Nedendir bilmiyorum ama bazen zaman cok hizli geciyor. Bir birimizi tanimiyoruz ama simdiden 2 ayi doldurmusuz bile. Bugun, yarin 5 ayi da doldururuz. Dun Taloyla baya bir konustuk, yemekten sonra. Iste benim master planlarim, gelicekteki yapacaklarim, dusuncelerim, her sey hakkinda konustuk. Talo bana cok guzel seyler soyluyor ama ben her seferinde mahv ediyorum her seyi.
- Seninle gelebilirim. Her hafta geleceyim sana. Ama biliyorum, yurtdisina gidince benim gelmemi istemeyeceksin.
gulumsedim, yok niye istemiyim ki, bunu cok isterim, ama olmayacagini bildiyim icin heveslenmek istemiyrum. Hem daha 7 8 ay var, ona kadar belki de ayrilacagiz.
- bu da ne demek, nasil gelecekle ilgili boyle emin konusabilirsin, ne olacagini ne biliiyorsun, belki hersey dusundugunden farkli olacak, neden bir sey soylemek icin sabirsizlaniyorsun?
Sasirdim ve baktim, ben normalde tahminlerini tutturan bir gerizekaliyim, bu sefer lan acaba mi? dedirtti bana, ve ben o acabalara inanacak kadar da gerizekali biriyim. Dusunmeye basladim kendi kendime neden olmasin dedim? yanina gectim ve opusmeye basladik. Gozlerimin icine bakarak - seni ne kadar cok sevdiyimi tahmin edemezsin- gulumsedim. Gulumseyince gozlerim parliyor, ama hem mutlu olup hem de gulumseyince her sey bana parliyor. Devam etti : Bir gun sana bir surpriz yapacagim, dikeldim cunki sasirdim - merak etme cok guzel bir sey olacak.
Hic bir sey soylemedim. Ama emindim, bu kez basardim ve mutlu olacagim, yasasinnn sonunda hayat bana da guldu, evlenmeee teklifi ayy bunu hemen paposa soylemeliyim. Papos duyunca zaten canim garibim mutluluktan gidecek, cok sevinecekk cok ooh ohhh. Bu sekilde soyledigine gore kesin ya yuzuk alacaktir ya daaaa, ya acaba sacma sapan bir sey olabilir mi? - yok canim o kadar da degil, herhalde o konunun ustune, bu konu acildi durduk yere soylemedi, gelecekten bahs ettik. Bu kadar saf olamam herhalde. Mutluluktan ucuyorum.Bunu isteyip istemediyimi bile bilmiyorum ama cok mutluyum, herhalde onu seviyorum diye mutluyum, yoksa bu kadar- baksaniza kanatlarim da cikmis.
Hadi hazirlan eylenmeye gidiyoruz bugun hafta sonu.
-en yeni mor elbisemi giydim, o her zamanki en guzel makyajimi yaptim, bana aldigi parfumu surdum, topuklularimi giydim, heeey ben hazirim.
-tamam bana 5 dakika ver. (hep bogle zaten, en sona birakir kendini, hep horlamam der ve horlar, hep seni ne kadar cok sevdiyimi tahmin edemezsin der, geceleri duzenli uyumaz, yataginin yanina su koyar, saatini ve serce parmagina taktigi yuzuyunu cikarmayi unutup uyur, kirmizi saraba bayilir, erdinger birasini benimle ayni olcude sever, her sabah banyo yapar. kirmizi ve mavi kilotlar giyer, sabahlari aynada kendine bakmayi sever, futbol ve takimi vazgecilmezidir, hiz yapmayi ve spor arabalari sever, cok guzel ud caliyor ama ud ona eskileri hatirlatdigi icin bayilmyor, sesi cok guzel)
taamam , cikalim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!