Istanbul

74 0 0
                                    

İstanbula bir indik hava buz gibi her yer çamur, yağmur. Üstümde incecik bir ceket, donuyorum. Benim salak arkadaşım bizim için otel ayarlamış, otel lalelide. Taxiye bindik ve Laleliye gittik. Etraf yabancı kaynıyor, her yerde rusça yazılmış fiyatlar, insanlar rusça konuşuyor, neoluyoo yaa diye bakıyorum çünki ben istanbula çok gelmeme rağmen daha önce bu semtlere hiç gelmedim. Otelin karşısında indik, baktık ucuz ve pislik bir yer. Benden olsa daha güzel bir yer bulurum da hemen ama annem işte, kadının zaten hiç bir zaman bir dediyiyle diyeri bir birini tutmadı, ne istediyini hiç bilmiyor. 

- amman napcaz pahalıyı iyi bu dedik çıktık , küçücük bir oda, eski püskü çarşaflar.

Birazdan dolaşmaya başladık, rus kaynayan caddelerde araplar, iranlılar, kazaklar her ne ararsan var. Fiyatlar el yakıyor, hiç bir şey alamayız çünki hepsi toptan satış. Ama çok moda şeyler var ağzıaçık bakıyorum resmen. Hep fashion tv lerde gördüyüm elbiseler hepsinden burada var.

Gittik işlerimizi hallettik akşama geri döndük ama biraz tırsmaya başlamış bir şekilde döndük.

Hemen yanımızda bir restoran var, hadi dedim yemek yiyelim, anammm içerde bir kızlar var, bir kızlar varki ne siz sorun nede ben söliyim, zaten bir masada 4 erkek 1 kadın, 5 erkek 2 kadın bu şekilde. Grup sex mi yapacaklar, napacaklar. Resmen etraf orospu kaynıyor, adamlar bize bir bakmaya başladılar ayı gibi, babam yaşında, göbekli, sakallı dayılar. İç sesim : 

Lan acaba uçurum dizisindeki heriflerden mi bunlar, baksana beni işaret edip gülüyorlar, acaba zemin kata kapatıp, beni kullanıp üzerimden para mı kazanacaklar ? Olur mu olur, vallahi. Ya beni satarlarsa? Bu adam da o dizideki adama benziyor, o mu acaba? Ola bilir. Yoksa yurt dışına mı satmak istiyorlar ? Kaç para ederim ki acaba? Arayıp polisi beni koruyacak bir polis istemeliyim. 

Adamlar etrafda dönmeye başladılar annem durumu çaktı ve hemen odamıza çıktık. - bak kızım kimseye dişini göstermiyeceksin, erkekler hepsi aynı, gözlerin parlamasın böğle yerlerde. 

- anne , insanı sinir etme yaae, gözlerimi ben mi parlatıyorum, sinirli mi oturayım ne yapayım yani.?!

Zaten kadın masada hiç gülümsemedi bile, sivil polis gibi bakınıp durdu. 

Odaya geldik ama çok tırsıyoruz, yan odaya 2 arap çocuk bitane de arapça konuşan bir kız geldi, allahım hemen yanımızdakı odada sex yapıyorlar ve duvarı yarıp üzerimize gelecekler gibi hisediyoruz, odalar bir birine çok yakın, kızdan acayip sesler çıkıyor. Allahtan adamlar erken boşaldılar da kız gitti. 

Annem hiç uyumadı, ben uyudum.. Sabah kalktığımda annem valizleri çoktan toplamıştı : kalk, kalk, gidiyoruz bu fuhuşhanedennn...

Geldik çıktık taksim talimhaneye, her yer nasıl güzel, lüx oteller, hep turistler, araplar, ingilizler. Çok asil ve güzel bir yer. Otelin birine yerleştik. Çok beğendik. 

Bu sefer İstanbulun ne kadar tehlikeli olduğunu anladım.

Geldiğimden bu yana taloyla iki üç kere mesajlaştık. Beni çok özlemiş, geber! Ben de seni böğle özlüyordum sen Alamanyalardayken.

Kendime çok güzel şeyler aldım, ne aldıysam hep taloyu düşündüm, acaba bunu beğenir mi, mavi seviyor diye bir sürü maviler aldım. İç çamaşırları aldım. Her yerde aklımda. Galiba aşığım arkadaşlar. 

Düşünsenize türk erkeklerine bakmıyoruuumm bileee- bu çok garip bir durum....

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin