Özlemek

179 2 0
                                    

Papoyu da çağırdım dedim lan kalalım burda. Bu gece de burada kalalım ne o öğle her gün aynı ev, bugün farklı yerde uyuyalım.

Papo geldi az sonra acıkmaya başladık, zaten biz hep açız. Ne papoşda para var ne bende, papo bi girdi mutfağa baktık talonun buzdolabı dolu.

-papoş kızım yapma etme milletin malzemesini buzdolabını yemeyelim canım benim. Taloya kendimi asil bir insan gibi tanıttım. Etme beni rezil.

Kız kararlı talonun evini talayacağız yani anladığınız. Ne yaptıysam engel olamadım kıza. Başladı spagetti, patates, tavuk felan 10 dakikada masayı donattı.

Lan dedik madem talıyoruz evi bide talonun şu içki dolabından da içecek alalım, visgi falan demi yani kuru kuru yenmez ki şimdi. Papo benim aklıma bu fikri soktu. Tabi kendisi günde 5 vakit namaz kılmasına rağmen vodkaları, visgileri görünce kızın gözleri parladı, dini , imanı unuttu. Bide talonun balkona çıktığında koskocaman bi cami görüyosun, öğle böğle değil, büyük bir cami. Bide günde 5 vakit ezan sesi var. - tamam ezan sesi duymak çok güzel ama Allahım affet yarabbım sabahın köründe taloya sarılmış uyurken ezan başlıyo. O arada iç sesim : tfuuuuu sana orospu! Ne işin var senin burada, utanmaz zinakar kaltak. Nikahlı mısın ha nikahlı mısın, ne yüzle gideceksin obür tarafa, Allah belanı vermez mi sanıyosun kaltak! - diye bas bas bağırıyor. Allahım sen affet yarabbım, genciz, akıl yok..

Papo- kız benim canım sigara istiyo diye tutturdu. Talonun da masanın üstünde 10 15 tane sigara paketini gördü, benimkine engel olamıyorum.

Tamam lan tamam dedim, tüküreyim şu 3 günlük dünyanın gelmişine geçmişine. Açtım talonun dolabını her şişeden bir azcık koydum bardağa. Bi de mutfağa güzel bi sofra kurduk. Taloya söz verdim sensiz asla içmiyecem diye. Eğer talo anlarsa benim ağzıma sıçar.

Yemeyimizi yedik, başladıl içmeye, benimki sigaraları götürüyo, bide hayatında ilk kez sigara içiyor.

Açtık arapça müziği elimizde kadehler, bluzlarımızı çıkartık, hayde başlasın sütyen show. İçimizdeki orospuyu dışarı çıkarttık sanki, bir oynuyoruz, bi kıvırıyoruz ki sormayın. Bide bugün milli matem günü. O ayrıntıyı çoktan unutmuşuz.

Bi papoya baktım anammmm bu kız normalde ayı gibi, odun gibi bişey noluyo lan? Papoş uzun saçlarını ordan ora sallıyo bi dans ediyor ki ben ömrümde onun bu kadar sınırları aşacağını tahmin edemezdin sanırsın striptiz show. Ağzım açık izledim. Onu daha önce böğle seksi görmemiştim. Lan alkol sen ne biçim şeysin, sanki insanın içindeki seks canavarını dışarı çıkarıyor. "Erkek getirin bana erkek bulun , talooo neredesin yavrum gel artık" iç sesimizle resmen mücadele ediyoruz ikimiz de.

Bu kızın içmesini hiç bir zaman istemedim, çünki ne zaman içse bana bu dünyayı dar etti, ordan oraya atıyor kendini. Bu sefer de aynı şeyi yaptı. Bi tuvalete gideyim dedim, papoş da oynuyodu salonda. Lan bi baktık ışıklar kapandı, papoş da hemen ayıldı, dikildi tuvaletin kapısına - çıksana kızım korkuyorum, kesin hırsız gelcek, bıçak nerde? Ha ? Bıçak ver bana!

- ne hırsızı be saçmalama, lan olurmu olur.

- dedim sana ben içmeyelim dedim çarpılacağız, allahım hep bunlar namaz kılmadığım için oldu biliyorum keşke o zıkkımı içmeseydim.

- papoş saçmalama kızım, adamı sinir etme.

Taloyu aradım, çocuğu anasının doğum günü partisinde - taloooo ışıklar gitti korkuyoruzz, ya hırsız geldiyse, ya bizi öldürürse?

Meğersem talo faturayı yatırmayı unutmuş. - canım sende 60 tl varmı ?

Ben hemen - var dedim.

Tamam o zaman aşağı in ve ödemeyi yap canım. Ben gelince sana vereceğim dedi.

Lan ben ne dedimm o kadar param yokki benim lan, ne papoşta ne bende üst üste toplasak 40 tl eder. .

Ne bok yiyecez şimdi ?

Taloya yazdım ki ben aşağı inmeye korkuyorum, papo da gelmiyor benle, biz uyuyoruz hadi iyi geceler.

Allahtan talo şöförü aradı da parayı yatırdılar, sonra ben binadan sorumlu şahsı aradım: lan meğersem matem gününde party veriyorlar diye bizim ışığı kapatmışlar. %100 bizi üst kattakı sikik şikayet etti.

Hem param yok bi yandan taloya rezil oldum. Bi yandan da gürültü yaptığımız için ışıklar gitti yine rezil oldum.

Bıçağımız elimizde beklerken ışık geldi. Biraz hikaye felan okuduk, sora talo aradı skyptan konuştuk.

Beni sevdiğini söyledi. İşte mutlu son. Uyuma vakti gelmişti. Talonun yastığına sıkı sıkı sarılıp uyudum. Onu çok özlüyorum :(

Bu arada talo yarın gelecek zannediyordum götümle dinlediğim için, meğersem talo cuma gelecekmiş.. Bekleyelim bakalım zaten yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik..

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin