Her zamanki gibi mi ?

100 1 0
                                    

Dun geldi, onu evde karsiladim. Dusunsene sen onu bekliyorsun ve o sana ickili bir shekilde geliyor. Ayakta duramiyor, sallaniyor ve gun boyunca da "i have fucking headache" diye dolaniyor. Hic bir shey belli etmedim ama kizgindim. Ya adam ben tam 13 gundur seni bekliyorum ya nasil da icip gelirsin eve bide o kadar icmis ki hostesler falan su getireyim mi diye yanasmis durum o kdar vahim yani.

Bi de ayni sabah onun evinin anahtarini bulamadim, sabahin 6sinda hizmetcini uyandirdim ondan anahtar aldim, neyse ben kendi eziyetimin derdinde degilim, anahtar benim problemimdi ve ben halletmeliydim, peki ama sen neden iciyorsun? Yani bu o demek, onun hic umurunda degil yani benim onu beklemem felan, hic ayik olmak gibi bir zorunluluk hissetmiyor, amaaaaan kime ayik olacam, neden ayik olacam demis herhalde. Bazen kendime cok kiziyorum, cunki hic bir sebep yokken kendimi cok kandiriyorum, suan o kadar karisigim ki ne hisetmem gerektiyini bilmiyorum, bide regl donemindeyim, zaten hep bu doneme denk geldi hayatimin en buyuk deyisiklikleri. Aklim allak bullak, bugun benim kafami cok karistirdi. Ogleden sonra gittim, yeni uyanmisti. Her shey yolundaydi ve birden bire tangodan bunu biri aradi, benim goremem icin ozen gosterisini anladigim an zaten ben koptum, o sikilmis surat ifadem zaten hic bir boku gizleyemedi o an..

- annemi aramam lazim, benim kulakliklarim nerde ya?

- al benimkileri kullan.

ayaga kalkti, kulakliklari takti ve odanin icinde dolanarak biriyle konusmaya bashladi arapca, hic bir shey anlamiyorum ve kaydetmek aklimin ucundan gecmiyor. (cunki ben o kadar salak bir insanim) Ayaga kalkarken bir gozu bende ve ozenle telefonun ekranini benim gormemem icin mucadele ediyor ve ekranda biri var, hemen ekrana bakiyor, guya caktirmadan. Sinirlendim, ic sesim zaten bas bas bagiriyor ve sinirli bir yuz ifadesiyle telefonumu karistiriyorum. Daha sonra kendimi topladim o da futbolunu izlemeye devam ediyor, o arada ben yazisiyorum bu da yazisiyor tabi ben bir shey saklamiyorum kimle yazisirsam hepsi acik ortada, bununkiler biraz ogle degil ama, bazen kaydiriyor o telefonu, bazen iste...... Sonra ben taktim kulakligi actim cem yilmazi izliyorum anira anira guluyorum bu da bana bakiyor ama saskin neyin pesinde oldugumu bilmek istiyor. Sinirli gibi bir tavri var ama guya beyfendi sakin takiliyor cool ya bu , rahat ya, kimseyi takmiyor yaaaa.....Neyse ondan sonra ben buna laf sokmaya basladim bu bana iste ogle devam ediyoruz, bi turlu problem halolmuyor aramizda adini bilmediyim bir uzaklasma bir kiriklik yasaniyor ama nedenini ben biliyorum, hep o telefon olayindan sonra ben bogle oldum. Hastanede ufak bir isim vardi goturdu beni, bir kagit alacaktim, onden yuruyordum ve bana birden ..

-popon beni delirtiyor (hep bogle sakalastigimiz icin problem yok, tesekkur ettim ve guldum)

daha sonra hastanenin kapisi acilmayinca ben hani sinirli de oldugum icin ayi gibi tepelendim acmaya calistim..

- neden bogle haraketler yapiyorsun, biraz nazik olsana ....

lan bana sinirli animda bu lafi kim diyebilir laaaaannnnn, benim de aradigim zaten buydu yaaa, iste bu evet, bu laftan yola cikarak, konuyu -biz anlasamiyoruz, uzgunum ben bogle devam edemem durumuna getire bilecek bir kapasitem var benim, sen nasil bana bogle bir shey soylersinnnnn laaannnnnn....!

actim agzimi biraz da yuksek sesle umursamaz bir tavirla:

o zaman git ve kendine soft bir kiz bul ! ben boyleyim tamam mi ?! ben buyum, eger beyenmiyorsn da umurumda degil... !!!

guluyor, neden saka yaptigimi anlamiyorsun ? Az once o kadar guzel kiviriyordun ki popon icin ne soylediyimi unuttun mu ? Neden kendine guvenmiyorsun ?

-gerizekaliya cevap vermedim, simdi nedenini anlatayim. Guvenmek dedin mi orda ben varim, kendime olan guvenim tamdir, eger konu benim yurumem, bakmam, yani fiziksel bir sheyse tamam, mesela matematik cozerken ben nasil kafama guveneyim, bende o kisim o anda calismiyor ki. Ama konu beden dilidir efenme soliyim, yuz hatlaridir felan ordaaa duracaksin isteee, orasi benim ilgi alanima giriyor.. Ona bu konuda cevap vermedim cunki sikik ingilizcem yuzunden bazen basladigim cumlenin sonunu getiremiyorum. O zahmete katlanmaya hic hevesli olmadigimdan dolayi cevap vermedim.

Aslinda dun , geldiyi gun o kadar da kotu gecmedi, yemek yedik dolastik, sonra eve birakti beni aksam ustu, hasret giderdik iste. Ama bugun kesinlikle cok kotuydu, cok boktan bir gundu. Yarin icin hic bir shey soylemedi, ben de cok hevesli degilim ama fikrim her an degise bilir. Bu salak butunleme sinavim olmasaydi simdi heralde baska turlu olurdu her shey, o da bana ders calis diyip duruyor gicik oluyorum yaaaeeeeeeeee..... Ben calisayim sen de git eylen, arkadaslarinla bara gitttt !!!

Allahim lutfen beni cool bir kiz yap, yasadigim her iliskide ayni boktan yalnislari yaparak hepsini ayni yola sokuyorum ve sonda kaybeden ben oluyorum. Lutfen askta ve yatakta basarili olanlarin basarisini, enerjisini, taktiklerini onlardan al ve bana ver.... :(

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin