Niye dogdun lan, niye girdin hayatima ?

76 2 0
                                    

Talonun dogum gunu yaklasiyor derken tak bide baktim sevgilim dogum gunu 6 nisan yarinmis ortada daha ne hediye var ne bisi, sinavlara oyle bir odaklanmisim ki, bide her seyi sona birakan gerizekaliligim. Iyi olmadi bu ya, hani face de filan goruyorum insanlar sevgililerinin dogum gunlerine onceden hazirlik yapiyorlar, videolar filan cekiyorlar ya hani, ben de yapsam guzel olurdu hem talo ogle her seyi beyenen biri degil, belli etmez ama anlarim bakislarindan, ne bok yiyecem simdi. Bi kac kisi davet etmistik partye saat 12 den sonra kutlariz diye ama kimse gelmek istemedi rembodan baska, turlu turlu bahaneler uydurdular. Taloyu sevmiyor galiba insanlar. Tam olarak bilmiyorum ama onun is yerinde insanlarla samimi oldugunu biliyorum ama gercekten coklarini kiskanacagi bir tip, adamin durusunda bir kere asillik var ve de ozguven. Ilk gorduyumde zaten ben de sevmemistim gerizekaliyi, ama sonra onu anlamaya baslayinca her sey degisti , benzer yanlarimiz cok onunla, sanki beni erkek olarak yaratip da bana gondermisler, yarabbim sen buyuksun, ben ne ciyanmisim, ne kara melekmisim haberim yokmus, ayna gibi taloyu gonderdin de farkima vardim Allahim bundan sonra iyi bir kiz olacagim, kimseyi uzmeyecegim, kimsenin arkasindan konusmayacagim, kimseyle kavga etmeyecegim, zayif erkeklere gulmeyecegim, estafrullah ya rabbim sen buyuksun.

Taloya surpriz bir kek yaptiracagim, kafaya koymustum. Arabistanda hilal diye bir takim var, benim de tuttugum, talonun cocukluktan beri tutugu takim, bayiliyor. Caktirmadan talodan takimin uniformasini internetden ogrendim ve uniformali bir pasta yaptirmaya karar verdim, internetden birini bulup aradim, fiyati indirmeye calistim ve o pastayi sifaris ettim, guzel bir sey ortaya cikacagindan emindim. Partiye saatler kala hediye arayisina ciktim, acik bir magaza bulup kol duymeleri aldim, yani oyle pahali bir sey de degil ama ay canim ya ben sana pasta yaptirdim diye ezik gibi cikacak degilim ya ortada bir hediye olmasi gerekiyor. Bir tane ordek mum aldim, saka niyetine; talonun basili cikmisti bir ara, cocugum her gun gotune mum sokuyordu, ben de dalgami geciyordum. " Yavas yuru mum dusecek simdi, a bak bak cnm dikatli ol ya muma bir sey olacak, sahi icinde mum olmasi nasil bir duygusu, talo senin gotune daha once bir sey girmismiydi, sahi kendi elinle sokmak nasil oluyo, beni anliyorsun degil mi gerizekali" cok eylenmistim, cok kirgir gecmistim. Mumu hediye paketi yaptirdim. Kol duymesini de. Sonra da hemen metroyla pastayi almaya gittim. Yolda aklima takildi : ya ben kol duymesinin fiyatini cikarttiydimmi acaba, yok icim icimi kemiriyorrr, o fiyat orada duramaz, durmamasi gerekiyor, yuregim dayanmadi metroda hediye paketini icim kan aglayarak acayim bakip kapatirim derken yirttim, evet yine yirttim. Ilkinde neyse hep o olur derler ya, gercekten cok dogru bir lafmis, Daha once aldigim hediyenin kutusunu da yirtmistim, bunu da yirttim, ayiyim ben ya. Acayim da ne goreyim: fiyat filan yok !

Aman yirtilan hediye paketiydi nasil olsa, hediye daha saglamdi.Hediyeye bir sey olmadan vermeliydim. Metrodaki %3 sarjim ve beni araryan annem, saat aksam 10. Siz anladiniz artik. Hemen pastayi alip eve geldim. Remo bizdeydi, cok heyecanliydim, talo sezmisti, heyecandan remoya merhaba bile demedim yani. Cocuk sasirmisti. Neyse ki sonradan halletim. Talo benim bu halime bayilmisti : baby neden bu kadar heyecanlisin, seni seviyorummmm bebisimm. Her sey cok guzeldi, basbaya mutluyum yaa, hemen hazirlanip ciktik, o ilk tanistigimiz adini ikinci evimiz koydugumuz gece klubune gittik. Sadece 3 muz vardik, Talo telefonunu evde unutmustu ve arkadasi skypdan arayacakti, benim telefonumu kullanmasi icin verdim. Pastamiz geldi talo cok begendi pastayi mumlar uflendi, opusuldu, resimler cekildi, hediyeler verildi, danslar edildi, bol bol icildi, tekilalar, biralar yagdi masamiza. Talo : bu benim simdiye kadar gecirdigim en guzel dogum gunu ) beni mutlu etmek icin bunu soylediiyini biliyordum, o kadar da saf degildim. Hele hele aptal hic degildim, cok bir sey yapmamistim, herseyin farkindaydim, zaten unutulmaz bir sey yapmak gibi bir niyetim de yoktu.  Bir kac gun once bana Amerkadaki rus sevgilisi ve arkadasinin onun icin dogum gununde Vegasa bilet aldiklarini 3 nun gidip orada cok eylendiyini ve Amerikayi cok ozlediyini anlatmisti. Ve simdi ban bu dogum gunu cok guzel derken buna inanmami bekliyordu... Talo bazen gercekten cok beni sinir ediyor. Belli etmiyorum ama kafasini ikiye bolesim geliyor bazen, gelmissin 33 yasina olacak tabi renkli hikayelerin. Eve geldik cok sarhostuk, ne oldugunu pek hatirlamiyorum ama sakince uyuduk. Sabah talo ise gitmisti ve telefonumda aksamdan kalma skypeeee. EEE? ne yapacaktim simdi? kurcalamayacak miydim yani ? O benim telefonumu kurcalamisti ama , elbet vardi bir sheyler ama nasil bir sheyler, actim engelleme listesini anaaammm 200 300 tane kiz engellenmis, sexy.sexy45 , fucker.sexy bilmem ne boyle isimler cogu da ingiliz kiz isimleri, talo beyin defteri baya bir doluymus anlasilan. Sonra kisilerine bi baktim bi kac tane arap kizi gozume girdi. Ne yazdiklarini anlamadigim icin hemen screenshoot yaptim ve misirli daha hayatinda eli kiz eline deymemis bir arkadasima yolladim hemen cevir diye, bildiyin bizim halimiz yani, internet ortami arkadaslari.Aklima takilan sadece bir sey vardi : ben memleketime gittigim donemde geceleri bir kizi 100lerce kez skypdan aramis ama ona ulasamamisti. Yazismalari da ne yapiyorsun seni ozledim diyordu, bunu ben hayatina gidikten sonra yani bir hafta once yapmisti. Titremeye baslamistim coktan, kiskanclik miydi bu ? Gozlerim kan golune donmustu, ondan nefret ediyordum. Ama bugun onun dogum gunuydu susmak zorundaydim , genel olarak cok tartmaliydim bunu, gereksiz tepki vermemegi ogrenmistim artik hislerimle degil mantigimla haraket etmeliydim, hemen taloya bu kiz kim diye kizin adini wats apptan yazdim, konun ciddiyeti talonun verdigi cevaplardan anlasilacakti, tedirgindi, arkadasim dedi ve hemen konuyu kapatti, bu knuda sonra konusuruz. Siktir git yaaaaaaaa, ozledim diye gecenin korunde aramis kizi, bide hep arayan bu hep bu aramis, hatta martin 29 u ben diger odada uyurken gece saat 5 te kizi aramis ya inana biliyor musunuz? Beni uyutup aramis, Allah belani versin ya, Allah belani versin, keske hic dogmasaydin da girmeseydin hayatima...

Akilli olmak zorundaydim tam oturma noktasina gelmis bir iliskimi skype yuzunden bitirmeli miydim? sinav donemindyim ustelik, stress bana ne saglar, cok akilli olmaliyim, kendi evime tasinamam suan. Bu iliski de bogle sacma sapan bir konu uzerinden bitemez. Konusulacak, tartisilacak, masaya yatiralacak hall olunacakti elbet ama giden o guven geri gelmeyecekti, hic bir zaman seni seviyorumuna inanmayacaktim artik, siktir edip hayatimi yasamaya devam edecektim, lanet olsun ya neden hep bogle siki elinde kalmis erkekleri ben buluyorum, neden hep sosyal medya hastaliklilar, neden hep arkadas canlilari, benim sistemin hatasi bu tabi, kendim ettim, kendim buldum, kimseye kizamam, her seyin farkindayim, bu olayi abartmamaya ama tavrimi koymaya karar verdim, eve geldiginde normal davraniyordu , gozumun icine bakiyordu, bir sey soylememi bekliordu ama hic niyetli degildim, kirgin ve kizgindim, Asla yalakalik ve artislik yapamam, simdiye kadar da yapmadim da neysem oyum, kimseni yuzune oynamam. cikti evden aksam eve geldigimizde koltukta oturuyordum gelip sarildi, konusmaya basladim, anlattim yaptiklarini inkar etmedi zaten bir sey soylemesine firsat vermedim. Surekli beni sevdgini tekrarladi durdu, inandirmak istiyordu iste, insan psikolojisi..

Bu konu burada kapanmis oldu ama benim icim o gunden sonra cok buruk belli etmiyorum ama ilk firsatta, uzulmeye bahane aradigim an aklima gelen tek sey o oluyor, zamanla anlayacaktim her seyi, suan tek gerek duydugum sey zamandi, detalci biriyim, en kucuk ayrintilarla oynamayi seviyorum ama bu hep insanlarin yalanci oldugunu bana kanitliyor ve hem uzaklastiriyorum hem uzaklasiyorum, zerre kadar yalanci iliski istemem yanimda, ne olursa olsun gercek olacakti. Zaten talonun bana vad ettigi bir gelecek bile yokken ustelik bana yalanlar soylemesi onu daha kolay bitirmeme neden olurdu, bu gun ilk kez icime bir kurt dustu, sanki bu iliski cok uzun yurumeyecekmis gibi. Icime dusen o sikik hisleri biliyorum ben genelde hep dogru cikar....

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin