Size remboyla papoştan bahsetmiş miydim daha önce ? Sanırım hayır, şimdi bizim bu iki arkadaşı bir buluşturalım dedik, hem bir birini görmüş olurlar, hemde işte arkadaş ortamında takılırız birlikte , ikisi de çok güzel yemek yapıyorlar. Papoşu bize davet ettik, önce biraz evde otururuz, sonra da dışarı çıkarız dedik. Papoş geldi ve bize kahve yaptı, sonrada fal bakmaya başladı. Öyle çok bir şey anladığı da yok ama idare ediyoruz işte, maksat eylence olsun, kahvelerimizi içip kapattık. Ay ben çok heyecanlıyım ya acaba talonun falında ne çıkacak, ne görecek acaba, kendi falımı bu kadar merak etmiyorum yemin ederim. Önce talodan başlayalım. Kız başladı yok işte çok kızlar var, etrafı dolu karı koz ayol bunun, çok para harcıyor, bunu bekleyenler var arabistanda, yok anam baksana anası bunu evermek istiyor. Resmen sinirlerimle oynadı ya, talı ile ilgili duymak istemediyim her şeyi söyledi, ben böyle falın içine sıçayım ya, bende de her zamankı gibi için kararmış, gözükmüyor, yolların açık saçma sapan şeyler.
- zaten talo arabistana giderse ordan evlenip döner, kesinlikle izin vermemeliyim, aman tanrım neden benim hayatım bu kadar zorlaşıyor. Neden benim karşıma imkansız şeyler çıkıyor, neden her seferinde saçmalıyorum ya lanet olsun.
Kapı çaldı rembo içeri girdi. Biz bu ikisini tanıştırdık hemen remoya da bir kahve yapıp kapattık. Papoş ağzına geleni söyledi çocuğa : karınla aranda sorunların var, mutsuzsun, yolların kapalı, beddua var üzerinde. Bilmem daha bir sürü içkarartıcı şeyler söyledi, ama remo o kadar aldırış etmedi. İyi anlaştılar, bu kadar beklemiyordum, sanki bir birini daha önceden tanıyor gibiler.
- hadi kızlar hazırlanın çıkalım.
Papoşu her zamanki gibi kendi tarzımla giydirdim. Süslendik, makyaj yaptık. Papoş benim 40 beden ayakkabılarımda yürümekte biraz zorlanıyordu onu da pamukla hallettik işte. Çıktık.
Evde :
bak bebegm, çok asil olmalıyız, biz asil insanlarız. Remo anlamalı ne kadar asil olduğumuzu.
Papoş : asillil bizim işimiz bebegm, herhalde soylu insanlarız, ne yapacağımızı biliyoruz.
Arabada açtık arapça müziği dans etmiyoruz çünki biz asil kızlarız, kimse bizi yıldıramaz, yolumuzdan döndüremez. Bir restoran bulduk canlı müzik felan var işte, bolca eyleniriz diye düşündük. Güzel bir yerdi, daha önce bir kez gitmiştim. İçerde bizden başka kimse yoktu. Müzisyenler çalıyordu, benim keyfim yerindeydi, çok eyleniyordum. Zaten bana sorarsanız, kalabalık yerleri sevmem, insan nereye bakacağını şaşırıyor. Ama böyle sakin yerler tam benlik. Dikkat çekmek de daha kolay oluyor ehehehhe..
Oturduk, biralarımız geldi, papoş ben içmiyeceğim kesinlikle, dans yok asla demişti, ama sadece demişti işte, laf oldun diye, içmeye başladık, iki bira ben, iki bira papoş, benim kafa yerine geldi ama papoş birden bire kafasını kaldırıp, göğüslerini gözümüze sokarcasına haraketler yapmaya başladı. Papoşu kaybettiğimizi işte o an anladım. El kolla konuşuyor, gözleri parlıyordu, tabi remo da durumun farkında, sürekli içmesi için papoşa destek veriyor. Ben de herhalde alkolun tesirinden bir şey demiyorum buna. Arapça müzik diye tutturunca bizim için arapça müzik açtılar. Taloyla ben dans ettik, tabi herkesin gözü bizde, garsonlar başka müşteri olmadığı için ağzı açık izliyorlar, papoş da oturduğu yerden göğüs haraketleri yapıyor ama daha hazır deyil dansedemez. Anam bi baktım benim arkadaşım remonun ağzına girecek az kalsın. Anlaşılan bu gece çok uzun olucak, şimdi işin yoksa uğraş.. Offff.
Restorandan çıktığımızda biz eski biz değiliz, kahkahalar atıyoruz, bağırışıyoruz, arabada son ses müzik arkada papoşla ben bir birimize girmişiz. Allah allaahh, hobaa, kim tutar bizi. Uhuuuu -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!