Bunu yapmıyacaktın...

92 2 0
                                    

Her şey çok güzel gidiyor derken bir şey oluyor. Ya aslında hiç bir şey olduğu yok. Kendimle mücadele veriyorum. Kendi evime gitmek hakkında düşünüyorum aslında, biraz talodan uzak kalsam, kendimle başbaşa kalsam. Müzik dinleyip ağlasam. Belki severim evimi. Belki geri dönmek isterim, ama emin değilim. Ders çalışmam gereken, aslında yoğun olduğum bir dönemde resmen kendimle iç savaş halindeyim, hiç bir şeye konsantre olamıyorum.

Sonumuz olacağını bilsem en azından buna inancım olsa nasıl davranırdım acaba? Hiç bir şansım yokken neden mücadele edeyim ki ? Ne için mücadele edeyim? Keşke hiç söylemeseydi bana imkansız olduğunu. Ben realist bir insanım olmayacak duaya amin demek benim huyum deyildir zaten. Ama içinde bulunduğum durum kişiliyimle örtüşmüyor, kendimle savaş halindeyim. Bazen kendime çok kızıyorum - sen hayatını yoluna koymak için o kadar uğraşmıştın, şimdi ne yapıyorsun? Neden buradasın? Sen bu ilişkiden ne anlıyorsun? -

Ara sıra talo bana arapça kelimeler öğretiyor. Ben de seviniyorum işte yavaş yavaş bir şeyler öğreniyorum diye. Geçenlerde bana ciddi ciddi anahmar - diye bir kelime öğretti. Parlıyorum demek.

- nasıl yani parlıyorum?

- yani, genelde kızlar kullanıyor bu kelimeyi, bu kelimeyi söyleyen kızlara erkekler bitiyorlar. "Special" demek. Bak remoya söyle görüceksin çok şaşıracak, bayılacak sana.

- tamam.

Dün gece remo bizi eve çağırdi bizde biralarımızı elimize alıp gittik. Müzik açtık, yemek yedik, kırmızı şarapla birayı yıkadık sonra da sohbete daldık derken ben 1 hafta önce talonun bana öğrettiyi "anahmar" ı hatırladım. Hay benim beynimi köpekler siksin.

- remo ?

- efendim canım ?

- I am anahmar.

- yoo yoo yooo. Şaşırmıştı, kafasını salladı.

Talo iğrenç bir kahkaha attı. O an bana kötü bir şey öğrettiğinin farkında vardım. Hemen yanımda oturan taloya döndüm

- tüüühhh sana bee.

Tekme tokat saldırdım, karnına karnına geçirerek yumrukları

- ne demek? anlamı ne allahın cezası? Anahmar ne demeeeeekkk ??!!!

- remo : canım sakin ol, anahmar eşek demek.

Aman tanrım, çocuğa dönüp ben eşeğim dedim, aman tanrım inanamıyorum, daha önce bu kadar rezil olmamıştım.

Daha da şiddetle saldırdım taloya, ağzını gözünü dağıtacaktım gerizekalının, tırmakladım kolllarını, bağırttım iti. O kadar sinirliydim ki, bir yandan da çok üzülüyordum, bu kadar aptal durumuna düştüğüm için kendimden utanıyorum.

- bundan sonra sana kesinlikle inanmıyorum, kesinlikle güvenmiyorum. Bana neden diye sorma tamam mı? Sen beni insanların önünde rezil etmek istedin, beni aptal yerine koydun.

- bebeğm, ben ne bileyim sen bunu birden hatırlayacaksın ha nereden bileyim, tam bir hafta oldu ya, ne kafa varmış sende de ama ya.

- sus be sus bari konuşma, kes sesini yaaa, iğrençsin, dokunma bana.

Yüzüm düştü, bozulup oturdum orada öğlece. Yavaş yavaş anladı durumun ciddiyetini, yanıma yanaşıp öptü, - özür dilerim, kötü bir niyetim yoktu. I m sorry.

Uzatmadım ama düzelmedim de. Çünki benim hayatta en korktuğum şey rezil olmak.

Remoyla papoşu ayırdım sonunda, ama bu ikisi gerçekten bir birine aşıkmış, o gece yemek yerken remo papoş konusunu açtı ve konuşmaya başladık. Papoşu kıskandığı belliydi ve bunu apaçık söyledi. Çok şaşırmıştım, ne yapa bilirdim ki.

Talo remoya : üzgünüm , biz papoşla konuştuk ve sizin ilişkinizin tamamen kesilmesi gerektiği kanaatine geldik. Papoş için bu konu tamamen kapanmıştır.

Remo gerçekten üzüldü bunu duyduğunda, gözlerindeki kederi görebiliyordum.

Konuşma sırası bana gelince genel laflar kullandım, aralarında yaşanan şeylere değinmeden : papoş benim olduğum yerlerde bilakis rahat davranıyor çünki bana güveniyor, ben yanındayken içebilir, rahat davranabilir, istediği her şeyi yapabilir. Seninle aynı odada kaldığı gün bile rahat olmasının sebebi benim diğer odada uyuyor olmamdı.

Olayın böğle gelişeceyini tahmin etmemiştik. Ben arkadaşımı çok iyi tanıyorum ve ona güveniyorum. Bu ilişkinin uzamasını ve onun üzülmesini istemiyorum. Kesinlikle ve kesinlikle onun üzülmesine izin vermeyeceğim.

Eve geldiğimde yorgundum hemde sarhoştum, banyo yapıp yatağa girdim.

Anahmar konusunu yatağa taşımam büyük saçmalıktı biliyorum, ama akıl edemeden uzattım ve talonun sex hevesi kursağında kaldı, beni sevdiyini söyleyip sırtını çevirdi. Sırt sırta uyumayı artık alışkanlık haline getirdik sanırım. Sallamıyorum artık ne isterse yapsın, sex felan yapamam, hem sen benim gururuma dokun sonra da.... Yapamıyorum işte bir kere kırılınca hemen unutamıyorum. Etkisinden kurtulamıyorum. Uyandığımda kendimi onun kollarında buldum, artık gece nasıl olmuşsa kaymışım demekki....

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin