak istiyor, gittigim geldigim yerleri, ne yedigimi soruyordu, surekli merak ediyordu beni. Kasli bana ilk sevgilimi andiriyordu, hani hayatina biri gelir ve seni senden alip gider ya, kasli tam ogle bir tipdi. Foursquarede yaptigimiz ortak checkinler sayesinde bir kac kez karsilasmistik selamlasmistik, ama daha fazla ileriye gidemezdim, kafam allak bullakti, ben taloyu seviyorum ve ona bunu yapamam, birinin gormesinden korktugum icin kaskinin yanima yaklasmasina izin vermedim, cocukla ayni mekanda karsilasiyoruz gelip elimi sikmak istedi ve elini sikmadim, yuzune bakmadim, cok kizdi, kabul etmedi. Galiba kasliyi hayatimdan cikarmanin tek yolu, ona 2 ay sonra yurt disina gidecegimi soylemek olacakti. - hem kendimi rahat hiss edecektim, hemde onu uzmeden kirmadan bu konuyu kapatacaktim, kimsenin ruhu incinmeyecekti. Ama o da ise yaramadi, cocuk bana asik oluyordu hemde benim sikik egolarim yuzunden, kasli benim taktik ve egolarimin kurbani olmustu, artik ne ben onu gondere biliyordum, nede o gidiyordu. Durum vahim bir hal aliyordu, talo bu yaptigimi anlarsa rezil olurdum, igrenc duruma dusecektim. Hic bir zaman beni affetmeyecekti, yaptigim seyden igreniyordum ama yapmaya devam ediyordum.

Ustumu giyip ciktim, kaslinin da surekli takildigi o mekanda arkadaslarla bulusacaktik, benim oraya gittigimi anlayinca geliyorum dedi, spordan cikip geldi, yol boyunca yazistik sana yaklasip opecegim dedi, hayir bunu ortalik yerde yapsmazsin, ne opmesi yae diye kizdim. 10 dakika sonra uzakta gozuktu, direk olarak masama geldi ve beni arkadasca yanagimdan el sikarak optu, karsima oturdy ve benim gozler fildir fildir donmeye basladi. Arap arkadaslarimin oldugunu biliyordu ama taloyu soylememisti, nasil soylerdim ki, ben sana yaziliyorum canim ama sevgilimle aramda sorunlar var. onun arkadasibeve orospu getirdi iste bu gibi seyler yuzunden ben de sana yoneldim, iste sevgilim bana bagirdi, sikilmis agzini kapat dedi diye bende sana yazdim ama onu seviyorum mu diyecektim, olmayanlar bilmez ama sikik bir durum, Allah kimseyi dusurmesin, Allah kimseyi DUSURMESIN. Yan masada bi abi oturuyor hadi gidekim seni onunla tanistirayim dedi, hayir ben istemiyorum bile demeden telefonumu alip gitti mecbur pesinden gittim, adamla selamlastik, adamin soyledigi ilk soz : ya siz cok yakisiyosunuz abi yaa. Masumca bi gulucuk attim, mekan acikti, bahcede oturuyorduk, arkami sokaga dondum, biri gorup te tanimasin diye sacimi yuzume doktum, masada hic rahat degilim, kivraniyorum resmen, o sirada basladim arkadaslarimi aramaya baktim bunlarin daha gelecegi yok bi arkadas var okuldan surekli buralarda ona faceten yazip gel dedim o da tm geliyorum dedi, amacim bu masada yanliz kalmamakti, eger beni talo ve ya talonun arkadaslari bogle gorseler, ne olacakti ki, arkadaslarim diyecektim, ama kasli yanimda arkadas gibi durmuyordu, bana bakmasi falan hic arkadas gibi degildi, oturdugu masada bile etraftan bakislariyla koruyordu beni. Ben bogle bir erkekle daha once tanismis olsaydim, belki de simdiye coktan evlenmistim. Resmen istedigim biriydi ve benimle ciddi bir ikiski istemesi o kadar hos geliyordu ki kulaga, o kadar guzel hissettiriyordu ki. Dogru kisi, yanlis zamandi benimki. Uzgundum cok uzgundum, bir tarafta sevdigim adam vardi, bir tarafta da hayal ettigim adam. Mekanda diken ustunde otururken arkadaslarim geldi, bir kiz ve bir erkek, hava karardigi icin kizin eve gitmesi lazim, ama ben bu masada erkeklerle yanliz kalamam, allahim ben ne yapacagim yarabbim bana yardim et, talo ariyor , kasli: kim ? - annem, hemen masadan kalkip cevap vermeye gittim, talo huylanmisti, gelioyorum oraya dedi ve tersledim, gelme dedim, arkadaslarimlayim dedim, hem de mekanin yerini soyledim, soka girdim resmen, yanlis yaptigimi dusunduyum zaman hic rahat olamam, yalan soyleyemem, sacmalatim, beni iyi taniyanlar da hemen bunu anlar tabi, o da anladi : 5 dk dan bir ariyor allahtan arkadaslarim geldi de masaya oturdular, kasli istedi hep birlikte oturmamizi, a slinda kaslinin yaptigi sey de sacmalik, yahu adam daha ortada fal yok yumurta yok nasil bu kadar ileri gidersin, arkadaslarimla tanismK ta ne demek, hele bide arkadasimi kiskanmasi falan off Allahim ben neredeyim, tamamen bi sacmaligin icerisindeyim, Allahim beni kurtar. Kurtaracak misin? Aklim yerinde degil, talonun ikide bir supelenip aramasi canimi sikiyor, bir ates basiyor beni, hapi yutmusum, kalkip kacmak istiyorum ama yapamiyorum. Papos aradi : geliyorum dedi, biraz rahatladim, belki o beni kurtarirdi. Talo yine aradi: gelip uzaktan bakip gidecegim dedi, - ne gerek varya, tm geleceksen o zaman gel ve selam ver, dedim. 2 dk sonrada arayip yok ben gelmekten vazgectim, sen isin bitince ararsin dedi, ohh biraz ragatlmis gibiyim, arkadaslarimin gitmesi lazim, tm biz onlarla kalkalim ama faceten bir kiz arkadasima gel diye yazmistim ya hani kiz ciktim geliyorum dedi, simdi hem cagir hem git o da dogru degil yok bekleyim o da gelsin 5 10 dk da onunla oturup gideriz sonucta papos geldi yanliz da degilim artik, ama huzursuzum, ka skiya iceri gecelim diye direttim, bir goren olacak, iyi degilim, rahat degilim ben bogle, istemiyorum disarida oturmak. Kalkip iceri gectik, bi anda rahatladim, 3 muz ayni masaya oturduk o sirada paposun akrabasi bir cocuk onu almaya geldi, bu da tam cikamadi ayakta ve biz sohbet ediyoruz, kafamizi soyle arkaya bi donduk : aman Allahim talo adim adim bize yaklasiyor, midem bulandi ve yuregimi agzimda hissettim, o an paposla goz goze geldik, gulumsedik hemen ayaga kalktim, hi how are you, kaslinin surat ifadesi coktan degismis, saskin saskin yuzume bakiyordu, talo gulumsuyor, papos heyecandan gidecekti ben kendimi hatirkamiyorum..

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin