korkularim ve ben

71 2 0
                                    

Uzulme, duzelecek InsAllah, iyilesmesi biraz zaman alacak, ama iyilesecek. 

- InsAllah... EN cok istediyi shey benim dugunumu gormek. Soyledim ona, sen ayaga kalkinca elini uzattigin kizla evlenecegim. Sen bana sadece gosterecksin ve ben evlenecegim. 

Biraz tutuldum ama belli etmemeye calistim. Belli oluyor mu ? Olmasi lazim... Cunki baya bir tutulmustum. Bunu soylerken alkolun tesirindeydi, normalde bana bogle seyler soyleyemezdi. Bunu sezmistim ama emin degildim. Annesi ayaga kalkinca evelenecekti elbette, yas 32 olmus. 

Benim hakkimda supheci davraniyor, onu sevdiyimi biliyor tamam ama bazen umursamaz tavirlarim, bazi seyleri dikkate almayisim, zaten buralardan gidecegim diye konusmam ona dokunuyor. Simdi size bir sey sormak istiyorum... Eger sevdiyiniz bir adamla hic bir zaman evlenemeyeceginizi bilseydiniz nasil davranirdiniz? Yarin bir gun sizi terk edip evlenecegini, hayatinizdan cekip gidecegini bilseydiniz ne yapardiniz? Hala severmiydiniz? -Ben seviyorum ama... Aptalca seviyorum, kendi cikarlarimi, kendi duygularimi dikkate almadan bencilce seviyorum. Gecen gun konusmamda benimle ayrilmadan evlenirsen cok kotu hissederim kendimi, herhalde bogle bir shey yapmazsin. Artik nasil bir ask yasiyorsak, ayrilmaktan konusuyoruz, bir gun ayrilacagimiz zamanin planlarini yapiyoruz. Iste bu yuzden inanmiyorum bazen ne benim onu sevdiyime, ne de onun beni sevdiyine. Kendimi inanmamaya, guvenmemeye, gercekleri gormeye zorluyorum. Cunki yarin birgun nasil olsa bitmek zorundaydi, bunu bile bile kapilmak .... Zaten coktan kapilmistim. Hislerimle mantigimin arasinda kalmistim. Omrum boyunca hayalini kurdugum o cilgin erkek sonunda beni bulmustu.. 

Gecen gun beni resepsiyona goturdu. Acayip kalabalikti, Buyukelci yagmisti mekana sanki, yalnis bir sey yapacagim, bardagi kiracagim, ay dusecegim, yok birinin tokasina elbisem takilacak, ayagim burkulacak mi simdi diye dusunmekten odum koptu ya, hic bana gore degilmis bogle mekanlar, bi aradan da yaa ben neredeyim yaa , acaba hepsiyle tek tek cekinsemmi, facebooka mi atsam resimleri, zaten butun okula bugun resepsiyona gidecegimi soyledim, havami bastim, ne yapsam simdi resim koymak lazim, ama anacim kimse telefon cikartmiyor ki, sanki internet yasak sanki. Simdi orda ezik durumuna da dusmek istemiyorum ama resim koymazsam her kes yalan soyledigimi dusunecek aman be birde  onlari mi dusunecekmisim, ben bunlari dusunurkene profosyonel fotografcilar gel ordan burdan degisik yerlerden cak cak cak cak diye cek bizi. Aman Tanrim noluyo yaaa, gazetelerde cikacagim, anam babam gorecek ne bok yiyecegim, soyle bir tirsdim ya keske yandan cekmeseydiler yaa hic guzel cikmiyorum ki yandan cekince. Talo arap ulkelerinin buyukelcilerine beni turkce ogretmeni diye tanitti. Adamlar bana - sen ona turkce mi ogretiyorsun diye sorunca, -hayir dedim. Bana ne ben yalan soyleyemem kardesim, yalan benim kitabimda yazmaz. Adamlar gulduler her kes anladi iliskimizin oldugunu amaaan biz yapmamiz gerekeni yaptik yalanimizi soyledik isterlerse inansinlar, bana ne degil mi yani. Kel adamin biri acilis konusmasi yapti ondan da hic bir sey anlamadim, adamin ingilizcesi cok suratli halbuki biraz sakin olsa, yavas olsa anlayacagim ne demek istediyini bu da onun sorunu, yoksa benim ingilizcem Talonunkinden bile daha eyidir yaani. Konusma bitince her kes alkisladi, o sirada arka tarafta oturan cekik gozlu kadin Kazakistan buyuk elcisi bardagi dusurdu, bardak parcalandi. Gorgusuz yae, nerde gormus ki.. Masada cok dikkatliydim cunki ben biliyroum kendimi hep bogle ortamlarda kirarim dokerim, mendilimi, cantami dusurmek gibi hafif sakarliklari saymiyorum tabi, buyuk sakarliklardan korunuyorum. Ama sana bir sey soliyimiii her kesin gozu bendeydi guzel gorunuyordum galiba. Bogle mekanlarda yaptigim ilk sey etraftaki kadinlari kolacan etmek, guzel kadin varmi diye once bir bakarim yoksaaa meydan benimdir, varsa ne yaptiklarina bakarim, onde olmak icin onlarin yaptiklainin daha iyisini yapmaya calisirim. Erkekleri sallamam, yakisikli biri zaten yoktu. Bu buyukelci milleti de pek bir cirkin oluyormus, adamlar okuyacam diye burusmuslar iste. En yakisikli Taloydu. Bunu itiraf etmeliyim....

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin