Bu gunlerde iyi degil hic bir sey yolunda gitmiyor, hergun kusluk, her gun kavga. her gun laf sokmalar, oc lmalar, her gun yeni bir sey kesf etme, aa senin bu tarafinda varmiydi gercekten cok seviyorum ama yoruluyorum sevmekten degil de bu bos islerden kusuk kusup barismalardan, daralmalardan, kirilmalardan, beni incitmesinden her seyden biktim, hayattan biktim, basima gelenlerden usandim, ha dun eski sevgilimi okulun orda gordum ben ders calisirken beni izliyordu siz hala ders calistigimi mi dusunuyorsunuz? o eskidi mi bilmiyorum asigim kokune kadar taloyu cok seviyorum ama onu orda beni izledigini gorunce kagittaki ayni cumleyi 20 kere okumama ragmen anlamadim, gormezden geldim ama gormustum, iyin de gozukuyordum hani yeni bir bluz aldim kirmizi birde yeni bir pantolan cok zayif gosteriyo bide fizigimi cok guzel gosteriyo onlari ah o gun iyikide giymisim diye icimde aptall gibi seviyorum, basimi kaldirip ta bakmadim, zayifladgimianlamistir herhalde, anlar oher seyiimi anlar benim, acaba ne dusunuyordu beni izlerken diye dusunuyorum acab eski gunlerimizi mi hatirliyordu? bir birimize4 ait oldugumuz o gunleri?ders calisiyor numarasi yapip kendi kendimce ezber yapiyordum, biliyorum olmuyordu ama onu gormedigimi sansin istiyordum, acaba bakip tekrar derse mi donsem, gordugumu bilse mi iyi yoksa aman bakma kizim hic de bile, bakma edepsize siktirsin sevgilisine gitsin, def olup gitmis zaten hayatindan hala ne siktir ediyorsun onu sikik beyninde, defolsun ya sana neee, basimi kaldirip baktigimda yoktu, belki de coktan gitmisti, ben burada 3 saattir calisiyor numarasi yapiyorum lan allahin cezasi bari hic olmasa biraz izleseydi, sey zayifladigimi anladimi acaba, aman defolsun ya seni mi dusunecem.
Dun markette gittik taloyla arabistandan arkadasi geliiyor 2 hafta burada kalacak, biraz heyecanliyim, yeni biri, yeni ortam, allahtan 2 sinavim kaldi sonunda geliyor, adam yarin icine burada olacak., ama bugun olanlar sayesinde alkolumu alip ta yaziyorum cok kirginim yeter artik kirgin olmak istemiyorum, mutlu olmak istiyorum, ne yapayim, ne yapmaliyim..... Markette lunayi birine vermek hakkinda konustuk bunun buyukelcilikten bir kiz arkadasi varmis: gotumun arkadasi, kizin buna asik oldugunu baska bir buyukelcilikte calisan orospunun kizi orospu yetistirmis bi gun soylemisti bana eskiden hani. Kiz bunu cok begeniyormus kizin arapcasi da mukemmel hani ama kiz beni biliyor bu arada Allahtan guzel degil buyukannem gibi bir sey, Allahtan hani.
Bu markette bunu ara konusmaya basla : laaaannn bu surat bu ifade noluyooo lan sevgilim benim onumde kendisine asik olan biriyle konusuyor hemde liseli asiklar gibi, ne lan o mimikler ne o gulmeler ne o ezilip bzuulmeler Allah belani versinnnn. Allah cumlenizin belasini versin laaan, ben de kudurdum hemen dururmuyum hic, telefonun sagina soluna gecip bunu sesliyorum, bebegm buraya bakarMISIN, SU PEYNIRLERI SECER MISIN HAYATIM BEN KARARsiz kaldim, hayatim tualet kagidini unuttuk, talo alis veris arabasini hizli surerek benden uzaklasmaya calisiyor ben pesinden bebegm suaraya bi baksana, secemedim, ya ama seni cok seviyorum- tabi butun bu caba kiz duysun yaninda oldugumu anlasin diye, baska bir seyden degil ama, adamn sikinde bile olmadi, konusup gulmeye devam, konusma tarzindan sunu analdim : benim tavsanim var iste ben resepsiyona felan gidiyorum diye bakamiyorum ona birini bula bilir misin bakmam icin?
ooohhh konusun siz konusun bende hamal gibi sana alis veris yapayim iyi yaa, hemen basladim nerede o makyaj bolumu, gittim kendime ruj, dudak kalemi, goz kalemi, liner, rexona, dus jeli , kulot gecelik sacma sapan seyler aldim, anladi ve beni bunlarla mi korkutuyorsun asla basaramazsin, bu sozunden daha da kudurarark daha cok sey aldim, adami sinir etmeyi basardim sonunda, : arkadasim geliyor ve bizim paraya ihtiyacimiz oldugu donemde sen sacma sapan seyler aliyorsun - neden kizdin? sen demedin mi beni boyle sinir edemezsin diye? tamam ya parasi neyse evde veririm, - senden para alacagimi mi dusunuyorsun?
tamam hadui cikalim. - ama domates alacaktik, - bos ver domatesi cikiyoruz - tamam. Markette kizi kiskandigimi anladi ve bir birimizi laf soktuk bolca. Arabada beim duygusal yuklu damarim tuttu: vay be adam bana aldigi 3 5 uzCUZ ESYADAN Dolayi ne hallere geldi, lan en son bana ne zaman hediye aldin ha? bir cicegini mi gordum, ozel bir surprizini mi gordum, yaziklar olsun gercekten, hic alma be alma, eve geldim burnumu surterek esyalari yerlestirdim bana aldigi her seyi bir kosede topladim kullanmayacagim gereek yok, zaten bu ucuzluklari sinirden aldim, onlara ihtiyacim yok, bi kere sen benim market kozmetigini kullandigimi gordun mu gerizekali ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!